Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Jeg satte nesten teen i halsen av bare forskrekkelse.

Jeg hadde satt fra meg tekoppen, men mistet et par masker i forfjamselse. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Er det lov å si at country kanskje ikke helt er Marius sin sjanger.... eller i hvert fall ikke John Denver?

Jepp. Han kunne godt valgt noe med litt trøkk og fart.

Skrevet

Og her har vi en som klarer å synge og snakke selv med kraftig forkjølelse..... 

Skrevet

At Marius føler han ikke synger så klassisk nå stemmer nok, men alt er jo relativt - det er vel ikke bare å slå av teknikk, utdanning og rutiner :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

At Marius føler han ikke synger så klassisk nå stemmer nok, men alt er jo relativt - det er vel ikke bare å slå av teknikk, utdanning og rutiner :fnise: 

Samme hva han mener og tror, så har han teknikken inne. Det er jo teknikken som faktisk fikk han gjennom kvelden sang. 

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Og her har vi en som klarer å synge og snakke selv med kraftig forkjølelse..... 

Det skinner litt igjennom i disse etterintervjuene at han er en type artist som er vant til at det ikke handler om ham personlig. Han trekker ikke fram følelser, han har ikke noe image å være opptatt av - for ham er nok (naturlig nok) det å stå på scenen i større grad å spille en rolle.

Skrevet

Og der har lørdagens hamre-bakgrunn forsvunnet. 

Skrevet

Godt. Her begynner livet å ta seg opp utenfor - med første gjenåpningslørdag kan det vel bli litt av det...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Godt. Her begynner livet å ta seg opp utenfor - med første gjenåpningslørdag kan det vel bli litt av det...

Ja, det blir vel livat i sentrum i kveld. 

Skrevet

Dette var vel en av Heidis bedre - at hjernen min vandret andre steder skal vel ikke hun få skylda for, det er jo tross alt flere koblinger her for assosiasjonshjernen å ta tak i... :plystre: 

Skrevet

Godt at noen tør å si at sangvalget er feil. Noen ganger holder det ikke å bare velge noe man liker. 

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Dette var vel en av Heidis bedre - at hjernen min vandret andre steder skal vel ikke hun få skylda for, det er jo tross alt flere koblinger her for assosiasjonshjernen å ta tak i... :plystre: 

Oh my, så ung han var der. 

Og han må da snart komme hjem. Har ikke han hatt permisjon lovlig lenge nå. 

Skrevet

Det er vel fra Hair-perioden, så han må ha vært rundt 25... Han trenger å stå på en scene nær meg snart igjen (eller, jeg trenger at han...).

Skrevet

Nå er jeg vanskelig, men en 9-5-jobb er typisk kontorjobb, ikke på-gølvet-varianten de har på scenen nå, og det ligger jo i teksten også. Dette er sekretærens klage, ikke fabrikkarbeiderens.

Skrevet

Å nå fikk jeg lyst til å finne fram den gamle filmen.... 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Nå er jeg vanskelig, men en 9-5-jobb er typisk kontorjobb, ikke på-gølvet-varianten de har på scenen nå, og det ligger jo i teksten også. Dette er sekretærens klage, ikke fabrikkarbeiderens.

Og det burde de klart å få til..... 

Skrevet

Ikke et strålende låtvalg for Anna Lisa heller, egentlig.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Og det burde de klart å få til..... 

Noen har vært enten korttenkte eller historieløse...

Skrevet

Jeg liker faktisk både Kurt og Hanne som dommere, de klarer både å gi ros og ris uten at noe blir for mye den ene eller andre veien. 

Skrevet

Tror han virkelig ikke at veldig mange av de som stemmer gjør det på grunn av artist vel så mye som kveldens prestasjon i utgangspunktet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...