Daria Skrevet 1. juli 2022 Forfatter #32581 Skrevet 1. juli 2022 Synes du ikke det er opplagt? Delsetningen det står i lyder [...]den utfordringen som det nye intersubjektivitetsperspektivet innebærer foe psykoanalysens kunnskapsteoretiske posisjon. Hvis dette klargjorde ting for deg, må du gjerne dele din innsikt, for jeg har ikke så mer å komme med (men håper boka har det etterhvert)
Roadrunner Skrevet 1. juli 2022 #32582 Skrevet 1. juli 2022 Daria skrev (21 minutter siden): Synes du ikke det er opplagt? Delsetningen det står i lyder [...]den utfordringen som det nye intersubjektivitetsperspektivet innebærer foe psykoanalysens kunnskapsteoretiske posisjon. Hvis dette klargjorde ting for deg, må du gjerne dele din innsikt, for jeg har ikke så mer å komme med (men håper boka har det etterhvert) Mangler åpenbart resten av setninga....ehhh....avsnittet....ehhh...kapittelet....boka....utdannelsen.
Daria Skrevet 1. juli 2022 Forfatter #32583 Skrevet 1. juli 2022 Utdannelsen hadde nok hjulpet mest, det er vel strengt tatt de som kan vise til den som er bokas hovedmålgruppe. Jeg har bare lest forord og innledning så langt og allerede klødd meg i hodet ved flere anledninger - men det er jo litt spennende også, de delene jeg faktisk skjønner noe av...
Sauen Shaun Skrevet 2. juli 2022 #32584 Skrevet 2. juli 2022 Daria skrev (17 timer siden): Jeg skrudde på nå... Gul dress er vel strengt tatt bare OK når du leder Tour de France (og muligens når du er programleder i ESC, men der er jeg adskillig mer skeptisk). Akkurat i gårsdagens setting var den gule dressen perfekt. Som et humorinnslag i TdF var den fantastisk. Både eselet og jeg lo høyt da han dukket opp i det antrekket. 🤣
Daria Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #32585 Skrevet 2. juli 2022 Jeg falt av gårsdagens etappe, tempoetappene er ikke så spennende... Nytt forsøk i dag; når dagnes hovedplan er å tusle rundt hjemme, rydde vekk klesvasken og annet smårot her og der og kanskje begynne å pakke litt, er det kjekk bakgrunnsunderholdning. En tur ut må man vel også etterhvert... Det er noe av det jeg seg fram til med noen trenoingsfrie uker, at jeg i større grad kan prioritere å bruke tid og krefter på litt mer turgåing. Når jeg har tid til å legge inn lengre pauser og ikke skal ha energi til trening neste dag (eller alt har en treningstime i kroppen), kan jeg jo komme meg mer enn 500 eter hjemmefra...
Daria Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #32586 Skrevet 2. juli 2022 Jeg mener ikke å klage (eller skryte (så mye)), men det er faktisk litt upraktisk når klær uten stretch - og særlig skjørt helt uten strikk i linningen - vokser i skapet...
Daria Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #32587 Skrevet 2. juli 2022 Cõte de Kårup Strandbakke Det blir jo litt underholdende når de frankifiserer de danske stedsnavnene
Daria Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #32588 Skrevet 2. juli 2022 Vi får vel tro de har sikkerheten i orden, men det ser jo skummelt ut når de velter i høy fart ute på broen og sklir mot gjerdet. 🚲
Daria Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #32589 Skrevet 2. juli 2022 Jeg skulle bare innom sidene til Gudrun Sjödén for å sikle litt på sesongens pasjonsblomstmønstrede kjole, og så var det et salg de ikke hadde varslet meg om. Jeg trenger som kjent alltid flere kjoler og strikkejakker...
