Daria Skrevet 21. september Forfatter #41181 Skrevet 21. september Et nytt mesterskap hvor Sander Skottheim går fra gullsjanse til dype avgrunner. Men applaus for innstilling og offensiv avslutning på intervjuet, når NRKs utskremte prøver å være litt oppmumtrende: -Det kommer til å gå oppover igjen. -Det kommer til å gå veldig oppover igjen. Neste år har de ikke sjans! Sutring ligger ikke for ham...
Daria Skrevet 21. september Forfatter #41182 Skrevet 21. september Sosiale ettermiddagsplaner tilsier rolig formiddag (å ikke stå opp før 10.30 er jo en god start). Klesvask er hentet i kjelleren, så burde-lista ligger godt an, og på skjermen vil verdensmesterskapene avløse hverandre - siste dag med friidrett, første med sykkel. Det store spørsmålet, mvh den understimulerte jåla som ikke har hatt andre enn rogalendingen å pynte seg for de siste ukene, er hva som er innafor av antrekkk på Espresso House søndag ettermiddag...
Daria Skrevet 21. september Forfatter #41183 Skrevet 21. september Bambi på isen, tenker jeg i det Jann Post sier akkurat det samme. Diskosfinaler er jo i ferd med å bli en helseskadelig skandale, når utøverne stadig sklir i regnværet. Jeg støtter Christina Vukisevic' spontane Dette går jo ikke an! - det føles jo som om vi bare venter på en stygg skade.
Daria Skrevet 21. september Forfatter #41184 Skrevet 21. september Kveldens nostalgi-dobbel kommer med hilsen fra Espresso House på Oslo S (de hadde også en gulrotmuffin som kan anbefales...).
Daria Skrevet 22. september Forfatter #41185 Skrevet 22. september Plutselig og uventet følelse av fellesskap med den bedøvende elgen når bakbeina svikter og den siger sidelengs og framover på forbeina og videre ned - det er omtrent sånn jeg går i gulvet også...
Daria Skrevet 22. september Forfatter #41186 Skrevet 22. september Mitt indre barn kjenner seg også igjen i strutsen som trenger medisinsk tilsyn grunnet pellets i nesa - i mitt tilfelle var det knapper...
Dallandra Skrevet 22. september #41187 Skrevet 22. september Jeg har også vært til legen med et barn med knapp i nesa. Legesekretæren (også nabokona) hadde store problemer med å holde seg alvorlig.
Daria Skrevet 22. september Forfatter #41188 Skrevet 22. september Det er jo en klassiker - faren ved å ha syende mødre
Sauen Shaun Skrevet 22. september #41189 Skrevet 22. september Jeg kjenner ei som måtte til legen for å få fjernet en gåsunge fra nesa for drøyt 50 år siden…
Sauen Shaun Skrevet 22. september #41191 Skrevet 22. september Jeg husker ikke om det kilte, men jeg husker legen dro den ut av nesa…
Daria Skrevet 22. september Forfatter #41192 Skrevet 22. september Traumatisk, men frigjørende? Jeg har fortrengt det hele, men det har gått inn i familiefolkloren...
Roadrunner Skrevet 23. september #41193 Skrevet 23. september Daria skrev (16 timer siden): Mitt indre barn kjenner seg også igjen i strutsen som trenger medisinsk tilsyn grunnet pellets i nesa - i mitt tilfelle var det knapper... Jeg kjenner noen som måtte få hjelp til å dra en tiøring ut av nesa Slapp legebesøk da, så vidt meg bekjent. Lurer på om et yngre søsken også testet metoden, men da med en tørr ert...
Daria Skrevet 23. september Forfatter #41194 Skrevet 23. september Dette med å putte ting inn i åpninger er åpenbart fascinerende for barn (og enkelte voksne, i følge legevakt-historier, men da er gjerne både kroppsåpningen og motivasjonen en annen...). Heisen står (det var jo sikkert en måned siden sist...) - ekstra svimmelt hode og spiraltrapp er ikke en ideell kombinasjon. Færre folk og flere avganger på trikken et derimot en helt strålende kombinasjon - i likhet med "20% på alt"-tilbud og en strikkejakke jeg har siklet på hos Gudrun Sjödén...
Roadrunner Skrevet 23. september #41195 Skrevet 23. september Daria skrev (17 timer siden): Plutselig og uventet følelse av fellesskap med den bedøvende elgen når bakbeina svikter og den siger sidelengs og framover på forbeina og videre ned - det er omtrent sånn jeg går i gulvet også... Kanskje Rolf Arne (dyrlege) kan være en ressurs i dine fysiske utfordringer? Mulig han har sett noen tilfeller som kan relatere?
Daria Skrevet 23. september Forfatter #41196 Skrevet 23. september Roadrunner skrev (4 minutter siden): Kanskje Rolf Arne (dyrlege) kan være en ressurs i dine fysiske utfordringer? Mulig han har sett noen tilfeller som kan relatere? Nå var det jo han som påførte elgen dette problemet i utgangspunktet så jeg er ikke overbevist... Men han har helt klart sett mye rart, de har jo mildt sagt varierte dager. Tannbehandling hos en tiger, kjevebetennelse hos en slange, analprolaps hos en lemur og innbilt svangerskap hos geparden. For ikke å snakke om tapiren som ikke trengte annet enn litt lokalbedøvelse for å sy et kutt, så lenge han ble kost med kontinuerlig underveis - vi kaller det bare klø-magi...
Daria Skrevet 23. september Forfatter #41197 Skrevet 23. september Jakke kommer min vei - og et par stripete strømpebukser
Sauen Shaun Skrevet 23. september #41198 Skrevet 23. september Daria skrev (7 timer siden): Jakke kommer min vei - og et par stripete strømpebukser Og her mangler det en viktig link. Nysgjerrige dyr har lyst til å se hva som er bestilt…
Sauen Shaun Skrevet 23. september #41200 Skrevet 23. september Roadrunner skrev (15 minutter siden): Har også bestilt et par plagg Det var noe med link for de nysgjerrige av oss da…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå