Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Har lilla boblekåpe, og ser gjerne ut som ein lilla variant av barbamamma på veg til og frå ting om vinteren, vere det seg teater, parties eller anna. Beauty before comfort - my ass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt tåpelig artikkel!

*farer inn for å lese Darias kommentar*

Skrevet

Hvorfor twitter-følges jeg av en amerikansk forfatter som skriver erotiske romaner...? :klo:

Skrevet

Hvorfor twitter-følges jeg av en amerikansk forfatter som skriver erotiske romaner...? :klo:

:lur:

Skrevet

Jeg synes det blitt pussig når det eneste en anmelder kan si om en plateer det finnes bedre (døde) artister, og at de er hennes juletradisjoner. Fordi det allerede finnes bra plater, er det ikke noe poeng i å gi ut nye?

Skrevet

:fnise:

Skrevet

Hvordan effektivt drepe sin egen karriere og troverdighet...

Skrevet

:hoho:

Å, den samme tabben gjorde en journalist i lokalavisa her engang. Han kommer aldri til å slutte å høre om det. :fnise:

Skrevet

Nordic Tenors i går og Nøtteknekkeren i dag -joda, det begynnner å ligge litt julestemning i luften... Og bittesmå tyllkledte snøfnugg-ballerinaer trippet rundt og serverte pepperkaker i pausen -de var så søte.

Julegaver? Julebakst? Julevask? Næh, det haster vel ikke... Men jeg har fylt Zen med julemusikk av ymse slag -minst sju :digge:

Skrevet

Tøffelen lå avslappet i fanget og koste -helt til magen min rumlet under henne. Skummelt, skummelt :ler:

Skrevet

Så då gøymde ho seg under sofaputa? :ler:

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvilken oversettelse de skal bruke...

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvilken oversettelse de skal bruke...

De får ikke lov å bruke oversettelsen til bokmål.... den bør brennes og glemmes fortest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...