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2022 #32590 Skrevet 3. juli 2022 Daria skrev (15 timer siden): Vi får vel tro de har sikkerheten i orden, men det ser jo skummelt ut når de velter i høy fart ute på broen og sklir mot gjerdet. 🚲 Man har jo sett syklister fly over gjerder og murer før… Daria skrev (11 timer siden): Jeg skulle bare innom sidene til Gudrun Sjödén for å sikle litt på sesongens pasjonsblomstmønstrede kjole, og så var det et salg de ikke hadde varslet meg om. Jeg trenger som kjent alltid flere kjoler og strikkejakker...
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32591 Skrevet 3. juli 2022 Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Man har jo sett syklister fly over gjerder og murer før… Og det er skummelt nok når det bare er et buskas bak, for ikke å snakke om steinrøys. Når det bærer rett ned i sjøen...
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2022 #32592 Skrevet 3. juli 2022 Daria skrev (1 time siden): Og det er skummelt nok når det bare er et buskas bak, for ikke å snakke om steinrøys. Når det bærer rett ned i sjøen... Huff ja
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32593 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Jeg har hentet opp kofferten fra kjelleren og jeg har samlet det meste som skal i den i en stor haug på senga - da er jeg jo praktisk talt ferdigpakket, selv om de to ikke befinner seg i samme rom... Sko bør jeg vel forresten også finne fram - og lader, lesestoff (to bøker? tre bøker?), håndarbeid og solkrem, og kanskje en hatt Drar ikke før i morgen, så jeg har goood tid... Endret 3. juli 2022 av Daria
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32594 Skrevet 3. juli 2022 Jeg trodde syklister hadde omtrent samme forhold til kroppshår som svømmere - hvilket gjør barten til Magnus Cort enda mer uforståelig...
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2022 #32595 Skrevet 3. juli 2022 Daria skrev (1 time siden): Jeg trodde syklister hadde omtrent samme forhold til kroppshår som svømmere - hvilket gjør barten til Magnus Cort enda mer uforståelig... Sykkelsportens svar på Robert Johansson
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32596 Skrevet 3. juli 2022 Nå skal jeg ikke være for nedlatende, men det er litt vanskelig å ikke ha lyst til å si velkommen etter til TV2s kommentator som først nå har oppdaget at det er en kobling mellom bluetooth og Harald Blåtann... Sauen Shaun skrev (7 minutter siden): Sykkelsportens svar på Robert Johansson Men det synes jo at det bare er i hoppsporten det opereres med stilkarakterer...
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32597 Skrevet 3. juli 2022 ...området ble annektert av Prøysen, sier kommentatoren. Jeg følger bare halvveis med og rekker å fundere litt på når Alf Prøysen var i og/eller skrev om Sør-Danmark, før jeg innser at han strengt tatt sa Preussen...
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2022 #32598 Skrevet 3. juli 2022 Daria skrev (3 timer siden): ...området ble annektert av Prøysen, sier kommentatoren. Jeg følger bare halvveis med og rekker å fundere litt på når Alf Prøysen var i og/eller skrev om Sør-Danmark, før jeg innser at han strengt tatt sa Preussen...
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32599 Skrevet 3. juli 2022 Fort gjort 'Kofferten er pakket - det strider egentlig mot alle mine instinkter å pakke i koffert til hyttetur, men der er (i motsetning til det jeg er oppvokst med) bilvei til døra, og jeg er ikke overbevist om at balansen min kan håndtere en tung ryggsekk... Jeg pakket ned tre bøker jeg ikke hadde begynt på, ombestemte meg og byttet ut to av dem med andre jeg holder på med og er nå svært usikker på om jeg egentlig har nok lesestoff eller burde ta med enda en for sikkerhets skyld...
Daria Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #32600 Skrevet 3. juli 2022 På topp hos HamKam: Kirkevold og Enkerud. Det er jo så nærliggende å sette de to navnene i sammenheng og se hvordan en historie - en bygdefortelling fra sent 1800-tall - vokser fram nesten av seg selv....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå