Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40681 Skrevet 15. mai -ESC bad artisterna tona ned snusket. Det gick åt helvete direkt... Men jeg står nok over å smake på milkshaken hans...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40682 Skrevet 15. mai Dallandra skrev (3 minutter siden): I kveld har jeg fått bevist at det er helt rett at man alltid skal ha en flaske bobler på kjøl i tilfelle. Du slår deg løs på en (nesten) helt vanlig torsdag? Skravla skrev (1 minutt siden): Jeg fikk levert 5 liter økologisk eplejuice fra Østfolds dype skoger på jobb i dag. Den er på kjøl for helgen. Lovende...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40683 Skrevet 15. mai Hun laget sceneantrekk av dynen sin, inspirert av gamle kyser - det er jo også en løsning...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40685 Skrevet 15. mai Irland er jo Aqua-irriterende-fengende - det er ikke nødvendigvis bra, men har samtidig unektelig dette så gjør at man legger merke til og husker den - en ikke ubetydelig kvalitet i denne sammenhengen.
Skravla Skrevet 15. mai #40686 Skrevet 15. mai Irland er litt klengete på hjernen - men det skal jo MGP-refreng gjerne være.
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40687 Skrevet 15. mai Latvia føles litt som en pågående workshop - de tester ut forskellige muligheter, men har et stykke igjen til et enheltlig nummer.
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40689 Skrevet 15. mai Skravla skrev (1 minutt siden): Irland er litt klengete på hjernen - men det skal jo MGP-refreng gjerne være. Og et snev av Majka - jenta frå verdsrommet - men det var muligens etter at du sluttet å se på barne-tv...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40690 Skrevet 15. mai Skravla skrev (1 minutt siden): Og er hjernekrampe-fremmende med det lysshowet. Det er ikke alle nummer jeg ser like nøye på...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40691 Skrevet 15. mai -Se på meg og det store, skjøre mannlige egoet mitt.
Skravla Skrevet 15. mai #40692 Skrevet 15. mai Daria skrev (2 minutter siden): Og et snev av Majka - jenta frå verdsrommet - men det var muligens etter at du sluttet å se på barne-tv... Neida, jeg har hatt tantebarn i alle aldre så barne-tv ble sett.
Skravla Skrevet 15. mai #40693 Skrevet 15. mai Daria skrev (Akkurat nå): -Se på meg og det store, skjøre mannlige egoet mitt. Jeg ville trodd mer på han om det ikke så ut som han var på vei til et varmt sted.... Og der ble det rødt og han var på plass i varmen.
Skravla Skrevet 15. mai #40695 Skrevet 15. mai Jeg har fremdeles Nederland og Sverige på topp hos meg
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40696 Skrevet 15. mai Jeg synes forsåvidt også at en sånn stemme er litt wasted i et sånt nummer - det blir litt stilkrasj (og nok et nummer jeg ikke orker å se på i særlig grad..).
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40697 Skrevet 15. mai Skravla skrev (Akkurat nå): Jeg har fremdeles Nederland og Sverige på topp hos meg Ingen har fått meg til å ombestemme meg så langt... Men den dresskledde, norsksnakkende Aragorn kommer på nest siste startnummer
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40698 Skrevet 15. mai (endret) -You act like it's your first time too, but you'll get better at it. Hva var det for en ting å si? Endret 15. mai av Daria
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40699 Skrevet 15. mai Deler av det verset har de jo resirkulert far et gammelt nederlands bidrag (fra 2010, tror jeg) - og det var ikke spesielt nyskapende da heller. De kan slå seg sammen med jentegjengen fra Latvia og ta et kurs i å skrive ferdig en sang heller enn å bare smelle samme alle fragmentene og forsøkene man har og håpe det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå