Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rockeren som ble frelst av Jussi Björling :fnise: En setning som er dekkende for svensketenoren også  - tenk så mye jeg kan talle Jussi for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin har valgt en av favoritt-ariene mine - det trenger ikke være til hans fordel...

Skrevet

...og det er det ikke...

*savner svensken - med eller uten isbjørnskinn*

Skrevet

Jeg digger innlæringene til Solveig. Tenk å kunne ta timer hos henne. Ikke for å synge, men stemmebruk og pusteteknikker er jo viktige i alle sammenhenger. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

...og det er det ikke...

*savner svensken - med eller uten isbjørnskinn*

Jeg regnet ikke med at han nådde opp.... Han synger jo ikke... han snakket med piano i bakgrunnen. Og der skar det litt gitt.

Skrevet

Jeg ble ikke så veldig rørt. Men jeg satser på at Solveig og Rein vet hva de snakker om. 

Skrevet
Skravla skrev (4 minutter siden):

Jeg digger innlæringene til Solveig. Tenk å kunne ta timer hos henne. Ikke for å synge, men stemmebruk og pusteteknikker er jo viktige i alle sammenhenger. 

Yes please...

Skrevet

Rein ser så streng ut... :fnise: 

Anna Lisa har jo stemme, selv om det skjærer litt.

Skrevet

Anna-Lisa er utrolig god. Jeg synes hun fikk til dette veldig bra. 

Skrevet
Skravla skrev (3 minutter siden):

Anna-Lisa er utrolig god. Jeg synes hun fikk til dette veldig bra. 

Men 6 fra nrks anmelder synes jeg var litt i overkant - det var litt for surt til det.

Skrevet

-Hvis æg mister buksa nå...
-...blir det et fantastisk tv-øyeblikk.

:rulle: 

Skrevet

Bukserolle i bukser - en god start. Mulig hun kunne trengte noen flere puste-leksjoner...

Skrevet

Hun høres ut som om hun forsøker å synge opera etter å ha løpt maraton på sprint-tider. 

Skrevet

Det ble veldig stakkato og usammenhengende.

Skrevet

Eh, Mona, det har faktisk litt å si hvilken tone du holder når du synger opera - eller når du synger generelt, egentlig,,,

Skrevet

Jorun har valgt seg en antikk drikkevise fra «Lucrezia Borgia». Det er en alt-arie, og det er nok et klokt valg for Joruns temmelig lave vokal.

...skriver nrks anmelder. Å velge en arie i sitt eget stemmefag er som regel en god start, ja...

Skrevet

Og der var mute-knappen i bruk for første gang i kveld...

Skrevet

Godt valg... det var mer grusomt enn forventet. 

Skrevet

At hun har problemer med stemmen kan hun ikke noe for, men det var jo skjærende falsk i tillegg... 

Skrevet

Jeg er litt lei av at dommerne snakker om at vi skal skjønne hva som ligger bak av innsats og utfordringer og hva et måtte være. Dette er ren underholdning hvor de dømmes etter hva som presenteres her og nå, det er ikke en faglig vurdering som ligger bak stemmegivingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...