Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste også den setningen noen ganger..... Jeg har nok noe lengre erfaring i å tolke Daria.... Det er min begrunnelse for at jeg tok den. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste at jeg er en aquired taste, men ikke at det trengtes lang erfaring i å tolke meg... :fnise: I mitt hode var den setningen så klar og logisk at jeg slet med å skjønne hva det var RR stusset på...

Skrevet

Når berget ikke kommer, eller i det minste ikke svarer på mail, må man oppsøke berget i stedet. Ergo har jeg gått langt og lenge (relativt sett) til hittegodskontoret for å etterlyse mine savnede eiendeler, uten hell. La oss håpe noen der ute har glede av en 20 år gammel sekk og et par pent brukte treningssko. Jeg lurer på om det ikke lå en gammel nsb-sovemaske (når kjørte jeg egentlig nattog sist? :klo: ) der også, og sannsynligvis en kulepenn, en pakke papirlommetørkler og et bind eller to. Etter en sånn kraftanstrengelse trengte jeg en kafépause med te, kake og bok (og et par fagdiskuterende advokater på nabobordet) før jeg bega meg hjemover igjen, for mer te, lunsj og lesing i sola på balkongen. Dessuten har jeg bestilt meg nye sko (jeg tenkte jeg skulle gjøre det enkelt og bestille de samme skoene, men de var selvfølgelig ikke lenger tilgjengelige i min størrelse (med mindre jeg ville ha samme modell i hvitt, og det ville jeg jo ikke)) og ny sekk (rød med hvite prikker - diskret, voksen og seriøs :fnise: Men størrelsen var riktig, lommeutvalget av de bedre og prisen ditto)...

Skrevet
Roadrunner skrev (6 timer siden):

"purring" kunne vært både pizza og suppe... :flau:

...for ikke å snakke om purre? :fnise: 

Forøvrig: Æ tog'an uten omveier om halve grønnsakhylla :nigo:

Skrevet

-Mjøndalen har falt sammen som en regnjakke av dopapir.

Et bilde jeg ikke har vært borti før... :fnise: Cuprunde er gøy, det scores raskere enn gjengen i studio klarer å henge med på. Dessuten kjenner jeg at jeg savner eliteserien på nrk, godt se fortsatt i det minste har cupen :ball: 

Skrevet

-Alta setter innpå en spiller som er født i 2005...

-Å Herregud, så gammel er det lenge siden jeg har kjent meg, kommer det kontant fra en av de andre i studio :ler: 

Skrevet

*sitter fremdeles i skammekroken* :flau:

Skrevet

For et vær på Viking stadion - du vet det regner i overkant mye når tv-bildene ser lett disige ut... 🌧️Min medlidenhet til spillerne...

Skrevet

Her flommet det vann ned i skuffen under vasken..... så jeg har hatt besøk av en kjekk og grei rørlegger som kostet flesk. Må ha deler for å få fikset, men ikke noe vann som flommer så sant jeg ikke tømmer noe i vasken. Så da blir det en helg med take-away.... for oppvaskmaskin regnes som å helle noe i vasken. Og jeg vet ikke hvor mye jeg orker å vaske i vasken på badet. :ler:

Skrevet

Skuffer er sjelden et godt sted å oppbevare vann...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Skuffer er sjelden et godt sted å oppbevare vann...

Slett ikke uenig i akkurat det. 

Skrevet

Men sånt skal vel egentlig ikke skje på et såpass nytt kjøkken som ditt?

Skrevet
Daria skrev (8 minutter siden):

Men sånt skal vel egentlig ikke skje på et såpass nytt kjøkken som ditt?

Det er plast og 7 år gammelt..... Det var avløpet fra vasken som hadde sprukket. 

Skrevet

Men pga Ikea så har de ikke deler med seg.... så jeg må kjøpe inn. 

Skrevet

Syv år burde jo ikke være noe alder, egentlig. *har også avløp i ikea-plast*

Skrevet

Jeg mistenker fiksing av oppvaskmasking - noe/noen dyttet borti og ødela noen gjenger etc. Eller at jeg stadig  har dyttet skuffen inntil. Jeg aner ikke. 

Skrevet

:regn:

Jeg hadde egentlig en tanke om en tur på biblioteket, hvor den nye boka til Lars Saabye Christensen endelig ligger og venter på meg. Men det er vått og grått ute, kroppen sender klare signaler om at gårdagens langtur tok på og jeg skal i konserthuset i kveld (Filharmonien for første gang siden november i fjor! :strix: Joshua Weilerstein og Grieg! :strix:), så det meste tyder på at det blir en dag med sofa, te og litt forefallende husarbeid i stedet. Jeg har en haug klær som skal ryddes bort, planter som trenger vann og et generelt lag med rot jeg burde tynne ut, samt en oppvask som trofast venter, for å låne Jo Nesbøs poetiske formulering. Jeg har allerede til frokost tømt en teboks, med litt målrettet innsats kan jeg forsvare en tebestilling før dagen er omme :plystre:  Dessuten har jeg to bøker til på vei til biblioteket (Lena Andersson og Kazuo Ishiguro), så hvis jeg drøyer et par dager kan jeg hente dem samtidig (og rekke å lese ut en bok eller to til også).

Skrevet

Tigerbabyer! :hjerter: 🐯 Etter tips fra RR har jeg sittet i snart en time og sett dyreparkens sending fra tigerfødselen - da jeg skrudde på var det en, nå er det tre bittesmå stripenøster der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...