Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Det blir jo litt Norgescup over det...

Hopplandslaget - et av de beste i verden - på tur i verdenscupen, og fedrene til to av dem trår til i støtteapparat og smørebu når det mangler folk. Det er herlig, egentlig :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (21 timer siden):

Jeg vasket kjøkkengulvet med fagottene ….

Svært rare bilder i hodet et øyeblikk. 🧐

Skrevet

Pallplass i dagens quiz og ferdig akkurat i tide til håndballkampen - god beregning.

Skrevet

Jeg trodde klokka var litt over 10 da jeg sto opp, men da jeg kom inni stua var den nesten 11 :klo: Enten har jeg blingset på klokka eller så har jeg sovet på do - og jeg satser på det første... Drømt mye rart har jeg også gjort. Planen for dagen involverer butikktur uten staver og innpakking av julegaver, og å begynne på sesongens fjerde pepperkakeboks (jeg å bare i butikken og kjøpe den først).

Skrevet

Rema hadde ikke pepperkaker (hvertfall ikke de jeg ville ha...) :jolie: Ikke at jeg vil lide under en mangel på hverken sukker eller kalorier i helgen på grunn av det (*fant vafler i fryseren*), men likevel...

Skrevet

-Det lukta vin og fondue oppe i svingen...

Vetle Sjåstad Christiansen med stemningsrapport fra skiskyting i Frankrike... :fnise: 

Skrevet

Og julestemningen senket seg... :fnise: 

Skrevet

Istid II går på tv - et sikkert tegn på at julen er i anmarsj... :fnise: 

Skrevet (endret)

-Men det e en fordel med å vente. Jo fleire av dokker som daue, jo meir mat te mæ. Æ sa ikkje at det var til dokker fordel...

Gribbens variant av klassikeren den enes brød... :fnise: 

Dagens tur ble mye kortere enn gårsdagens kveldstur (og enn den egentlige planen), både delen med og delen uten staver, og jeg er likevel mer sliten. Fordi forutsigbarhet og stabilitet er så kjedelig...

Endret av Daria
Skrevet

-Ring inn hvis du vet noe mer enn oss...

Håndballkommentatorene er litt usikre på hva som egentlig foregår :ler: 

Skrevet

Fire mål bak ved pause, seks mål foran etter 50 minutter. Det er jo ganske vanvittig... :pls: 

Skrevet

Syvmålsseier er jo heller ikke så ille... :danser: 

Skrevet

Lurer på hva de gjorde i pausen... Tok kryptonitt? :daane:

Skrevet

Man kan jo lure... Og ikke minst - hva i all verden gjorde det franske laget?

Skrevet

Love Actually går på tv i kveld :opplyser: Har jeg sett den så mange ganger at jeg nesten kan den utenat? :jepp: Har jeg den på dvd? :jepp: Kommer jeg til å se den i kveld allikevel? :plystre: 

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Love Actually går på tv i kveld :opplyser: 

Hvorfor er alle så glad i den filmen? Har prøvd å se den to ganger og hver gang har jeg gitt opp før jeg kom halvveis. :fnise: 

Skrevet

Den er jo så søt... :strix: Dessuten så jeg den på kino med en venninne to dager før jul og kom ut til et julepyntet og snøhvitt sentrum, så julestemningassosiasjonene ble sementert ved første møte...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Dessuten så jeg den på kino med en venninne to dager før jul og kom ut til et julepyntet og snøhvitt sentrum, så julestemningassosiasjonene ble sementert ved første møte...

Det argumentet kjøper jeg. *så den første gang på TV - dvs. den halvparten jeg så da *

Skrevet

Jeg tror det er sånn med mange filmer folk har et forhold til - det handler vel så mye om forventningene og omstendighetene rundt første møte som filmen i seg selv. Det har sjelden samme effekt å se noe hjemme på tv alene.

Skrevet

Burde kanskje gitt den en sjanse til. Tross alt er Liam Neeson med. *fangirl moment *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...