Frøkenfryden Skrevet 19. april #40361 Skrevet 19. april Daria skrev (39 minutter siden): Jeg skal ikke si hva jeg tenker om Carina Dahls utseende, hverken når det gjelder anslått alder eller andre ting... Men det er så vanskelig å være stille om det🫣🤫😂
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40362 Skrevet 19. april Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Men det er så vanskelig å være stille om det🫣🤫😂 Det hender jeg tross alt har litt oppdragelse...
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40363 Skrevet 19. april How great thou art er en salme som tåler å bli tatt helt ut på alle måter, og Kim har stemmen til å gjøre det. Den kunne gått en anelse fortere, det er min eneste innvending.
Frøkenfryden Skrevet 19. april #40364 Skrevet 19. april Daria skrev (1 minutt siden): Det hender jeg tross alt har litt oppdragelse... haha! jeg også😇 (Jeg mista all kontroll i møte med svigermors hjemmelaga marsipan i dag. Så jeg får prøve inneha litt selvkontroll over slarving om kjendiser🤓)
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40365 Skrevet 19. april Svigermor satte nok pris på den prioriteringen (og det ville sikkert Carina Dahl gjort også) 1
Skravla Skrevet 19. april #40366 Skrevet 19. april Tenk om jeg kunne sluppet all denne pratingen før og etter. Jeg trenger bare å vite hva de skal synge, høre sangen og så vite om de går videre. Er det for mye å be om? 1
Frøkenfryden Skrevet 19. april #40367 Skrevet 19. april Daria skrev (1 minutt siden): Svigermor satte nok pris på den prioriteringen (og det ville sikkert Carina Dahl gjort også) 😜😇 (I et annet liv har jeg fast jobb i programmet «Sofa». I dette livet er jeg ca korrekt 7-15 hver dag🙃)
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40368 Skrevet 19. april Skravla skrev (3 minutter siden): Tenk om jeg kunne sluppet all denne pratingen før og etter. Jeg trenger bare å vite hva de skal synge, høre sangen og så vite om de går videre. Er det for mye å be om? Ja, det er det Forskjellen på en konsert og et underholdningsprogram med et konkurranseaspekt... Dessuten er det så vanskelig få folk til å stille opp som dommere og programleder hvis de ikke får lov til å si noe...
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40369 Skrevet 19. april Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😜😇 (I et annet liv har jeg fast jobb i programmet «Sofa». I dette livet er jeg ca korrekt 7-15 hver dag🙃) Jeg er korrekt og veloppdragen når omstendigheter, høflighet og normal anstendighet krever det... 1
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40370 Skrevet 19. april Jeg tror jeg har vært inne på dette ved tidligere salmekvelder - burde ikke en naturlig definisjon av salme være at den står i salmeboka?
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40371 Skrevet 19. april Belager, men dette blir altfor sært for meg. Han vil helt sikkert bli rost opp i skyene og score masse kred på Palestina-koblingen, men som tv-underholdning-salme-låtvalg er det bare krampe-sært. Jeg likte at de hadde fått velge salmer selv, men nå revurderer jeg akkurat den oppfatningen...
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40372 Skrevet 19. april Stian begynner å gå Mona Riise i næringen når det gjelder defekte tårekanaler. Så fantastisk var Akuvi faktisk ikke...
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40373 Skrevet 19. april Jeg fikk et påtrengende behov for å hente fram denne...
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40374 Skrevet 19. april Og når jeg først var i gang... Jeg holder en knapp på denne foran afterski-varianten... 🐍
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40375 Skrevet 19. april Kan jeg stemme på Kristoffer Olsen...? At han skal gifte seg var det som gjorde meg mest rørt i kveld - det er jo et ekte Det Norske Teatret-bryllup 💕
Roadrunner Skrevet 19. april #40376 Skrevet 19. april Jeg ser litt forsinka (måtte se ferdig litt krim først), men får litt utslett her i sofakroken #leterettermuteknappen
Skravla Skrevet 19. april #40377 Skrevet 19. april Daria skrev (2 minutter siden): Kan jeg stemme på Kristoffer Olsen...? At han skal gifte seg var det som gjorde meg mest rørt i kveld - det er jo et ekte Det Norske Teatret-bryllup 💕 Det er kveldens høydepunkt. Sjelden har mute-knappen blitt brukt så aktivt som i kveld. Som regel klarer jeg å overhøre pjattet, men i kveld ble det for mye av alt.
Roadrunner Skrevet 19. april #40378 Skrevet 19. april Den store fordelen med å se forsinka gikk akkurat opp for meg - man kan erstatte mute-knappen med spole-knappen
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40379 Skrevet 19. april Ulempen når det er så få igjen - det blir for mye tid til tomprat. Og det er greit at det er feel-good-tv og ufarlig underholdning, men det blir litt mye "alle er veldig flinke". Vi har å gjøre med voksne, profesjonelle artister her, ikke barn...
Daria Skrevet 19. april Forfatter #40380 Skrevet 19. april Roadrunner skrev (1 minutt siden): Den store fordelen med å se forsinka gikk akkurat opp for meg - man kan erstatte mute-knappen med spole-knappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå