Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fem minutter på overtid, England ligger under 0-1 og ligger an til å ryke ut av EM - og så kommer utlikningen på brasse! :dåne: Helt vanvittig - og min medlidenhet til Slovakia som var så nærme sensasjonen. Men de kan fortsatt klare det, særlig hvis det går til straffekonk - tradisjonelt Englands mesterskapsnemesis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så scorer de igen før minuttet har gått av første ekstraomgang! :dåne:Ellevilt - og stakkers, stakkars Slovakia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått langt - opp mot 2 kilometer totalt, i følge google maps, og et er faktisk ikke så verst. Fra psykofysio til posten er overkommelig (særlig når det inkluderer lesepause i Slottsparken), fra posten og hjem er stort sett overkommelig -  til sammen nærmer det seg grensen på en middels dag... Men jeg fikk hentet klespakke med en deilig myk strikkejakke i gammelrosa bomull og to par knestrømper og kom hjem til bokpakke og brev i posten, så det har vært en innbringende dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.07: Ingen lest, to kjøpt.

Resten av forrige måneds burdagsgavekortbestilling - selvbiografien til Michael Ball og en roman valgt på bakgrunn av gode erfaringer med forfatter Lucy Caldwell, om dobbeltliv og familiehemmeligheter. 

Det går unektelig litt utover lesetiden at det er så mye sport på tv for tiden. Godt jeg ikke er tennisinteressert - nå er jo Wimbledon i gang også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken er jo å finne brev i postkassen, jeg lever også godt på spenningen på vei bort til postkassen.. dessverre er det nå postombæring bare annenhver dag. En uting, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig de ukene det innebærer bare to dager. Ikke at jeg har oversikt hverken over hvilke dager eller når på dagen det kommer - og pakker kan jo komme også på ikke-postombæringsdager - så jeg sjekker hver dag med forhåpninger likevel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Det er som om han ikke helt forstår Newtons lov.
-Han laver bare sin egen lov...

Danske sykkelkommentatorer om den manglende logikken mellom Jonas Abrahamsens vekt og klatreegenskaper :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg sjelden freshere enn når jeg etter to korte sett (målet, mer eller mindre realistisk er alltid tre) slår fast at jeg tror det holder for dagen og fysio svarer Det ser jo sånn ut... :ler: 

Men jeg nådde dagens hovedmål, som var en tur innomtebutikken etterpå. Der var det en ung mann på jobb - blid og pratsom og serviceinnstilt kom han med forslag og hentet fram bokser så jeg kunne lukte og spurte om det skulle være noe mer. Alt jeg har savnet i byens tebutikker... Jeg endte med fire slag (totalt 300 gram) og mente at det fikk være nok for denne gang.

-Ja, det holder jo en stund.
-Du skulle sett det lageret jeg har hjemme...

Han hadde visstnok kunder som kjøpe flere kilo i slengen, så alt er jo relativt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg hører hva du sier, men er det ikke andre ting som også spiller inn her? Jeg tillater meg å lytte på flere kanaler, sier rogalendingen (og har selvfølgelig konkrete tanker om hvilke ting). Mannen som ikke bare leser tanker, men også hører følelser. Hvor mange kanaler jeg sender på er uklart...

Lang og innholdsrik dag - sjelevrenging ble fulgt av en liten halvtime med bok og te i før lunsj med Skravla og en tur innom salget hos Gudrun Sjödén. Aspargesrisotto, gelato med sjokolade, pistasj og hasselnøtter og en kjole jeg nesten (ikke) trengte. Men jeg har jo faktisk ikke en ensfarget sort kjole (med et hint av 80-tallsneonfarger i vaffesømmen), dessuten satt den jo veldig fint...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag: Mark Cavendish spyr fra sykkelsetet, sliter bakerst i feltet hele etappen og kommer i mål over en halvtime etter vinneren.

i dag: Mark Cavendish vinner etappen.

Det skal jo ikke være mulig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Lørdag: Mark Cavendish spyr fra sykkelsetet, sliter bakerst i feltet hele etappen og kommer i mål over en halvtime etter vinneren.

i dag: Mark Cavendish vinner etappen.

Det skal jo ikke være mulig...

 

Den fyren har vist i tidligere ritt at han er i besittelse av noen umenneskelige egenskaper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt hinsides. Men det var jo dette han forlenget karrieren sin for, så full måloppnåelse er notert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Helt hinsides. Men det var jo dette han forlenget karrieren sin for, så full måloppnåelse er notert...

Og han har jo syklet med alt av norske toppryttere fra Thor Hushovd, Edvald Boasson Hagen, Aleksander Kristoff etc. Brukt opp et par på veien også... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...