Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har vært en lang kveld for Rein :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.... det var jo Carina som skulle ut i kveld. 

Skrevet

Det var disse sympatistemmene... Nå er jeg over på svt2 - Last night of the Proms, med en som virkelig kan synge opera.

Skrevet (endret)

...sporting a simply tremendous jacket... :fnise: 

Jeg likte den skotske folkesangen (selv om den gamle peppermøen i meg mumlet noe om at man kan vel ta på seg hele bukser når man skal på tv...), og de kelpie'ene har man jo sett - fra bussen, om ikke annet...

Endret av Daria
Skrevet

Ah... du startet på begynnelsen. 

Jeg gikk inn der de var og tar starten etterpå. :ler: 

Skrevet

Jeg elsker den tradisjonelle, faste delen av LNOTP - det er jo den som er viktigst å få med seg (og synge med i). Det var noe som manglet i fjor da den gikk helt uten publikum.

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Ah... du startet på begynnelsen. 

Jeg gikk inn der de var og tar starten etterpå. :ler: 

Jeg gikk også inn der de var - boksen min har ikke den funksjonen. Men jeg skiftet vel over litt før deg :vetikke: 

Skrevet

Det gjorde du sikkert. Jeg måtte ha litt mat og en do-tur før jeg fikk skrudd over.  Jeg kom inn ved mannskor fra Wales. 

Skrevet

Der kom Deg være ære - ikke fullt så livlig i år som den har vært tidligere. Men jeg er litt spent på hvor cricketmannen kommer inn...

Skrevet

Igjen elsker jeg svt for at de tekster allsangpartiene...

Skrevet
Daria skrev (6 minutter siden):

De var jo før skottene...

Aha... 

Jeg slo over og gikk på kjøkkenet. 

Skrevet

Jeg ble litt rørt av Auld lang syne - å se publikum synge og holde hender igjen tok meg litt mer enn jeg var forberedt på...

Skrevet

Jeg ble faktisk litt overrasket over hvor tett publikum satt og hvor spredt det var på scenen blant musikere og kor, Her er det jo mer den andre veien. Det er jo normal avstand mellom musikere hos oss. 

Skrevet

Musikerne er på jobb, publikum er der på eget ansvar? :vetikke: Men det så jo ut til å være en del færre publikummere enn normalt.

Skrevet

Jeg kan melde fra dagens familiesamling at sesongen for hageselskap er over :fryser: Men ellers var alle enige om at det hadde vært en fin dag...

Skrevet

Jeg kan melde at alle utemøbler er vasket og trygt plassert i boden, grillen er pakket inn og høstens første vedfyring er i gang. 

Skrevet

Herfra ble dagens planer om spasertur effektivt forpurret av en visitt som tok litt for mye av dagen, samt en klesvask som tok enda litt mer. Nå håper jeg bare at de mørke skyene i horisonten ikke har tenkt å slippe ned H2O før de klærne som havnet på tørkestativ på verandaen er noenlunde tørre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...