Daria Skrevet 12. juli Forfatter #38801 Del Skrevet 12. juli Det er mulig sommerens store øyeblikk nettopp har skjedd: Jeg ble, med staver, ransel, og en 20+ år gammel falmet stråhatt, sjekket opp på åpen gate av en i og for seg attraktiv og sjarmerende og tilsynelatende oppegående mann i passende alder. Han gikk fra å spørre om veien via småprat og komplimenter til å forslå at vi skulle finne på noe en dag, uten å framstå som hverken påtrengende eller ubehagelig på noe vis, på et halvt kvartal - imponerende på alle måter. Hadde formen vært bedre - eller han hadde fått litt mer tid på seg - skal det ikke utelukkes at han hadde fått et annet svar... Jeg skyldte på helsa og takket for at han hadde gjort dagen min 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli Forfatter #38802 Del Skrevet 12. juli Daria skrev (23 timer siden): Nei, har du sett - Jonas Abrahamsen sitter i brudd... Danskene har flere ganger i løpet av rittet fleipet med at han trenger litt plass rundt seg, det blir for trangt og tett for ham i feltet Same procedure... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli Forfatter #38803 Del Skrevet 12. juli Dagens etappe starter i et sviskeområde - de har til og med egen sviskefestival. Jeg tror jeg står over (men antar at det er et populært mål for pensjonistgrupper...), og holder meg til morellene jeg nettopp plukket på rema 🍒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juli #38804 Del Skrevet 12. juli Daria skrev (4 timer siden): Det er mulig sommerens store øyeblikk nettopp har skjedd: Jeg ble, med staver, ransel, og en 20+ år gammel falmet stråhatt, sjekket opp på åpen gate av en i og for seg attraktiv og sjarmerende og tilsynelatende oppegående mann i passende alder. Han gikk fra å spørre om veien via småprat og komplimenter til å forslå at vi skulle finne på noe en dag, uten å framstå som hverken påtrengende eller ubehagelig på noe vis, på et halvt kvartal - imponerende på alle måter. Hadde formen vært bedre - eller han hadde fått litt mer tid på seg - skal det ikke utelukkes at han hadde fått et annet svar... Jeg skyldte på helsa og takket for at han hadde gjort dagen min Daria skrev (4 timer siden): Dagens etappe starter i et sviskeområde - de har til og med egen sviskefestival. Jeg tror jeg står over (men antar at det er et populært mål for pensjonistgrupper...), og holder meg til morellene jeg nettopp plukket på rema 🍒 Jeg står over sviskefestivalen jeg og. Tror det er best for magen… Men svisker er godt det - i moderate mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli Forfatter #38805 Del Skrevet 13. juli Mest hjerteskjærende i TdF i dag: Syklisten som fikk så hard medfart i et fall i spurten i går at han måtte måtte hjelpes til bussen etterpå, stilte til allmenn overraskelse på start i dag - og måtte gi seg etter en liten halvtime. Da hadde han ligget stadig lenger bak resten og det var vondt bare å se på ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli Forfatter #38806 Del Skrevet 13. juli Sauen Shaun skrev (18 timer siden): Jeg står over sviskefestivalen jeg og. Tror det er best for magen… Men svisker er godt det - i moderate mengder. Jeg hadde for mange år siden sommerjobb på sykehjem og serverte (matet, i visse tilfeller) beboerne havregrøt med sviskejuice. Jeg har ikke sett på en sviske siden... (Forholdet mitt til havregrøt var allerede anstrengt...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juli #38807 Del Skrevet 13. juli Daria skrev (På 12.7.2024 den 13.40): Det er mulig sommerens store øyeblikk nettopp har skjedd: Jeg ble, med staver, ransel, og en 20+ år gammel falmet stråhatt, sjekket opp på åpen gate av en i og for seg attraktiv og sjarmerende og tilsynelatende oppegående mann i passende alder. Han gikk fra å spørre om veien via småprat og komplimenter til å forslå at vi skulle finne på noe en dag, uten å framstå som hverken påtrengende eller ubehagelig på noe vis, på et halvt kvartal - imponerende på alle måter. Hadde formen vært bedre - eller han hadde fått litt mer tid på seg - skal det ikke utelukkes at han hadde fått et annet svar... Jeg skyldte på helsa og takket for at han hadde gjort dagen min Uansett utfall - sååå hyggelig opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli Forfatter #38808 Del Skrevet 13. juli Roadrunner skrev (17 minutter siden): Uansett utfall - sååå hyggelig opplevelse! Man får jo en selvtillitsboots - sånne ting skjer ikke så ofte lenger Dessuten betyr det litt ekstra, når jeg i så stor grad har blitt vant til å bli sett som pasient som hjelpetrengende, som litt feilvare på mange områder, at noen fortsatt kan se meg på helt andte måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli #38809 Del Skrevet 13. juli Daria skrev (1 time siden): Jeg hadde for mange år siden sommerjobb på sykehjem og serverte (matet, i visse tilfeller) beboerne havregrøt med sviskejuice. Jeg har ikke sett på en sviske siden... (Forholdet mitt til havregrøt var allerede anstrengt...