Daria Skrevet 10 timer siden Forfatter #39821 Del Skrevet 10 timer siden Jeg handler ikke så mye på Bunnpris, men innimellom er det veldig kjekt å ha en butikk så nærme at jeg hverken trenger yttertøy eller staver. Tanken på å lage pastasaus uten løk ble for uutholdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9 timer siden #39822 Del Skrevet 9 timer siden Daria skrev (25 minutter siden): Jeg handler ikke så mye på Bunnpris, men innimellom er det veldig kjekt å ha en butikk så nærme at jeg hverken trenger yttertøy eller staver. Tanken på å lage pastasaus uten løk ble for uutholdelig Løk er jo halve sausen! Godt det løste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #39823 Del Skrevet 9 timer siden Så lenge man ikke har større problemer, gjør det som regel det Plutselig var det liv i stilaset igjen for første gang på tre uker, det kom litt brått på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #39824 Del Skrevet 5 timer siden Same procedure as every year - vi spiller fortsatt gjett partiet (og kan gjenbruke fasiten også...) Stortingsrepresentant siktet for innførsel av MDMA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3 timer siden #39825 Del Skrevet 3 timer siden Daria skrev (2 timer siden): Same procedure as every year - vi spiller fortsatt gjett partiet (og kan gjenbruke fasiten også...) Stortingsrepresentant siktet for innførsel av MDMA Hmm… Jammen ikke godt å gjette det. Men jeg tar en sjanse, og tipper at det er en av Listhaugs undersotter igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #39826 Del Skrevet 3 timer siden Pussig nok... Det store spørsmålet er jo om man får svekket moral av å være medlem eller om de appellerer til de allerede moralsk tvilsomme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå