Daria Skrevet lørdag kl 20:06 Forfatter #39961 Del Skrevet lørdag kl 20:06 Jeg opptrådde med den i barnehagesammenheng et par ganger. Ingen miming involvert - Daria (5) sang helt selv Det hender jeg er lltt glad for at barndommen min bare ble dokumentert med stillbilder på papir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 20:11 #39962 Del Skrevet lørdag kl 20:11 Min barndom er dokumentert også i stillbilder, men det første året + hver jul fram til 10-årsalderen finnes på smalfilm. Uten lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:18 Forfatter #39963 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Andre som burde vært ute lyd er Emmy - jeg husker fra hun deltok for noen år siden at hun gjorde seg best på mute når hun ikke sang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:19 Forfatter #39964 Del Skrevet lørdag kl 20:19 En låt som heter Strobe light varsler et sceneshow jeg ikke vil orke å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:23 Forfatter #39965 Del Skrevet lørdag kl 20:23 Daria skrev (4 minutter siden): Andre som burde vært ute lyd er Emmy - jeg husker fra hun deltok for noen år siden at hun gjorde seg best på mute når hun ikke sang... Og bidraget hennes hylles i Russland - det er jo ikke noe man trakter etter i disse dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:28 Forfatter #39966 Del Skrevet lørdag kl 20:28 Nocturne - låten som viste hvor forferdelig dårlige tapere svenskene kan være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:33 Forfatter #39967 Del Skrevet lørdag kl 20:33 Men seriøst - Markus og Martinius var den beste løsningen de kunne komme på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 20:35 #39968 Del Skrevet lørdag kl 20:35 Høyner med Sissel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:38 Forfatter #39969 Del Skrevet lørdag kl 20:38 Det kunne jo bare gå oppover derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:46 Forfatter #39970 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Når syv av ni bidrag får internasjonale poeng, er det nesten mer interessant å se hvem som ikke får poeng. Tone ligger dårlig an... Men altså - de norskkunnskapene har ikke han fra Luxembourg tilegnet seg for anledningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:48 Forfatter #39971 Del Skrevet lørdag kl 20:48 Tones neste turné vil gå innom Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 20:52 #39972 Del Skrevet lørdag kl 20:52 Samme tenkte jeg ang Lux. Men ganske ensformig dette her synes jeg, men se, der kom en variasjon over temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:52 Forfatter #39973 Del Skrevet lørdag kl 20:52 ...og Sverige Men ting tyder jo på at Kyle får skolefri på mandag. Det har skjedd før at den som vinenr den internasjonale juryen ikke vinner til slutt (hei til dere, D'Sound), men når det er så enstemmig både der og bandt kritikerne, vil det være et kjempeskrell om han ikke tar det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:55 Forfatter #39974 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Adrenalin har vi ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:57 Forfatter #39975 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Det facinerende med hvordan folkepoengene beregnes er at det er så fullstendig umulig å forutsi noe som helst når de ikke bruker en fast poengskala. 10 poeng eller 100 poeng - ingen vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:59 Forfatter #39976 Del Skrevet lørdag kl 20:59 Relativt overlegent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 21:02 #39977 Del Skrevet lørdag kl 21:02 Relativt. Noen jeg kjenner har fravær på oppropet på mandag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 21:03 Forfatter #39978 Del Skrevet lørdag kl 21:03 Gyldig og svært offentlig varslet fravær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 21:05 #39979 Del Skrevet lørdag kl 21:05 Haha ja det kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet søndag kl 10:40 Forfatter #39980 Del Skrevet søndag kl 10:40 I natt drømte jeg at jeg var innkalt til et møte på jobben og da jeg samme dag spurte hvor det skulle være, vle jeg møtt med irritasjon og oppgitthet over at jeg ikke hadde gjort noe for å finne et ledig rom. Til et møte jeg ikke hadde initiert, på en arbeidsplass jeg ikke lenger jobbet. Jeg våknet og tenkte at det ikke føltes som et så urealistisk scenario som det burde vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå