Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39961 Skrevet 15. februar Jeg opptrådde med den i barnehagesammenheng et par ganger. Ingen miming involvert - Daria (5) sang helt selv Det hender jeg er lltt glad for at barndommen min bare ble dokumentert med stillbilder på papir...
Dallandra Skrevet 15. februar #39962 Skrevet 15. februar Min barndom er dokumentert også i stillbilder, men det første året + hver jul fram til 10-årsalderen finnes på smalfilm. Uten lyd.
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39963 Skrevet 15. februar Andre som burde vært ute lyd er Emmy - jeg husker fra hun deltok for noen år siden at hun gjorde seg best på mute når hun ikke sang...
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39964 Skrevet 15. februar En låt som heter Strobe light varsler et sceneshow jeg ikke vil orke å se på...
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39965 Skrevet 15. februar Daria skrev (4 minutter siden): Andre som burde vært ute lyd er Emmy - jeg husker fra hun deltok for noen år siden at hun gjorde seg best på mute når hun ikke sang... Og bidraget hennes hylles i Russland - det er jo ikke noe man trakter etter i disse dager...
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39966 Skrevet 15. februar Nocturne - låten som viste hvor forferdelig dårlige tapere svenskene kan være
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39967 Skrevet 15. februar Men seriøst - Markus og Martinius var den beste løsningen de kunne komme på?
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39969 Skrevet 15. februar Det kunne jo bare gå oppover derfra...
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39970 Skrevet 15. februar Når syv av ni bidrag får internasjonale poeng, er det nesten mer interessant å se hvem som ikke får poeng. Tone ligger dårlig an... Men altså - de norskkunnskapene har ikke han fra Luxembourg tilegnet seg for anledningen...
Dallandra Skrevet 15. februar #39972 Skrevet 15. februar Samme tenkte jeg ang Lux. Men ganske ensformig dette her synes jeg, men se, der kom en variasjon over temaet.
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39973 Skrevet 15. februar ...og Sverige Men ting tyder jo på at Kyle får skolefri på mandag. Det har skjedd før at den som vinenr den internasjonale juryen ikke vinner til slutt (hei til dere, D'Sound), men når det er så enstemmig både der og bandt kritikerne, vil det være et kjempeskrell om han ikke tar det nå.
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39975 Skrevet 15. februar Det facinerende med hvordan folkepoengene beregnes er at det er så fullstendig umulig å forutsi noe som helst når de ikke bruker en fast poengskala. 10 poeng eller 100 poeng - ingen vet...
Dallandra Skrevet 15. februar #39977 Skrevet 15. februar Relativt. Noen jeg kjenner har fravær på oppropet på mandag…
Daria Skrevet 15. februar Forfatter #39978 Skrevet 15. februar Gyldig og svært offentlig varslet fravær
Daria Skrevet 16. februar Forfatter #39980 Skrevet 16. februar I natt drømte jeg at jeg var innkalt til et møte på jobben og da jeg samme dag spurte hvor det skulle være, vle jeg møtt med irritasjon og oppgitthet over at jeg ikke hadde gjort noe for å finne et ledig rom. Til et møte jeg ikke hadde initiert, på en arbeidsplass jeg ikke lenger jobbet. Jeg våknet og tenkte at det ikke føltes som et så urealistisk scenario som det burde vært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå