Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Er det lov å si at første prognose godt kan bli slutt-resultat? Selv o jeg egentlig ikke ønsker meg Støre som statsminister?

Av to onder osv - heller Jonas enn Erna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir spennende. Jeg får se hvor lenge jeg holder ut i kveld. 

Skrevet

Helt sikkert blir det vel ikke før i morgen uansett, men det er jo spennende å følge med. Ikke minst med alle som vaker rundt sperregrensen.

Skrevet

Sps nestleder annonserer mange ukjente x-er på tv... *feiltolker overhodet ikke for min egen underholdning* :fnise: 

Skrevet (endret)

Kjersti Bergstø begynner å se voksen ut hun også...

Endret av Daria
Skrevet

-Det skal lite til for å å få et halleluja i KrF, vet du...

:rulle: Pluss til Bollestad for litt selvironi.

Skrevet

Hei, Abid Raja, du har en mikrofon - du trenger ikke å rope...

Skrevet
Daria skrev (40 minutter siden):

En valgdagsmåling er ingen fasit, men det var jo en god start...  FrP mister 7 mandater, bare det er jo grunn til å feire. Både, MDG og Rødt over sperregrensa er jo heftig, at de til sammen får 15 mandater er nesten så nærme man kommer en revolusjon i et demokratisk flerpartivalg...

:danser: 

Skrevet

Jeg vil tro det er mye neglebiting på ymse valgvaker rundt omkring nå - det sperregrensedramaet vil vare en stund...

Skrevet

SV ligger an til å bli partiet med mest framgang i Oslo - det er jo fantastisk :hoppe: 

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

SV ligger an til å bli partiet med mest framgang i Oslo - det er jo fantastisk :hoppe: 

Han var jo i overkant ivrig..... Men jeg skjønner jo gleden over fremgangen. 

Skrevet

Han var jo i ferd med å få en litt overraskende ny jobb også - da er det lov med litt overtenning :fnise: 

Skrevet

Sjekket oppvekstkommunen og det var det jammen SP så det holdt gitt..... Men Frp på 3 må jo være feil....... 

Skrevet

Der må det jo være en eller annen bygdeliste av noe slag også - andre partier med en framgang på over 5%?

Skrevet

Ser ikke sånn ut. Men FrP har skremmende nok temmelig stor oppslutning der. Og har hatt det noen år. Det var dette med at de som FrP ikke liker er de samme som støtter de mest??? 

Skrevet

Det har alltid vært et av det store FrP-mysteriene...

Skrevet

Pensjonistpartiet og Demokratene var visst de største andre partiene (jeg fant den riktige knappen...) - det er jo heller ikke noe å heise flagget for.

Skrevet

Moxness vil favne flest mulig og siterer både Leonard Cohen og DDE :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Moxness vil favne flest mulig og siterer både Leonard Cohen og DDE :fnise: 

Han kjører breddepolitikk..... 

Skrevet

Er noen år siden vi så en molefonken Frank Kjosås på FrP valgvake på det norske teater......:ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...