Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mauring er helt vanlig å si der jeg kommer fra :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Mauring er helt vanlig å si der jeg kommer fra :jepp:

Hun var ikke fra dine kanter - i så fall skjulte hun det godt :fnise: Men det var jo et dekkende uttrykk, selv om det i mine ører er litt likt mauling - ikke helt det samme :ler: Det medisinske uttrykke er parestesier, lærte jeg av en epikrise tidligere i år. 2021 har vært året for så mangt, også mange nye ord...

Skravla skrev (1 time siden):

Det ble ikke jubel i heimen altså? :hoho:

Pussig nok... Jeg vet ikke hvordan @loffen stiller seg til dette, men jeg tar heller en ny femteplass med enn annen trener enn gull med Reka...

Skrevet
Daria skrev (21 minutter siden):Pussig nok... Jeg vet ikke hvordan @loffen stiller seg til dette, men jeg tar heller en ny femteplass med enn annen trener enn gull med Reka...

Jeg er veldig enig med deg :sukk:

Skrevet

Jeg tror ikke vi er alene om den tanken. Det er vanskelig å forestille seg et trenervalg som flertallet av supporterne ville vært mer kritiske til - selv Martin Andresen hadde vært et mer akseptabelt alternativ...

Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Hun var ikke fra dine kanter - i så fall skjulte hun det godt :fnise: Men det var jo et dekkende uttrykk, selv om det i mine ører er litt likt mauling - ikke helt det samme :ler: Det medisinske uttrykke er parestesier, lærte jeg av en epikrise tidligere i år. 2021 har vært året for så mangt, også mange nye ord...

Pussig nok... Jeg vet ikke hvordan @loffen stiller seg til dette, men jeg tar heller en ny femteplass med enn annen trener enn gull med Reka...

:hoho: Jeg tenkte det kanskje var noen som husket drømmen min. Mareritt! Grøss :icon_lol:

Skrevet

Enkelte ting vil aldri bli glemt... :fnise:

Skrevet

:sol: Jeg har sittet ytterst på bryggekanten og sanket d-vitaminer og drukket te og sett på livet - måker og spurver og ender og en lastebåt...

Skrevet

Stryketøyet er ekspedert - jeg føler jo husmorpoengene strømme på når jeg står og stryker tøyservietter, kjøkkenhåndklær og et forkle... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Stryketøyet er ekspedert - jeg føler jo husmorpoengene strømme på når jeg står og stryker tøyservietter, kjøkkenhåndklær og et forkle... :fnise: 

:sjokkert:

Jeg stryker duker og gardiner... Og kanskje en bluse om jeg må. 

Skrevet

Det har sneket seg på med årene... :fnise: Kjøkkenhåndklærne er min tantes skyld - hun påpekte en gang at når de strykes, tar de mindre plass, og den skuffen er ganske full :idesmil:(Hva - diskuterer ikke alle sånt i familieselskap...?).

Skrevet

'Tis the season - Goop og Gwyneth Paltrows årlige julegaveguide. Til den som har alt, men muligens kunne trengt noen flere hjerneceller og litt kritisk sans, fra den som sliter med det samme og tillegg har litt for god råd...

Melatonin-tyggegodis med mintsjokoladesmak. Fordi det er stress å ta en vanlig pille om man skulle trenge det - We wanted a solution we’d actually look forward to taking at the end of a long day when a good night’s rest is paramount. :rolleyes: 

Rainbow mat En meditasjonsmatte med syv slag steiner, særlig velegnet til alt som har med chakra å gjøre. Hvorvidt det føles som å ligge i en grushaug vites ikke, men det kan man finne ut for den nette sum av 1300 dollar. Veier kun 14 kg...

Focus calm En dings som visstnok trener hjernen din - eller hjernevasker deg, alt ettersom...

Cocofloss Hvem ønsker seg vel ikke tanntråd til jul - med peppermynte- og vaniljesmak...

Leopardmønstret sigarettpapir. Vegansk, selvfølgelig, og da er det visst pussig nok helt greit for helsefreaker å røyke :klo: 

Duftlys. Goop har jo tidligere har lys som luktet vagina (ikke spør...), årets versjon lukter orgasme (ditto).

Pulse warmer I min verden er en pulsvarmer en strikket, fingerløs vante. I Gwyneths verden er det en dispenser for å varme glidemiddel...

Tenker jeg satser på at det ligger bøker, te og sjokolade under treet i år også... (Men om noen skulle ha 28 500$ til overs, ville jeg jo ikke takke nei til et smaragdkjede...).

Skrevet

OMG.... glad jeg er ferdig med gavene så jeg ikke faller for fristelsen.... :ler2:

Skrevet

Du følte at her var det aktuelle alternativer for noen og enhver, ja? :ler: 

Skrevet

Jeg må bare:

Psykofysio vil du skal bli bedre på å spre beina 😆

Heldigvis har helseministeren kommentert at det er helt greit å gjøre uten munnbind. 

Jeg har kombinert tannlegetime i går kveld (dirr og dur) og krystallrulling hos Lejerstedt i dag. Det var ekstremt løsslupne tilstander, men ifølge balansefysio er det bare bra å være veldig løs 🤭

Pun intended osv. Knis. 

Skrevet (endret)

Og forøvrig dispenser for å varme opp glidemiddel! 😶❄️❄️❄️❄️❄️

Skal man ikke ha det der et ganske lunt sted uansett? 🤷‍♀️

Men herregud, de har orgasmeluktdeodorant og! 😷

Endret av Fløff
Skrevet

Fysioene har talt: Det er bra å være løs, og øv på å spre beina. Godt ingen her har tendenser til å ta ting i verste mening... Men sånn helt urelatert, selvfølgelig: Er greia med orgasmeluktdeo at andre skal tro at man nettopp har hatt en, eller at man lurer sin egen kropp til å tro det? Og over det hele runger uansett et veldig hvorfor...?

Skrevet

Jeg vasket kjøkkengulvet med fagottene i cd-spilleren (for så moderne er jeg...) da Julen är här kom. Om noen av naboene over veien kikket ut av vinduet da, fikk de undre seg over synet av meg sittende midt på gulvet ved siden av vaskebøtta og gjøre merkelige håndbevegelser - de kommer så naturlig... :fnise: 

Skrevet

-Får jeg smake på kona di?
-Hun er fin.

Også på barne-tv da... Skomaker Andersen og blomsterhandler Rosengren baker pepperkaker...

Skrevet

*au* Jeg kjøper fortsatt ikke konseptet om at trening er deilig. At det er bra for meg på så mange slags vis, helt klart, men godt er det jo ikke... Fysio er strålende fornøyd om dagen, da, med både innsats og framgang, og gir strengt beskjed om at nå stoler jeg på deg, at du kjenner etter og gir deg i tide før hun lar meg fortsette på egen hånd etter at timen egentlig er ferdig. Vi har altså nådd det stadiet at noen uttrykker bekymring for at jeg - relativt frivillig og uten press - skal trene mer enn jeg burde. Nytt tilskudd til 2021s lange liste av absurde øyeblikk... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...