Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje en ny, nordnorsk versjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en ny, nordnorsk versjon?

Det kan kanskje fungere bedre enn bokmål.

Vinterferie i Karstad og høstferie i Tromsø...... Slett ikke dumt.

Skrevet

Og et lite spring break i Helsinki :nigo:

Skrevet

Og et lite spring break i Helsinki :nigo:

Oh yeah.... :nigo:

Skrevet (endret)

Her har julestemningen slått inn for fullt :tree: Kom opp fra t-banen i går med Josh Grobans Oh come all ye faithful i ørene og fikk øye på juletreet på Universitetsplassen og alle lysene på Karl Johan og da falt alt på plass.

Ikke har det kommet snø, og jeg har ikke kjøpt gaver, bakt noe eller gjort noe mer med julepyntet enn å ta eskene opp fra kjelleren, men et par juleforestillinger, julemusikk og et (stort) juletre var tydeligvis alt som skulle til i år. *enkel sjel, evnt billig i drift*

Edit: Forskjell på forstilling og forEstilling, har jeg hørt...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

:ler:

Jeg trengte bare se på 'Love Actually', så var julestemningen i boks.

:)

Endret av loffen
Skrevet

Åh :hjerte: Den så jeg på kino 22. desember -da vi kom ut fra Saga lavet snøen ned og det var julelys overalt...

Skrevet

Så tre julefilmer i helgen..... Love actually, Polarekspressen og the Holiday.....

Ellers har jeg pyntet hjemme, fylt lille zen med julemusikk (Tommy og O helga natt var vakkert på bussen til jobb i dag) og fått pyntet på jobb. Litt moro med alle som stopper og bemerker lys og stjerne her.

Skrevet

Tror jeg har ti versjoner av Deilig er jorden og minst åtte av O helga natt på zen :fnise:

Skrevet

Av alle sære julekonsertkonstellasjonen som dukker opp i disse dager, synes jeg Alexander Rybak/Dennis Storhøi er gode kandidater til å ta den berømmelige kaka...

Skrevet

Av alle sære julekonsertkonstellasjonen som dukker opp i disse dager, synes jeg Alexander Rybak/Dennis Storhøi er gode kandidater til å ta den berømmelige kaka...

:fnise:

Alt er visst lov når det snakkes om julekonserter...

Skrevet

Men man må vel ikke gjøre alt -selv om det er lov...?

Skrevet

Her har dagens bussturer gått unna med DDE i ørene. Julestemningen er på topp i Fjøset. :nigo:

Skrevet

Zen er full av julemusikk i ymse varianter, mens hjemme har Nordic Tenors kilt seg fast i cd-spilleren og nekter å komme ut :fnise: Eller så er det noen andre som ikke helt vil gi slipp på julestemningen konserten ga :plystre:

Skrevet

Julestemning? *finnes ikke her*

Skrevet

Min kom med et brak i helgen og nekter å gi seg -et snøfall nå og jeg står i fare for å spontanantenne :fnise:

I ettermiddag skal jeg julepynte på jobben -så deler av arbeidsdagen brukes til å flette julekurver og andre krevende oppgaver. Noen må jo ta ansvar :filer: Og jeg fant bok-nisser på nille i går -de måtte vi jo ha :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...