Daria Skrevet lørdag kl 19:15 Forfatter #39941 Del Skrevet lørdag kl 19:15 Det mest minneverdige med Sondreys opptreden er jo smilet og entusiasmen - og sannsynligvis adrenalinet - i det han var ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:19 Forfatter #39942 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Hun har glemt skjørtet sitt - en MGP-tradisjon god som noen Sulele er kanskje original i norsk sammenheng men den har jo vært i den internasjonale finalen noen ganger før... Det er en sang av den typen det føles litt feil å sende som norsk bidrag, selv om hun personlig har den riktige bakgrunnen for å synge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 19:23 #39943 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Er det hun blå? Ikke mye skjørt der nei. er litt til og fra for I DAG HAR VI FLYTTA!! Eller, for å være helt ærlig så er det vel heller snakk om å ha starta en prosess. Men dyra er her og tannbørsten er her, vi har TV og grampri og bobler, så dette er helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:23 Forfatter #39944 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Imponerende - og deilig - lite følelsesladet prat så langt. Hvertfall inntil Nra Al-Jabri begynte å snakke om faren... Men at det ikke er noe innslag hvor artistene får presentere seg og brette ut sitt indre i forkant er jo et stort pluss, både for stemning og effektivtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:24 Forfatter #39945 Del Skrevet lørdag kl 19:24 -Er det sussesussen til Nataleen?! Sånn skal publikumsprat gennomføres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:26 Forfatter #39946 Del Skrevet lørdag kl 19:26 Dallandra skrev (1 minutt siden): Er det hun blå? Ikke mye skjørt der nei. er litt til og fra for I DAG HAR VI FLYTTA!! Eller, for å være helt ærlig så er det vel heller snakk om å ha starta en prosess. Men dyra er her og tannbørsten er her, vi har TV og grampri og bobler, så dette er helt greit! Da er jo det viktigste på plass. Å kunne flytte som en prosess heller enn som én giganthandling er igrunnen ganske kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:28 Forfatter #39947 Del Skrevet lørdag kl 19:28 Det komer et punkt hvpr glamrockstilen legger år til ens alder heller enn å trekke dem fra - Åge Steen har nådd det punktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:32 Forfatter #39948 Del Skrevet lørdag kl 19:32 LLL = Lenge leve livet. Jeg støtter Marte Stokstad teori på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:34 Forfatter #39949 Del Skrevet lørdag kl 19:34 At vi kommer til låt 5 før jeg synes noe er virkelig dårlig, er jo egentlig et kvalitetstegn. Ikke at noen av de foregående har vært en åpenbar vinner, men jeg kan være bekjent av å bli representert av dem. LLL, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:39 Forfatter #39950 Del Skrevet lørdag kl 19:39 Kyle Alessandro er visstnok kveldens forhåndsfavoritt - jeg kan jo skjønne hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 19:46 #39951 Del Skrevet lørdag kl 19:46 Jeg velger å være lokalpatriotisk i kveld og heier selvfølgelig på kjenningen. Kan gå i detalj på melding. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:49 Forfatter #39952 Del Skrevet lørdag kl 19:49 Ironien (utilsiktet, antar jeg) at hun synger it's hard to breath og høres akkurat sånn ut... Hun har jo litt trøkk når hun drar til, men det høres ut som om hun sliter på versene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:50 Forfatter #39953 Del Skrevet lørdag kl 19:50 Dallandra skrev (3 minutter siden): Jeg velger å være lokalpatriotisk i kveld og heier selvfølgelig på kjenningen. Kan gå i detalj på melding. 😜 Jeg har en anelse om hvem du sikter til - jeg fanget opp en geografisk fellesnevner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 19:50 #39954 Del Skrevet lørdag kl 19:50 Det må jo sies at det er en del forglemmelige sanger her… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:53 Forfatter #39955 Del Skrevet lørdag kl 19:53 (endret) Også en lang MGP-tradisjon Endret lørdag kl 19:57 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 19:54 #39956 Del Skrevet lørdag kl 19:54 «Easy come and easy go» sånn apropos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:57 Forfatter #39957 Del Skrevet lørdag kl 19:57 Jeg måtte mute den for å komme på hvilken annen låt hun har knabbet noen melodilinjer fra - det var denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:59 Forfatter #39958 Del Skrevet lørdag kl 19:59 Dette er jo pur MGP-nostalgi Om det er noe for finalen er jo en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 20:03 #39959 Del Skrevet lørdag kl 20:03 Hihi, husker jeg og en klassevenninne mimet til «la det swinge» på en skoleavslutning (?). Mamma hadde sydd Bobbysox-skjørt med striper til meg. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet lørdag kl 20:03 #39960 Del Skrevet lørdag kl 20:03 Bobbysocks. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå