Daria Skrevet i går, 09:20 Forfatter #39861 Del Skrevet i går, 09:20 Jeg er fortsatt nett- og tv-løs Og litt uventet planløs, jeg skulle egentlig treffe en venninne i ettermiddag. Synd, det er en stund siden sist og hadde vært veldig hyggelig, men samtidig har uka vært innholdsrik og krevende og jeg har litt uavklarte potensielle planer i morgen også. I går sov jeg klokka 22, det skjet ikke så ofte og sier litt om at det ikke var så mye igjen å gå på... Sol ute, siden det ikke blir ettermiddagsutflukt burde man jo (dessuten trenger jeg brød)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 11:11 Forfatter #39862 Del Skrevet i går, 11:11 (endret) Jeg har brød Jeg har også kanelboller, smågodt og druer, og jeg har tømt ukas tredje teboks og ser en bestilling i min nære framtid... Dessuten har jeg sett at Johannes Thingnes Bø skal legge opp etter sesongen, med omtrent samme begrunnelse som en Sp-politiker formulerte så fint i Vårt Land i dag - han var glad i familien sin og ønsket å tilbringe tid med dem også... (Men jeg er fortsatt nett-løs og litt grinete med tanke på siste episode av en dokumentarserie jeg har sett på dansk tv de siste lørdagene ) Endret i går, 11:24 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå