Daria Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #37601 Del Skrevet 26. januar 2024 Det burde jo ikke være så vanskelig... Det verste er jo at jeg egentlig er ganske positivt innstit i utgangspunktet - om han faktisk hadde kommet til poenget da jeg ba om det, kan det være han hadde fått et helt annet resultat, men når han tydeligvis hverken kan eller vil gi klare svar blir jeg irritert. Målet for dagen var å møte opp hos fysio, og jeg kan melde om full måloppnåelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #37602 Del Skrevet 26. januar 2024 Så langt har det meste av dagens varsede sludd kommet som tung, våt snø - så hva er vel mer naturlig enn at det lå en katalog med vårklær i postkasten, så jeg har noe å drømme om og lyste etter... Jeg hadde en gang en quitet jakke jeg var glad i og brukte mye, så hver gang det dukker opp ny variant vurderer jeg den, men de er selvfølgelig aldri like bra som den jeg hadde (særlig ikke sånn som jeg husker den 15 år senere...). Årets versjon ser ut til å ha potensiale, jeg må nok på en inspeksjonstur en dag... Men nå: Skiflygning. Gale, gale mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #37603 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg føler meg unektelig litt gammel og prippen når jeg ser bildene fra da Marius Lindvik ble verdensmester og tenker at det må da gå an å uttrykke glede på andre måter enn å brøle banneord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37604 Del Skrevet 27. januar 2024 Kveldens store spørsmål er vel hvem som går videre i tillegg til Keiino - alt annet enn finaleplass til dem vil jo være et kjempeskrell. Dessuten kan man jo tenke litt på hvor mye bedre antrekket til Marion Ravn ville vært om det skjørtet ikke hadde vært fullt så kort og trangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37605 Del Skrevet 27. januar 2024 Jeg får Ungdommens kulturmønstring-følelse av Vidar Villa, både framtoning (selv om wikipedia påstår at han er 34), kvalitet og mengden engasjement det vekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37606 Del Skrevet 27. januar 2024 Jeg ville aldri stemt på det, men det skal sies at nummeret med Benedicte Adrian og mannen med Kizz-sminke var mye bedre enn fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37607 Del Skrevet 27. januar 2024 Master i låtskriving? Jeg liker jo å hevde at utdannelse aldri er bortkastet, og det er klart at det er en del teknikk og kunnskap invovert både når det gjelder tekstskriving og komonering, men altså... Pluss til Marion (eller de som har skrevet replikkene hennes) for kommentaren om å huske å kreditere med-låtskriverne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37608 Del Skrevet 27. januar 2024 Det nummeret er så klassisk MGP at jeg forventer både modulasjon og glitterregn - det må da være grunnleggende pensum allerede på bachelor-nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37609 Del Skrevet 27. januar 2024 Å nei, hun har et Viktig Budskap basert på En Vond Periode - jeg blir umiddelbart og grunnløst skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. januar 2024 #37610 Del Skrevet 27. januar 2024 Daria skrev (1 minutt siden): Å nei, hun har et Viktig Budskap basert på En Vond Periode - jeg blir umiddelbart og grunnløst skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37611 Del Skrevet 27. januar 2024 Antyder du at du ikke er enig? Men hun kunne jo tatt på seg noe annet enn pysjamas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37612 Del Skrevet 27. januar 2024 Og når vi snakker om antrekk - den kjolen til Julie Bergan...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37613 Del Skrevet 27. januar 2024 Miia får prisen for dagens store positive overraskelse - sterk sang og sterk stemme, og hun besto noenlunde førprat-testen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37614 Del Skrevet 27. januar 2024 Ulempen ved å være med og lyktes før, er at man sammenliknes vel så mye med det man selv ar gjprt før som med dagens konkurrenter. Keiinos første bidrag var nytt og spennende og særegent, dette blir for mye generisk dance. Jeg har rukket å tenke altfor mye på 2Unlimited før den tar seg opp på slutten, og det blir for masete og slitsomt. Jeg tror de går videre, men at det er vel så mye på navn og tidligere meritter. I tillegg tror jeg på Miia og Annprincess, med masterstudenten som sterk outsider, men erfaringsmessig gjør metall.låter det gjerne overraskende godt Vanskelig delfinale å spå... Vår tids Aqua er vel ikke nødvendigvis en kompliment - min 2Unlimited-referanse var ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #37615 Del Skrevet 27. januar 2024 Jeg tror og håper fortsatt på Gåte neste uke... Så lang har alle jeg har stemt på gått videre, den trenden burde jo fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #37616 Del Skrevet 28. januar 2024 - Men Norge Ständigt detta Norge... SVTs skiskytingskommentator synes det kan bli litt ensporet - og jeg har jo en viss forståelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #37617 Del Skrevet 28. januar 2024 Det var nytt for meg at Høyres Hus på 80-tallet hadde tilhold i Equinors lokaler på Fornebu - og det ville nok vært en overraskelse for Kåre Willoch også, av så mange grunner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #37618 Del Skrevet 28. januar 2024 Daria skrev (På 25.1.2024 den 17.31): 25.01: Ti lest, to kjøpt. Zadie Smiths The Fraud er månedens andre besøk i London og emegn i viktoriattiden - og begge med lesbiske innslag, uten at det egentlig står sentralt. Smiths roman er basert på faktiske personer og hendelser - en (nå) obskur romanforfatter, hans husholderske/slektning, slaveriet på Jamaica og en komplisert sak om påstått identitet er kjernen. Det hele er et puslespill sm stadig skifter tid og sted, det gjelder å følge med på hvor man er i historien, men jeg liker jo sånt. 28.01: 11 lest, to kjøpt. After the funeral av Tessa Hadley er en samling noveller om mennesker, primært kvinner i alle aldre, som opplever en livsendring eller overgang av noe slag - dødsfall, bryllup, begravelser, barn, relasjoner i endring. Spredt i tid og sted i Storbritannia og gjerne i litt bohem-kretser. Jeg ønsker mger litt mer kjøtt på beina i et par av dem, men stort sett er jeg begeistret (og litt forvirret når jeg begynner på tittelnovellen og innser at jeg har lest den før - den har stått på trykk i et blad jeg leser og tydeligvis festet seg et sted...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2024 Forfatter #37619 Del Skrevet 29. januar 2024 Lillebjørn Nilsen er død 💔 En av de artistene som virkelig har fulgt meg hele livet, og ikke minst en av de store Oslo-poetene. Den store hjemlengsel-sangen da jeg bodde utenbys. Barnesangen som fikk helt ny betydning etter 22. juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. januar 2024 #37620 Del Skrevet 29. januar 2024 Daria skrev (21 minutter siden): Lillebjørn Nilsen er død 💔 En av de artistene som virkelig har fulgt meg hele livet, og ikke minst en av de store Oslo-poetene. Den store hjemlengsel-sangen da jeg bodde utenbys. Barnesangen som fikk helt ny betydning etter 22. juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå