Daria Skrevet 29. august Forfatter #41101 Skrevet 29. august (endret) Formen stikker kjepper i hjulet for planer jeg har sett fram til for tredje gang på en uke - jeg synes det er unødvendig Men det er tross alt bedre at kroppen gir klare beskjeder i forkant enn at de plutselig kommer underveis... Endret 29. august av Daria
Daria Skrevet 29. august Forfatter #41103 Skrevet 29. august Og så humørsyk og ustabil at den nesten burde hatt sin egen psykiatriske diagnose....
Daria Skrevet 29. august Forfatter #41104 Skrevet 29. august Jeg er sulten. For å gjøre noe med det må jeg ikke bare reise meg og gå ut på kjøkkenet for å ordne middag, jeg må også ta en avgjørelse på hva jeg skal lage. Ergo sitter jeg fortsatt i sofaen og er sulten...
Skravla Skrevet 29. august #41105 Skrevet 29. august Her ble det italiensk i dag. Med tiramisu til dessert.
Daria Skrevet 29. august Forfatter #41106 Skrevet 29. august Jeg aner at du ikke har spist hjemme... Det ble suppe - man tager en kjele kokende vann og to buljongterninger og tilsetter fra fryseren gnocchi, medisterpølse (som man var lur nok til å dele i terninger før man frøs den) og lapskausgrønnsaker. Ikke gourmetmat, men det ble hvertfall varm middag...
Daria Skrevet 30. august Forfatter #41107 Skrevet 30. august Himmelens sluser åpnet seg. Kampen ved bordtennisbordet pågår med uforminsket styrke - hva er vel litt regn for gutter under 10...
Daria Skrevet 30. august Forfatter #41108 Skrevet 30. august Lyn og torden, derimot - der gikk grensen...
Daria Skrevet 30. august Forfatter #41109 Skrevet 30. august Jeg hørte musikk fra en naboleilghet og det var en umiddelbar endring i mental alder og hormoner i omløp...
Daria Skrevet 31. august Forfatter #41110 Skrevet 31. august Jeg er på ferie! På en måte... Det skal skiftes rør i huset den neste uka, så jeg gikk for den enkle, uøkonomiske løsningen og har sjekket inn på et leilighetshotell tre busstopp hjemmefra. Nesten uten sammenheng kan jeg også opplyse om at kombinasjonen stor ryggsekk og dårlig balanse er utfordrende...
Roadrunner Skrevet 31. august #41111 Skrevet 31. august (endret) Daria skrev (2 timer siden): Jeg er på ferie! På en måte... Det skal skiftes rør i huset den neste uka, så jeg gikk for den enkle, uøkonomiske løsningen og har sjekket inn på et leilighetshotell tre busstopp hjemmefra. Nesten uten sammenheng kan jeg også opplyse om at kombinasjonen stor ryggsekk og dårlig balanse er utfordrende... Gratulerer med ferie! Er dere anbefalt å finne annet husvære eller er det mest eget initiativ for å slippe støy og styr? Endret 31. august av Roadrunner
Daria Skrevet 31. august Forfatter #41112 Skrevet 31. august Vann og avløp er avstengt mellom 8 og 16 så for de som er i jobb er det ikke noe problem. For meg som er så mye hjemme og i tillegg litt støy-sart med et over middels behov for ro og avslapning, var det ikke så mye å lure på... (og jeg er ikke veldig fin på det, med et avslappet forhold til både utedoer og offentlige toaletter, men å dele et nødløsningstoalett i kjelleren med alle naboene frister heller ikke...).
Daria Skrevet 31. august Forfatter #41113 Skrevet 31. august Ordentlig stygge etter-kamp-bilder fra Viking stadion. Hva som ble sagt og gjort i forkant er fullstendig irrelevant, at noen fra trenerapparatet går til fysisk angep på en spiller på motstanderlaget er uhørt. Jeg håper og forventer at Rosenborg slår hardt ned på dette.
Daria Skrevet 31. august Forfatter #41114 Skrevet 31. august Jeg har nå brukt 10 minutter på å ikke skjønne hvordan jeg skal skru av lyset på kjøkkenviften - og underveis innsett at jeg heller ikke aner hvordan jeg skal skru viften på...
Roadrunner Skrevet 1. september #41115 Skrevet 1. september Hvordan går det med viftemysteriet? Og har man bodd seg til litt og kan trives?
Daria Skrevet 1. september Forfatter #41116 Skrevet 1. september Viften har lyst for seg selv hele natten - det er heldigvis skjermet sovealkove så det er ikke sjenerende (displayet til badegulvstermostaten er mer irriterende...). Jeg har vært ute og funnet litt mat, jeg har te, bøker og sjokolade (og mye færre tv-kanaler enn hjemme...), og da det kom beskjed i dag tidlig om at fellestoalettet i kjelleren ikke vil være på plass før i morgen, ble jeg enda mer fornøyd med min ferietilværelse...
Daria Skrevet 1. september Forfatter #41117 Skrevet 1. september Ting jeg forventer å finne på et kjøkken: Skjærefjøl, grytekluter og oppvaskhåndkle... I mangel av alternativer ser jeg Dyrepasserne på tv2 - og blir på ingen måte berørt når en gammel surikat får sin siste hvile...
Daria Skrevet 1. september Forfatter #41118 Skrevet 1. september (endret) Det er mulig jeg bare ble litt fnisete (og nesten litt beskjemmet over å kunne hvert ord) da denne dukket opp på anlegget på Normal i dag. Blue er av de boybandene som aldri ble representert i cd-samlingen (eller i bevisstheten - spør meg ikke om hva de het), men noe har jo festet seg likevel... Endret 1. september av Daria
Daria Skrevet 1. september Forfatter #41120 Skrevet 1. september Men den dukket fort opp fra dypet hos deg også, ja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå