Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg opptrådde med den i barnehagesammenheng et par ganger. Ingen miming involvert - Daria (5) sang helt selv :fnise: Det hender jeg er lltt glad for at barndommen min bare ble dokumentert med stillbilder på papir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min barndom er dokumentert også i stillbilder, men det første året + hver jul fram til 10-årsalderen finnes på smalfilm. Uten lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som burde vært ute lyd er Emmy - jeg husker fra hun deltok for noen år siden at hun gjorde seg best på mute når hun ikke sang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når syv av ni bidrag får internasjonale poeng, er det nesten mer interessant å se hvem som ikke får poeng. Tone ligger dårlig an... 

Men altså - de norskkunnskapene har ikke han fra Luxembourg tilegnet seg for anledningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg ang Lux. Men ganske ensformig dette her synes jeg, men se, der kom en variasjon over temaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og Sverige :fnise: 

Men ting tyder jo på at Kyle får skolefri på mandag. Det har skjedd før at den som vinenr den internasjonale juryen ikke vinner til slutt (hei til dere, D'Sound), men når det er så enstemmig både der og bandt kritikerne, vil det være et kjempeskrell om han ikke tar det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det facinerende med hvordan folkepoengene beregnes er at det er så fullstendig umulig å forutsi noe som helst når de ikke bruker en fast poengskala. 10 poeng eller 100 poeng - ingen vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at jeg var innkalt til et møte på jobben  og da jeg samme dag spurte hvor det skulle være, vle jeg møtt med irritasjon og oppgitthet over at jeg ikke hadde gjort noe for å finne et ledig rom. Til et møte jeg ikke hadde initiert, på en arbeidsplass jeg ikke lenger jobbet. Jeg våknet og tenkte at det ikke føltes som et så urealistisk scenario som det burde vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...