Cata Skrevet 17. september 2021 #30061 Skrevet 17. september 2021 Joggebukse, strikkejakke og tøfler. Fredag!
Skravla Skrevet 17. september 2021 #30062 Skrevet 17. september 2021 Tøfler, strikkejakke og pledd..... Og te. Vurderer å lage litt suppe. Trenger mer varme i kroppen. Ble litt lang og hektisk dag på jobb så jeg trenger styrke.
Daria Skrevet 17. september 2021 Forfatter #30063 Skrevet 17. september 2021 Jeg prøver å dra meg ut av sofaen og bytte ut sjal og tøfler med sko og jakke - siden meny ikke ville levere får jeg ta en kveldstur til Kiwi... Vurderer å legge all husmorstolthet til side, skylde på tingenes tilstand og lage Toro-kake.
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30064 Skrevet 18. september 2021 Det er den dagen halve Oslo løper utenfor hos meg - første pulje kom allerede litt over ni, til lyden av entusiastiske heia-rop. Jeg blir mest aggressiv av den type oppmuntring underveis og har vært veldig fornøyd med at hverken gamle eller nåværende fysio har drevet med det i særlig grad, men heller holdt seg til varianter av Godt jobbet. (Gamle fysios mest brukte var Dritbra!, jeg lurte sånn på hva alle de aldrende vestkantfruene syntes om den ordbruken ) Nye kan strekke seg til Dette går bra! Du klarer fire til! mens jeg holder på, og det er nesten i overkant. Det var mye mer i min gate da gamle fysio kunne stå og se på meg slite og skjære grimaser og lattermildt kommentere at Jeg ser at det begynner å bli tungt, eller Det der kommer du til å kjenne i morgen... Lenge leve realismen
Cata Skrevet 18. september 2021 #30065 Skrevet 18. september 2021 Daria skrev (31 minutter siden): Jeg blir mest aggressiv av den type oppmuntring underveis og har vært veldig fornøyd med at hverken gamle eller nåværende fysio har drevet med det i særlig grad, Jeg hater også "oppmuntring" sånn generelt sett, men når man løper langt ER det faktisk oppmuntrende.
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30066 Skrevet 18. september 2021 Jeg har aldri løpt langt, så det vet jeg ingenting om På idrettsarrangementer har jeg jo vært med på å heie høyt og entusiastisk, men der hører det med. En venninne og jeg klarte å heie fram et smil hos en sliten løper på vei mot mål rundt 20 minutter etter vinneren under ski-vm, så han satte hvertfall pris på det
Cata Skrevet 18. september 2021 #30067 Skrevet 18. september 2021 Daria skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri løpt langt, så det vet jeg ingenting om Etter de første 4-5 km begynner det å utgjøre en viss forskjell.
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30068 Skrevet 18. september 2021 Man må vel kunne si at dette ikke har vært Kjell Ingolf Ropstads uke... Det var vel ingen annen løsning på dette nå enn å trekke seg, selv om det å gå av som statsråd nå må vel sies å være en nokså symbolsk handling. Jeg lurer jo litt på hvor mange innad i KrF som lurer på hvordan ting hadde sett ut nå hvis Knut Arild Hareide hadde gått seirende ut av leder- og verdidebatten for et par år siden. Valg uten regjeringsslitasje og en leder med ryggrad og integritet - det kan jo være de hadde krøpet over sperregrensa...
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30069 Skrevet 18. september 2021 Jeg synes konseptet med en restaurant som lager gourmetmat på rester er spennende og skulle gjerne prøvd det - men jeg synes også 23 retter til 2000 kroner blir litt i overkant på alle måter. Hadde de halvert både antallet og prisen kunne de antagelig nådd ut til flere og skapt mer blest rundt både stedet og budskapet.
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30070 Skrevet 18. september 2021 Jeg synes det er på tide å la helgefreden senke seg - maratonet ble avløst av østeuropeisk tekno utenfor. Vi snakker vel å merke ikke om en ungdomsgjeng, men to godt voksne menn har holdt det gående et par timer, med et volum som er plagsomt selv om verandadøren lukket og tven på...
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30071 Skrevet 18. september 2021 Opera-Stjernekamp er alltid en blander affære Jeg har krydderte, sjokolade, nøtter og det som sannsynligvis er høsten siste kurv med norske jordbær - og mute-knappen innen rekkevidde...
Skravla Skrevet 18. september 2021 #30072 Skrevet 18. september 2021 Jeg har te og sjokolade. Og klar som et egg til opera-pinligheter.
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30073 Skrevet 18. september 2021 Den opptredenen fra Rein er jo legendarisk
Skravla Skrevet 18. september 2021 #30074 Skrevet 18. september 2021 Visste hva som kom når vi så tilbake på Rein sin deltakelse. Den var jo fantastisk. Sett fra en seng på et hotell i Stockholm.
Skravla Skrevet 18. september 2021 #30075 Skrevet 18. september 2021 Tenk om Marius kunne funnet noe mer spennende,
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30076 Skrevet 18. september 2021 Han som alltid er så opptatt av å understreke at han er tenor, og så prøver han å ro seg unna førsteelsker-stempelet?
Skravla Skrevet 18. september 2021 #30078 Skrevet 18. september 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Noen har rørt krøllene! Blir ikke første-elsker med den frisyren hans.....
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30079 Skrevet 18. september 2021 Skravla skrev (1 minutt siden): Tenk om Marius kunne funnet noe mer spennende, Emil satte jo en standard der i fjor. Men kanskje det er drømmerollen han aldri fikk...
Daria Skrevet 18. september 2021 Forfatter #30080 Skrevet 18. september 2021 Skravla skrev (Akkurat nå): Blir ikke første-elsker med den frisyren hans..... Den hårsløyfen dårer ingen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå