Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38781 Del Skrevet 10. juli Ting tyder på at det blir innedag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. juli #38782 Del Skrevet 10. juli Jeg har vært på butikken. Resten av dagen blir inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juli #38783 Del Skrevet 10. juli Helt greit å vente med ferien på sånne dager, og heller være på jobb. Men skal ut og spise senere, så håper det letter litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38784 Del Skrevet 10. juli -If you don't have legs, you might get in trouble. Godt observert av Remco Evenepoel i forkant av dagens etappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38785 Del Skrevet 10. juli Jeg kan melde at magemusklene er adskillig mindre støle enn forventet, og trekker den konklusjon at tingenes tilstand er bedre enn jeg trodde. Det følelsen jeg har av at jeg tidvis tar i fra magen på styrkeøvelsene på fysikalske er nok ganske reell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 10. juli #38786 Del Skrevet 10. juli Imponert over styrkeøkt. Ingenting sånt her, men kan skilte med både dusjing av hund, støvsuging av golv og pakking av tre esker, og det er neimen ikke dårlig det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38787 Del Skrevet 10. juli Man skal ikke kimse av hverdagsaktivitet - og støvsuging er noe av det mest slitsomme jeg gjør (og det synes Jeg burde få noen til å snakke strengt til meg om det og etabere en indre stemme på det området også. Fortrinnsvis med en form for vestlandsdialekt, så den passer inn med resten...). Dusjing av hund har jeg av åpenbare grunner svært lite erfaring med, men jeg vil anta - ikke minst basert på mye Pondus-lesing - at det hjelper om hunden er samarbeidsvillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38788 Del Skrevet 10. juli -Det er ikke et føre som passer ham spesielt godt. Ord man hører oftere under langrenn enn fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 10. juli #38789 Del Skrevet 10. juli Daria skrev (2 timer siden): Man skal ikke kimse av hverdagsaktivitet - og støvsuging er noe av det mest slitsomme jeg gjør (og det synes Jeg burde få noen til å snakke strengt til meg om det og etabere en indre stemme på det området også. Fortrinnsvis med en form for vestlandsdialekt, så den passer inn med resten...). Dusjing av hund har jeg av åpenbare grunner svært lite erfaring med, men jeg vil anta - ikke minst basert på mye Pondus-lesing - at det hjelper om hunden er samarbeidsvillig Dusjing av hund…. Vel, hun lukter lunta i det jeg lar døra til badet stå åpent, og går mot henne. I dag var hun i buret, og strittet mot alt hun kunne. Heldigvis er hun liten og lett og fullstendig blottet for aggresjon, så det er ikke noe problem å få henne dit jeg vil. Jeg drar, hun ploger på alle fire. Så står hun i dusjen og ser ut som hun får all verdens straff over seg, og etterpå løper hun tulling rundt i stua før hun graver seg ned i senga si og ligger der tilsynelatende blid og fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38790 Del Skrevet 10. juli Stakkars, hun har det fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38791 Del Skrevet 10. juli Da blir det jammen EM-finale på England - det trodde jeg ikke etter gruppespillet. Ut fra prestasjonene så langt burde Spania ta tittelen, men jeg hadde unnet England å endelig lykkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli Forfatter #38792 Del Skrevet 10. juli Når man spiller konsert samtidig som England spiller semifinale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli Forfatter #38793 Del Skrevet 11. juli Utflukt ut av fylket i dag (ikke så langt utenfor, men alt teller...) med kunst og vafler. Kroppen melder at resten av dagen blir stillesittende - men også at jeg burde lette på meg og fnne noe mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli Forfatter #38794 Del Skrevet 11. juli Nei, har du sett - Jonas Abrahamsen sitter i brudd... Danskene har flere ganger i løpet av rittet fleipet med at han trenger litt plass rundt seg, det blir for trangt og tett for ham i feltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli #38795 Del Skrevet 11. juli Daria skrev (1 time siden): Nei, har du sett - Jonas Abrahamsen sitter i brudd... Danskene har flere ganger i løpet av rittet fleipet med at han trenger litt plass rundt seg, det blir for trangt og tett for ham i feltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli #38796 Del Skrevet 11. juli Det er ikke så folksomt her i Norge så han føler vel at det ble too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli #38797 Del Skrevet 11. juli Takk for i dag. Det var en koselig utflukt. Nå har jeg kost meg på verandaen, det ble varmt, spist middag og slått på TdF. Eneste jeg må er å fikse frokost-grøt til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli #38798 Del Skrevet 11. juli Og sånn apropos diskusjonen vi hadde om Oslo-navnet. Endringen ble faktisk bestemt 11. juli 1924 https://www.dagsavisen.no/oslo/byhistorie/2024/04/28/kampen-om-bynavnet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli Forfatter #38799 Del Skrevet 11. juli *heiser Oslo-flagget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli Forfatter #38800 Del Skrevet 11. juli Den barten til Magnus Cort... Det sies jo at syklistene barberer både armer og bein, men en stor busk i ansiktet gjør ingen forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå