Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Martin Kollberg på tv :fnise: *umiddelbare Halve kongeriket-assosiasjoner* :fnise: 

Benket for valgvake med jaffakjeks og blåbær-rooibos 🍵 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har jo vært på et par SV-valgvaker på Rockefeller...

Skrevet

Det føles jo litt passende at QIs video på valgdagen er How to get away with slander... :ler: 

Skrevet

Jeg har te og litt valgvake. Men blir mer søvn enn vake etterhvert. 

Men jeg har en eksistensiell krise i heimen. Det er tomt for Earl Grey. Hvordan har jeg klart det?

Må nok bunkre litt av det, en har jo annen te da. 

Skrevet

:daane: Men altså, jeg trodde du hadde mengder? Hvordan har du klart dette...?

Brann i et valglokale i Oslo - ergo sendes velgerne i drosjer til andre lokaler på demokratiets regning. Alle skal med.

Skrevet

Jeg hadde jo ekstreme mengder for et år siden. Da var det knapt noe annet.... og nå er det borte. Jeg har tydeligvis drukket litt earl grey i år. 

Skrevet

Det er derfor jeg passer på å fylle opp tomme bokser fortløpende - her tas ingen sjanser...

Skrevet

Boksen ble tom på lørdag.... og da jeg skulle fylle opp så var det jo ikke noe å fylle med. :ler: Jeg har jo ikke tenkt at det skulle bli tomt for earl grey på en lang stund. 

Skrevet

Jeg har ikke sett bildene av Jona Gahr Støre på vei inn et vindu, og er veldig usikker på om jeg egentlig har gått glipp av noe eller ikke...

Skrevet

Jeg tror egentlig at de som forhåndsstemmer ikke er de som vakler mest og ville vært mest mottagelig for det som blir sagt og gjort i valgkampinnspurten.

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Tsk, tsk... Amatør...

Jeg burde lært av en proff som deg. :ler:

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett bildene av Jona Gahr Støre på vei inn et vindu, og er veldig usikker på om jeg egentlig har gått glipp av noe eller ikke...

Har ikke jeg fått med meg heller. 

Skrevet

Jeg er i ferd med å gå tom for et par av standardteene i samlingen og har notert det ned så jeg skal huske å bestille ved neste anledning :fnise: 

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Har ikke jeg fått med meg heller. 

Bildene i hodet etter at han fortalte hele historien holder egentlig :ler: 

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Jeg er i ferd med å gå tom for et par av standardteene i samlingen og har notert det ned så jeg skal huske å bestille ved neste anledning :fnise: 

Jeg må se om jeg rekker en shopping etter jobb på fredag. 

Skrevet

Du holder så lenge uten...?

Problemet til MDG er jo at klima er viktig for mange, men det er ikke alt.

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Du holder så lenge uten...?

Ja, det er jo ikke akkurat tomt, selv om earl grey ikke er med. 

Skrevet

Er det lov å si at første prognose godt kan bli slutt-resultat? Selv o jeg egentlig ikke ønsker meg Støre som statsminister?

Skrevet

En valgdagsmåling er ingen fasit, men det var jo en god start...  FrP mister 7 mandater, bare det er jo grunn til å feire. Både, MDG og Rødt over sperregrensa er jo heftig, at de til sammen får 15 mandater er nesten så nærme man kommer en revolusjon i et demokratisk flerpartivalg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...