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli Forfatter #38810 Del Skrevet 13. juli Det er virkelig noe av det mest motbydelige jeg har sett - men sikkert både næringsrikt, godt for magen og lett å få i seg (hvis man i tillegg til dårlige tenner også har reduset syn og ditto smaksløker...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli #38811 Del Skrevet 13. juli Daria skrev (14 minutter siden): Det er virkelig noe av det mest motbydelige jeg har sett - men sikkert både næringsrikt, godt for magen og lett å få i seg (hvis man i tillegg til dårlige tenner også har reduset syn og ditto smaksløker...). Det tror jeg på… Og jeg kunne ikke i min villeste fantasi tenke meg å spise den retten… Men bildene jeg fikk i hodet er ganske morsomme… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli Forfatter #38812 Del Skrevet 13. juli Tadeij Pogacar er så rå 🚲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli #38813 Del Skrevet 13. juli Daria skrev (40 minutter siden): Tadeij Pogacar er så rå 🚲 Bare å bøye seg i støvet for ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli Forfatter #38814 Del Skrevet 13. juli En radiostyrt bil lastet med en røykboks (og vimpel) har kjørt rundt på Brann stadion. En VAR-protest, sies det - den var jo kreativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli Forfatter #38815 Del Skrevet 14. juli Jeg startet dagen (formiddagen, strengt tatt, mvh sto opp 10.30) med en tur ut i regnet og påfølgende økt på matten. Den ble når sant skal sies så kort at det føltes mest symbolsk, men samtidig var det alt kroppen hadde energi til. Nå venter en lang fjelletappe, fulgt av den store EM-finalen. Jeg har te, jeg har smågodt, jeg har moreller, jordbær og kjeks, jeg har nettbrett og strikketøy. Jeg har ingen planer om å reise meg på en stund med mindre det er strengt nødvendig (jeg vil jo trenge mer te etterhvert)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli Forfatter #38816 Del Skrevet 14. juli Daria skrev (På 9.7.2024 den 21.38): 09.07: Seks lest, to kjøpt. Helge Torvunds Sjelsord har undertittelen Om terapi, poesi og hypnose og det er i og for seg akkurat de tingene det handler om. Torvund er poet og psykolog, som primært jobber med barn, og skriver her både om teori og egen praksis - om hypnose i terapi og poesi, om dikt og ord i terapi og hypnose og i livet. Mye om barn, men også om voksne, og med en lett tilgjengelig form som sannsynligvis kan appellere både til terapeuter, forelder og andre interesserte, her er mye gjenkjennbart. 13.07: Syv lest, to kjøpt. Lucy Caldwells All the beggars riding handler om dobbeltliv og hemmeligheter, og om å eie, skrive og forstå både sin egen og andres historie. Lara er 12 år da faren hennes dør og det viser seg at det ikke bare er jobben som gjør at han er borte store deler av tiden - han har en familie til, og det er Lara, broren og moren som er "de andre", den uoffisielle familien ingen har visst om. Som voksen prøver hun å forstå hva som egentlig skjedde, morens valg og sin egen fortid. I likhet med den forrige jeg leste av Caldwell, er det en mye mer kompleks historie enn det høres ut, både i form og innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli Forfatter #38817 Del Skrevet 14. juli Daria skrev (23 timer siden): Tadeij Pogacar er så rå 🚲 Som sagt... Det ser dårlig ut for tre på rad for Vingegaard nå - men med de skadene han har hatt er det jo imponerende at han er så nærme som han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli Forfatter #38818 Del Skrevet 14. juli It's coming home, it's coming home, it's coming... All fornuft og logikk og alt som har skjedd i mesterskapet så langt, tilsier at Spania tar dette. Men det hadde vært så gøy om England endelig lyktes... I det minste har Carl Erik Torp tatt barten, bare det er jo verdt å feire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli Forfatter #38819 Del Skrevet 14. juli Daria skrev (På 21.6.2024 den 23.09): Jeg elsker Aleksander Schau - sarkasme-tiraden mot VAR og mobbingen av Emil Gukilds rosa dress tilhører kveldens høydepunkter (kampen var jo ikke all verden...) Selvfølgelig dukker dressen opp igjen til finalen - jeg setter min lit til at Aleksander Schau ikke lar det forbigå i stillhet hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli Forfatter #38820 Del Skrevet 14. juli Det var jo en stund siden forrige eksklusjonssak hos Frp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå