Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Daria skrev (20 minutter siden):

30 mennesker på busstoppet, forsinket buss. Jeg var den eneste som så at neste buss kom rett bak og tok meg tid til å vente det ekstra minuttet og har nå en buss så å si for meg selv i stedet for å stå som sild i tønne :nigo: 

Og der kjørte vi forbi den andre bussen...

Særlig den forbikjøringen er digg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (25 minutter siden):

30 mennesker på busstoppet, forsinket buss. Jeg var den eneste som så at neste buss kom rett bak og tok meg tid til å vente det ekstra minuttet og har nå en buss så å si for meg selv i stedet for å stå som sild i tønne :nigo: 

Og der kjørte vi forbi den andre bussen...

De enkle, men akk så gode gledene i hverdagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden varte helt til vi traff køen ved Sjølyst... :ler: Jeg reiser aldri i rushen lenger, og det er 20+ år siden buss i rushtiden i Oslo var en del av hverdagen, så jeg er ikke vant til å måtte forholde meg til sånt. Men jeg tror vi etterhvert kommer til kollektivfeltet...

Ikke at jeg har det travelt, men jeg er sulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der traff vi kollektivfeltet og kjørte lenger på et halvt minutt enn vi har gjort på de siste 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinkelser hos legen, forsinkelser på bussen, og vips var jeg hjemme godt og vel 45 minutter senere enn antatt. Dagens etterlengtede middag (det ble aldri lunsj...) blir frossenpizza...

Men bøker er hentet (inkudert en meditasjonsbok til glede for psykofysio), og jeg har igjen fått bekreftet at jeg tross all uforutsigbarhet, variasjoner og manglende forklaringer har litt innsikt i og forståelse av egen kropp - ikke bare stemte teorien min om at det var løse krystaller på gang igjen, men jeg tok det på de "rette" symptomene. 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...