Daria Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #31121 Skrevet 19. desember 2021 Vi har alle vårt... Selv har jeg et svakt punkt for Alan Rickman - til tross for oppførselen hans her - og ikke minst blir Hugh Grant som statsminister bare mer attraktiv på alle måter etter hvert som den ekte politikken går stadig mer åt skogen.
Roadrunner Skrevet 19. desember 2021 #31122 Skrevet 19. desember 2021 Love Actually Har den på opptakeren, men begynner nok å se i kveld også. Spørs om jeg ser ferdig - er tross alt jobb i morgen... Men jeg fikk sett The Holiday i går Jude Law funker i den filmen
Roadrunner Skrevet 19. desember 2021 #31123 Skrevet 19. desember 2021 Tyvstartet litt... Føler filmen har gått "nesten alltid", men så kommer referansen til flyene i Twin Towers helt i starten. Og vipps var vi på 2000-tallet (filmen kom i 2003 for øvrig). Og som du nevner, @Daria, det hadde vært noe med Hugh Grant som statsminister... For resten av verden er gal(ere).
Daria Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #31124 Skrevet 19. desember 2021 Det er jo faktisk nesten 20 år - om ikke nesten alltid, så praktisk talt hele voksenlivet... Men håndballfinalen tok visst litt lenger tid enn planlagt, siden jeg ser Bjarne Brøndbo og ikke Hugh Grant *føler meg lurt* The Holiday har jeg faktisk aldri sett...
Daria Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #31125 Skrevet 19. desember 2021 -I love you even when you're sick and look disguesting... Bare Colin Firth kan slippe unna med noe sånt Den er så deilig britisk - usentimental (tema og omstendigheter tatt i betraktning) og ironien er aldri langt unna. -Are you telling me that there was more than one lobster present at the birth of Jesus Christ? -Duh...
Daria Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #31126 Skrevet 19. desember 2021 Så unge Ant & Dec er Jeg følger dem på insta, til glede for min indre fjortis
Daria Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #31127 Skrevet 19. desember 2021 -Twenty years ago you'd be just his type... sier storesøster til kvinnen lillebror har som mål å forføre - den mest drepende av alle replikker
Daria Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #31128 Skrevet 19. desember 2021 Daria skrev (3 timer siden): Love Actually går på tv i kveld Har jeg sett den så mange ganger at jeg nesten kan den utenat? Har jeg den på dvd? Kommer jeg til å se den i kveld allikevel? Vil jeg gråte også i kveld? Kan man la være...?
Daria Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #31129 Skrevet 20. desember 2021 Psykofysio hadde også sett Love actually i går - det ble referert både til kroppsspråket til Alan Rickmans sekretær og dansingen til Hugh Grant Dagens bidrag til listen over årets lett absurde øyeblikk er utsagnet Nå skal jeg dra litt i ørene dine (umiddelbart fulgt av handling) og da hun sto med foten min i hånda og beveget en og en tå - Det er lilletåen, det er den fjerde tåen... Poenget er økt kroppsbevissthet og å sende signaler til hjernen, men det får jo noen litt pussige uttrykk. Av setninger som ikke bør tas for mye ut av sammenheng kan jeg by på Du tåler mye berøring (ikke helt urelatert til ørene...). De siste 20-25 minuttene av timene er som regel berøring og massasje, jeg synes det bare er deilig. I dag brukte hun hvertfall ti minutter på området rundt nakke og skuldre, det er jo ren luksus.
Roadrunner Skrevet 20. desember 2021 #31130 Skrevet 20. desember 2021 Håper i grunn du er godt i gang med en bok, som starter omtrent for et år siden, og som fortsetter videre fremover. For det er mye du har "fått oppleve" (vært gjennom er vel kanskje mer dekkende?), og mange møter med behandlingsapparatet jeg gjerne skulle lest mer om!
Daria Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #31131 Skrevet 20. desember 2021 I og for seg er jeg jo det - jeg begynte å føre "pasientdagbok" allerede de første dagene på sykehuset i januar og noterer litt etter hver eneste behandlingstime og kontakt med helsevesenet, fra et par linjer når jeg gjør de samme fysioøvelsene tredje uka på rad og til en A4-side når psykologtimen har vært innholdsrik. Fakta og øvelser, tanker og minneverdige sitater - litt for å bearbeide, litt for å huske. Ikke så egnet for offentlig utgivelse, dog. Dessuten ligger eksternbloggen an til sitt mest innholdsrike år siden 2013, det havner jo litt der.
Roadrunner Skrevet 20. desember 2021 #31132 Skrevet 20. desember 2021 Takk - den hadde jeg jo helt glemt!
Daria Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #31133 Skrevet 20. desember 2021 Morgenbladet påstår at bloggen er død, men for oss uten influenser-ambisjoner lever den videre...
Daria Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #31134 Skrevet 20. desember 2021 I går Istid 2, i dag Istid 1 fulgt av Istid 4. Alle på samme kanal. Rekkefølge og kronologi og den slags er jo oppskrytt... Men jeg liker hvordan de sannsynliggjør at dodofuglen døde ut ene og alene på grunn av egen dumhet
Daria Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #31135 Skrevet 20. desember 2021 Å handle eller ikke handle, det er spørsmålet - og det underliggende dilemmaet er hvor lyst jeg på pepperkaker kontra hvor sliten jeg er...
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2021 #31136 Skrevet 21. desember 2021 Cata skrev (På 19.12.2021 den 20.25): Hvorfor er alle så glad i den filmen? Har prøvd å se den to ganger og hver gang har jeg gitt opp før jeg kom halvveis. Me too… Roadrunner skrev (19 timer siden): Takk - den hadde jeg jo helt glemt! Me too…
Daria Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #31137 Skrevet 21. desember 2021 En gammel krokrygget dame med velurbukse og rullator forsvant inn på den lokale vippesalongen. Jeg føler at det ligger en novelle og vaker her... Tilbake på sofaen før 11 etter årets siste treningstime. I det minste årets siste time under oppsyn, det forventes jo at jeg gjør en innsats på egen hånd de neste to ukene...
Daria Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #31138 Skrevet 21. desember 2021 Daria skrev (23 timer siden): I går Istid 2, i dag Istid 1 fulgt av Istid 4. Alle på samme kanal. Rekkefølge og kronologi og den slags er jo oppskrytt... Men jeg liker hvordan de sannsynliggjør at dodofuglen døde ut ene og alene på grunn av egen dumhet I dag: Istid 2 (igjen) og Istid 5. Fortsatt samme kanal... Kommer nummer 3 i morgen, tro...? *sjekke* Nei, da kommer nummer 4 igjen. Torsdag er det igjen tid for nummer fem, og så blir det visst noen isfrie dager...
Roadrunner Skrevet 21. desember 2021 #31139 Skrevet 21. desember 2021 Daria skrev (49 minutter siden): I dag: Istid 2 (igjen) og Istid 5. Fortsatt samme kanal... Kommer nummer 3 i morgen, tro...? *sjekke* Nei, da kommer nummer 4 igjen. Torsdag er det igjen tid for nummer fem, og så blir det visst noen isfrie dager... Rart at de skipper Istid 3 da! Sende klage?
Daria Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #31140 Skrevet 21. desember 2021 Kanskje de mangler rettighetene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå