Daria Skrevet 13. mai Forfatter #40661 Skrevet 13. mai Ja - Island! Tre av tre nordiske videre fra i kveld - det kan man ikke klage på.
Daria Skrevet 13. mai Forfatter #40662 Skrevet 13. mai Det er gode grunner til at San Marino sjelden har vært i finalen -bidragene deres...
Skravla Skrevet 13. mai #40663 Skrevet 13. mai Jeg har fått med alle favoritter pluss kaffen. og der kom også en fining.
Skravla Skrevet 13. mai #40664 Skrevet 13. mai Daria skrev (Akkurat nå): Det er gode grunner til at San Marino sjelden har vært i finalen -bidragene deres... Slam bang chrash!
Daria Skrevet 13. mai Forfatter #40666 Skrevet 13. mai Daria skrev (41 minutter siden): Mine fem kandidater til å ikke gå videre i kveld er Polen, Aserbajdsjan, Albania, Kroatia og Kypros, men jeg er redd Island kan ligge tynt an... Jeg har hatt mer treffsikre semier
Skravla Skrevet 13. mai #40668 Skrevet 13. mai Men selv om du bommet på semien så blir det mye bra på lørdag. Og de er bare 15 minutter på overtid... Jeg skal innta horisontalen - første møte kl 7.15 i morgen. Innmari dårlig planlagt.
Daria Skrevet 13. mai Forfatter #40669 Skrevet 13. mai Det er jo bare feil, uansett dag... Jeg som har klokka på 9 skal ikke klage.
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #40670 Skrevet 14. mai Utelesing så tett på syrinene på festningen som jeg kunne komme. Hvem trenger vel en benk når man har en gammel mur og en gressbakke.... Sol og syriner over meg, fugler rundt føttene mine, te fra RR i termosen og et lykkelig brudepar som tok bilder et par meter unna (jeg regnet med at de ville sagt fra om jeg satt i veien...). Alt dette selvfølgelig etter en runde sjelevrengning, med litt mindre solfylt lykke og idyll (mer nedbør og noen svært metaforiske elvestryk), men fortsatt relativt gamle vegger og litt fordums prakt...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40671 Skrevet 15. mai På et stort banner med overskriften "Vi kan dekk!" tilbød bensinstasjonen bl.a. avballangsering. Jeg fikk jo litt lyst (da jeg endelig klarte å avkode ordet) å gå inn og si at jeg på ingen måte kan dekk, men jeg kan et og annet om rettskriving og korrekturlesing... Innholdsrikt døgn - spontanutflukt med en venninne etter middag i går og rutinebesøk hos krystallspesisalisten i dag. 18 liter blomsterjord, en stor lavendelplante, limonade, sjokolade og en god dose skravling og sosialt samvær i går, et uventet lite dryss løse krystaller og begeistring for sommerfugl-hårpynten min i dag 🦋
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40672 Skrevet 15. mai Det er jo litt pussig å bo i et så multikulturelt samfunn som Australia og være så opptatt av matlaging at du er med i MasterChef, og samtidig knapt ha tatt i en wok... *ser gårsdagens episode*
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40673 Skrevet 15. mai ...og la meg i den forbindelse forbanne TLC som sender programmene sine så forskyvet i forhold til oppsatt tid at slutten av episoden kuttes i tv-arkivet. Jeg har jo en anelse om hvem jeg tror havnet i stresstesten, men jeg fikk ikke se hva som faktisk ble dommernes konklusjoner...
Roadrunner Skrevet 15. mai #40674 Skrevet 15. mai Daria skrev (21 minutter siden): ...og la meg i den forbindelse forbanne TLC som sender programmene sine så forskyvet i forhold til oppsatt tid at slutten av episoden kuttes i tv-arkivet. Jeg har jo en anelse om hvem jeg tror havnet i stresstesten, men jeg fikk ikke se hva som faktisk ble dommernes konklusjoner... Gøy for oss som er langt på etterskudd og har satt alt på opptak da
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40675 Skrevet 15. mai Gets opptaksfunksjon pleide å være litt mer generøs med slingringsmonn enn RiksTvs arkiv, men ja, du kan gå glipp av viktige øyeblikk...
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40676 Skrevet 15. mai ⚠️MC-eliminering-plottblotting (det er jo et fantastisk norsk ord for spoiler...) ⚠️ Spoiler Første eliminering jeg ble virkelig sjokkert over - jeg trodde Snez var en vinner-kandidat. Men jeg er jo enig i at smak trumfer utseende - og finner trøst i at det finnes verre ting enn en rotete kjøkkenbenk... )
Daria Skrevet 15. mai Forfatter #40678 Skrevet 15. mai Jeg blir svimmel bare av å se på den kjolen. Edward snakker om dusjdraperi, jeg tror det er et mislykket forsøk på å klone menneske og akvariefisk...
Dallandra Skrevet 15. mai #40679 Skrevet 15. mai I kveld har jeg fått bevist at det er helt rett at man alltid skal ha en flaske bobler på kjøl i tilfelle.
Skravla Skrevet 15. mai #40680 Skrevet 15. mai Jeg fikk levert 5 liter økologisk eplejuice fra Østfolds dype skoger på jobb i dag. Den er på kjøl for helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå