Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daria skrev (Akkurat nå):

Det er gode grunner til at San Marino sjelden har vært i finalen -bidragene deres...

Slam bang chrash!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (41 minutter siden):

Mine fem kandidater til å ikke gå videre i kveld er Polen, Aserbajdsjan, Albania, Kroatia og Kypros, men jeg er redd Island kan ligge tynt an...

Jeg har hatt mer treffsikre semier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv om du bommet på semien så blir det mye bra på lørdag. Og de er bare 15 minutter på overtid... 

Jeg skal innta horisontalen - første møte kl 7.15 i morgen. Innmari dårlig planlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelesing så tett på syrinene på festningen som jeg kunne komme. Hvem trenger vel en benk når man har en gammel mur og en gressbakke.... Sol og syriner over meg, fugler rundt føttene mine, te fra RR i termosen og et lykkelig brudepar som tok bilder et par meter unna (jeg regnet med at de ville sagt fra om jeg satt i veien...). Alt dette selvfølgelig etter en runde sjelevrengning, med litt mindre solfylt lykke og idyll (mer nedbør og noen svært metaforiske elvestryk), men fortsatt relativt gamle vegger og litt fordums prakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et stort banner med overskriften "Vi kan dekk!" tilbød bensinstasjonen bl.a. avballangsering. Jeg fikk jo litt lyst (da jeg endelig klarte å avkode ordet) å gå inn og si at jeg på ingen måte kan dekk, men jeg kan et og annet om rettskriving og korrekturlesing...

Innholdsrikt døgn - spontanutflukt med en venninne etter middag i går og rutinebesøk hos krystallspesisalisten i dag. 18 liter blomsterjord, en stor lavendelplante, limonade, sjokolade og en god dose skravling og sosialt samvær i går, et uventet lite dryss løse krystaller og begeistring for sommerfugl-hårpynten min i dag 🦋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt pussig å bo i et så multikulturelt samfunn som Australia og være så opptatt av matlaging at du er med i MasterChef, og samtidig knapt ha tatt i en wok... *ser gårsdagens episode*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og la meg i den forbindelse forbanne TLC som sender programmene sine så forskyvet i forhold til oppsatt tid at slutten av episoden kuttes i tv-arkivet. Jeg har jo en anelse om hvem jeg tror havnet i stresstesten, men jeg fikk ikke se hva som faktisk ble dommernes konklusjoner... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (21 minutter siden):

...og la meg i den forbindelse forbanne TLC som sender programmene sine så forskyvet i forhold til oppsatt tid at slutten av episoden kuttes i tv-arkivet. Jeg har jo en anelse om hvem jeg tror havnet i stresstesten, men jeg fikk ikke se hva som faktisk ble dommernes konklusjoner... :sur:

Gøy for oss som er langt på etterskudd og har satt alt på opptak da :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gets opptaksfunksjon pleide å være litt mer generøs med slingringsmonn enn RiksTvs arkiv, men ja, du kan gå glipp av viktige øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...