Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Jeg pakket ned tre bøker jeg ikke hadde begynt på, ombestemte meg og byttet ut to av dem med andre jeg holder på med og er nå svært usikker på om jeg egentlig har nok lesestoff eller burde ta med enda en for sikkerhets skyld...

Lesebrettets fordeler. *pirker borti * :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men papirbøkene mine får du aldri... :ler: 

Skrevet

To røde kort og masseslagsmål på overtid - en smule overtenning hos alle parter. Du er jo litt korttenkt når du flyr på en motstander i sinne rett foran dommeren, selv om nevnte motstander nettopp har utsatt en lagkompis for en grusom takling han allerede hadde fått et velfortjent rødt kort for... :ball: :krangle:

Skrevet
Daria skrev (34 minutter siden):

Men papirbøkene mine får du aldri... :ler: 

Det kan vel være at det er en bokhandel i nærheten..... Eller en kort tur til svenske pocketbøker på salg?

Skrevet

Det siste var lengre enn jeg trodde *sjekket kart*

Skrevet

Det kan vel være at jeg må ha en bok i veska, i tillegg til de tre i sekken, bare i tilfelle... :plystre: 

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Det siste var lengre enn jeg trodde *sjekket kart*

Feil ende av fylket...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Det kan vel være at jeg må ha en bok i veska, i tillegg til de tre i sekken, bare i tilfelle... :plystre: 

Ja, det er vel en selvfølge. Du må jo ha lært at å gå ut uten lader og bok er dumt. :ler:

Skrevet

Feil ende av fylket...

Jepp.... 

Skrevet

Jeg reiser med lader både i kofferten og i veska :ler: 

Skrevet

Jeg reiser med lader både i kofferten og i veska :ler: 

Se det ja.... på den måten holder du deg unna problemer. :ler2:

Skrevet

Jeg prøver - klok av skade og alt det der... :ler: Dessuten har jeg plutselig så mange ladere...

Skrevet

Kofferten er lukket uten problemer, jeg har husket lesebriller og solkrem og strandkjole (batikk, kjøpt på loppemarked ca 1996) og det meste annet jeg tror jeg kan få bruk for; da er et egentlig bare å tømme søpla og vente på skyssen. En fysiofri måned venter...

Skrevet

To konklusjoner om de som eier utleiehytta jeg befinner meg i: De synes innredningen på Egon er en stil verdt å strebe etter, og de er ikke lesere - med mindre de er knallgode på blindeskrift. Belysning har ikke vært prioritert område... Men jeg har prinsessen-på-erten-seng og høner i hagen. :kaklehone:

Skrevet

Kan hodelykt være en enkel løsning? :idesmil:

Skrevet

Enda enklere løsning: Ikke lese på senga... :ler:

Skrevet
Daria skrev (På 3.7.2022 den 19.40):

Jeg pakket ned tre bøker jeg ikke hadde begynt på, ombestemte meg og byttet ut to av dem med andre jeg holder på med og er nå svært usikker på om jeg egentlig har nok lesestoff eller burde ta med enda en for sikkerhets skyld...

De to påbegynte er ferdiglest og jeg er litt tvilende til egen dømmekraft, selv om den siste er på over 500 sider...

Skrevet

Jeg har badet! 🧜‍♀️ Dessuten har jeg gått tur i ukjente omgivelser med ulendt terreng og ujevnt underlag - også kalt fysios kinderegg...

Skrevet
Roadrunner skrev (10 timer siden):

Kan hodelykt være en enkel løsning? :idesmil:

Eller lesebrett med opplyst skjerm *gir seg ikke så lett *

Skrevet

Å lese på opplyst skjerm i mørket er ikke særlig bra for øynene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...