Daria Skrevet lørdag kl 18:11 Forfatter #40121 Del Skrevet lørdag kl 18:11 -Wellinger vinner i Vikersund - bokstavrimet er komplett! Kommentatoren vet å glede seg over alle detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 18:47 Forfatter #40122 Del Skrevet lørdag kl 18:47 Jeg ser artist etter artist komme inn døra her og tenker at her - blir det mye tomprat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 18:49 Forfatter #40123 Del Skrevet lørdag kl 18:49 (endret) Sesongens store spørsmål - hvor mark vil jeg få at av Stian sier konkurransje...? Og dem to... Jeg liker konseptet med at dommerne bestemmer låtvalget, da - tanken om at noen av deltakerne kunne ha trengt litt hjelp på det området har jo dukket opp mer enn en gang... Endret lørdag kl 18:49 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 18:55 Forfatter #40124 Del Skrevet lørdag kl 18:55 -Jeg har alltid drømt om å stå i en maktposisjon... Skal jeg anta at Stian har vært med på Paradise Hotel? *uopplyst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 18:59 Forfatter #40125 Del Skrevet lørdag kl 18:59 Jeg har ikke hørt om hverken låta eller artisten Kim skal tolke - god start... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:04 Forfatter #40126 Del Skrevet lørdag kl 19:04 (endret) Lista er lagt, relativt høyt. Og apropos - er Kim høy eller Stian lav? Så langt liker jeg endringene - mindre tomprat - men jeg spent på hvordan dommerne legger opp dette. Girl in Red har jeg hørt om . dette går framover Endret lørdag kl 19:10 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:07 Forfatter #40127 Del Skrevet lørdag kl 19:07 Ulempen ved å ikke kjenne låta fra før, er at jeg ikke helt vet om det er låta eller framføringen jeg ikke liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:12 Forfatter #40128 Del Skrevet lørdag kl 19:12 Jeg har hørt om Blilie Eilish, men til gjengjeld har jeg aldri hørt om Depresno (God aften, jeg er en deprimert espresso. Jeg vil jo uunngåelig tenke på ham som det...). Kjedelig låt, småsur framføring. Next! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:19 Forfatter #40129 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Kristoffer kan være kritisk, og jeg liker tonen hans med Stian - dette lover godt. At jeg er uenig med dommerne om hvem som er best så langt, er j bare sånn det skal være (og selvfølgelig er det de som tar feil...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:20 Forfatter #40130 Del Skrevet lørdag kl 19:20 En sang jeg faktisk kan, nå snakker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:24 Forfatter #40131 Del Skrevet lørdag kl 19:24 (endret) Det bir fort litt småpent når en musikalartist skal synge rock, men jeg synes arrangementet godt kunne hatt litt mer trøkk. Endret lørdag kl 19:24 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:28 Forfatter #40132 Del Skrevet lørdag kl 19:28 At jeg er positivt overrasket over Freddy Kalas, sier kanskje aller mest om hvor lavt forventningene mine lå men det kunne absolutt vært verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:35 Forfatter #40133 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Boblejakke på scenen må da være varmt - selv med bar mage...? Akuvi har jo absolutt stemme, men jeg tror det var litt nervøsitet med i bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:43 Forfatter #40134 Del Skrevet lørdag kl 19:43 Erci Tryland får jo pluss for selvinnsikt for å annonserer at han er den ingen har hørt om i år Han ble spurt i Vårt Land i dag om han hadde tenkt å vinne - Nei, absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:49 Forfatter #40135 Del Skrevet lørdag kl 19:49 Kveldens andre sang jeg kjenner fra før - en 90-tallshit og en ESC-vinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:53 Forfatter #40136 Del Skrevet lørdag kl 19:53 Altså, du kan ikke være rocker og samtidig kle deg i rutet strikkevest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:58 Forfatter #40137 Del Skrevet lørdag kl 19:58 Han har jo en rockestemme som kler låta, men det gjør ikke så mye med meg - og sceneshowet har altfor mye skiftende lys til at jeg orker å se på. Hvis noen andre enn Eric Tryland ryker i kveld blir jeg overrasket, fordi han er så ukjent og ikke skilte seg nok ut til å kompensere for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:05 Forfatter #40138 Del Skrevet lørdag kl 20:05 -Det er ikke bare hans tv-debut, det ser ut til å være første gang han griner på tv i samme slengen! Stian, nå var du slem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:26 Forfatter #40139 Del Skrevet lørdag kl 20:26 Oi, da ble jeg faktisk overrasket. Linnea blant de tre på bunn var ikke så sjokkerende ut fra prestasjon, men jeg trodde hun hadde et navn som bar litt mer. Skjønt, det at Vårt Land hadde portrettintervju med Eric (ja, vi er allerede så langt inne i sesongen at vi er på fornavn...) i dag sier vel litt om at han er velkjent i litt andre miljøer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 16:59 Forfatter #40140 Del Skrevet i går, 16:59 Utelesing i strålende sol og to-retters middag (kylingcurry med kokosmelk og eplesmuldrepai). Jeg hadde vel egentlig litt større ambisjoner (mer håp enn tro), men det har jo ikke vært en dårlig søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå