Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes please. :-)

Dobbelt

Trippelt

Yes please. :-)

Jadda, jadda, jadda -jeg hadde tenkt å høre om du ville være med... :fnise:

Skrevet

Fantastisk review. :ler:

Ikke sant? De morsomste anmeldelsene kommer alltid fra de som er helt utenfor målgruppen :ler:

Skrevet

Ikke sant? De morsomste anmeldelsene kommer alltid fra de som er helt utenfor målgruppen :ler:

Jepp, eg skulle gjerne lest ei filmmelding av "James Bond" skrive av ein blodfeministisk passifist. :ler:

I dag har eg sett "Black Swan" (*kremt hemiekontor *kremt*). Ekkel, fæl, men bra på sitt sett. Men ikkje nett nokon "feel good"-komedie...

Skrevet

For øvrig overraska over kor mange i mi aldersgruppe og ikkje minst kor mange unge menn (som nok var utskremt av kjæresten) som var på Twilight i går. Hjalp nok at det var 20.30-forestillinga, for seint for små-fjortisane...

Skrevet

Jamen du er da bare ungkua Rosalie! :ler:

*ser også på Twilight*

Skrevet

Litt usikker på om jeg ville tatt det som et kompliment :fnise:

Skrevet

Stor stas med Rockeulven i går :hoppe: Og selv på en barneforestilling klarer jeg å le så folk foran snur seg :fnise: Før forestillingen begynte kom produsenten fram og fortalte at på grunn av akutt sykdom måtte de sette inn vikarer i begge hovedrollene -det syntes ikke. Nå skal det jo sies at ulvevikaren var Pål Christian Eggen, som ble Hedda-nominert for sin tolkning av rollen på Trøndelag Teater i vår :nigo: Da vi gikk hang geitekillingene ut av et sidevindu og vinket og ropte til forbipasserende publikum -tror noen synes det er gøy å være skuespillere :fnise:

Hentet en ellos-pakke på vei hjem, godt å fylt opp i slunke klesskap :plystre:

Skrevet (endret)

Så bra at du hadde en herlig opplevelse i teatret i går :)

Ikke feil med ellospakke nei! Hva fikk du? Jeg bestilte fra La Redoute i går. Ja, har jo shoppestopp til Londonturen, men pakke når man har konto der telles vel ikke? :klo:

Endret av meja
Skrevet

Eg hadde med meg gubben på Rockeulven på fredag, og eg trur han syntest eg var litt høglytt med latteren min. :fnise: Fantastisk stykke, både for store og små.

Skrevet

Rosalie, lo du høyt? Det kan jeg ikke forestille meg... :fnise:

Ikke feil med ellospakke nei! Hva fikk du? Jeg bestilte fra La Redoute i går. Ja, har jo shoppestopp til Londonturen, men pakke når man har konto der telles vel ikke? :klo:

Den kan jo betales senere, når kjøpestoppen er opphevet, så det teller på ingen måte :riste:

Jeg fikk meg gammelrosa jakke, svart/blomstret kjole og rutet ullskjørt. Ikke mer kleskjøpr før jul nå -trur eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...