Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40682 Skrevet 15. mai Med en oppdatert versjons av Portveiens sang om de fire elementene...
Skravla Skrevet 15. mai #40683 Skrevet 15. mai Daria skrev (1 minutt siden): Med en oppdatert versjons av Portveiens sang om de fire elementene...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40685 Skrevet 15. mai Post-punk er jo ikke et ord om umiddelbart fyller meg med glad forventning, men han har jo håret til å få fullt utbytte av vindmaskinen. Låta minner meg om en kommentator (norsk eller svensk. jeg husker ikke), som sa noe om at i ESC er det veldig fint om man har et refreng, selv om det ikke er obligtorisk...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40686 Skrevet 15. mai Det er jo helt åpenbart fra scenografi og framføring at nummeret hennes kun handler om gleden ved å synge, og at enhver antydning om tilsiktet og snuskete dobbelbetydnng er tatt rett ut av luften...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40687 Skrevet 15. mai Se der, ja - i det jeg holdt på å skrive at første skritt mot frihet ville være å bryte ut av den kjolen, gjorde hun nettopp det. At hun samtidig slo om til engelsk kan jo tolkes på så mange måter av varierende politisk grad.
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40688 Skrevet 15. mai Ah, det var hun som hadde lånt sin vers-start fra Albanias store ESC-hit. Kanaliserer hun sitt indre barn i sandkassen? Sangen er bra, stemmen er bra, men det refrenget er jo et sutrende barn - og det blir som kjent irriterende ganske raskt... Det var igjen dette med at det finnes bedre fora for sterke, personlige historier...
Skravla Skrevet 15. mai #40690 Skrevet 15. mai Daria skrev (1 minutt siden): Ah, det var hun som hadde lånt sin vers-start fra Albanias store ESC-hit. Kanaliserer hun sitt indre barn i sandkassen? Sangen er bra, stemmen er bra, men det refrenget er jo et sutrende barn - og det blir som kjent irriterende ganske raskt... Det var igjen dette med at det finnes bedre fora for sterke, personlige historier... Litt sutrete refreng, men eller bra.
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40691 Skrevet 15. mai Hallusinerte hun da hun var i garderoben og glemte skjørtet sitt? Det skjer jo stadig vekk i ESC, man kan jo lure på hva de serverer backstage... Jeg blir mest sliten av dette, men det er vel den beste finalesjanden Danmark har hatt på en stund.
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40693 Skrevet 15. mai ...viktiga minoriteter som homofila, transskesuella og finlanssvenskar... ...og der holdt jeg på å sprute te over både skjerm og tastatur...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40694 Skrevet 15. mai Han hadde jo ikke trengt å si at han var homofil - den barten og Freddie Mercury-looken levner ingen tvil. Låta er bra, da - et sikkert finalekort.
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40695 Skrevet 15. mai Jeg satt og ventet på det kostymeskiftet - budskapet krevde jo det...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40696 Skrevet 15. mai Det er vanskelig å ikke tenke på hvor umusikalsk Israels bidrag er - på alle andre måter enn det rent musikalske...
Skravla Skrevet 15. mai #40697 Skrevet 15. mai Daria skrev (Akkurat nå): Det er vanskelig å ikke tenke på hvor umusikalsk Israels bidrag er - på alle andre måter enn det rent musikalske... Jeg sliter litt med begeistring. Sangen er nydelig men ikke enkel å svelge.
Skravla Skrevet 15. mai #40698 Skrevet 15. mai Jeg synes ikke kveldens deltakere er så kommenteringsverdige. De er kjedeligere enn tirsdagens bidrag - og samtidig mer slitsomme.
Skravla Skrevet 15. mai #40700 Skrevet 15. mai Denne havner i samme sekk som Nederland - så nydelig og balsam for øyne, ører og hjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå