Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå føler jeg at Mona faktisk jobber hardt for å være positivt, selv om hun sier at det er fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis Ida Maria mener at dette er som å høre RHCP og at det er nydelig, er det faktisk mulig at hun trenger både å sjekke ørene sine, gjenhøre originalen og snakke med noen... 

Skrevet

Jeg vil se Stjernekamp, men på hyttetur er det dansing som opptar skjermen… :sukk:

Skrevet

Tsk, tsk - hva slags prioriteringer er det... Men jeg har faktisk mer oversikt over Skal vi danse i år enn jeg noen gang har hatt - jeg følger Maren Lundby på insta og dermed får jeg daglige oppdateringer :ler: 

Skrevet

Altså, Jorun er jo faktisk imponerende i dag - dette var noe helt annet enn sist.

Skrevet

Utfordringen for Heidi nå er ikke at hun i mitt hode må leve opp til David Bowie - hun må leve opp til Mimmi Tamba, og det er verre...

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Tsk, tsk - hva slags prioriteringer er det... Men jeg har faktisk mer oversikt over Skal vi danse i år enn jeg noen gang har hatt - jeg følger Maren Lundby på insta og dermed får jeg daglige oppdateringer :ler: 

Dårlige prioriteringer… :sukk:

Men kanskje man skulle følge henne på insta… 

Skrevet

Ut fra låtvalgene så langt er stadionrock en ren mannsbastion - ikke en eneste kvinnelig artist...

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Dårlige prioriteringer… :sukk:

Men kanskje man skulle følge henne på insta… 

Det burde man... 

Skrevet

Et sted i huset er festen i ferd med å ta av - jenka på full guffe. Håper det er et tegn på at de peaker tidlig og er på vei ut...

Skrevet
Daria skrev (10 minutter siden):

Utfordringen for Heidi nå er ikke at hun i mitt hode må leve opp til David Bowie - hun må leve opp til Mimmi Tamba, og det er verre...

Jeg synes ikke hun levde helt opp til Mimmi. Men det var ikke verste Bowie jeg har hørt. 

Skrevet

Marius må jo sies å ha en viss erfaring her...

Skrevet

Kjenner ikke Ida Maria til rock vs opera-konseptet til Dollie de Luxe? :fnise: 

Skrevet

Shit, for en historie fra Marius - strøm er farlige saker. Men var det da han fikk krøllene...?

Skrevet
Daria skrev (6 minutter siden):

Kjenner ikke Ida Maria til rock vs opera-konseptet til Dollie de Luxe? :fnise: 

Jeg tenkte også på det. Og det har jo vært mye av den typen konsept. 

Skrevet

Jeg glemmer å følge med på Kevin - det er jo ikke et godt tegn...

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Shit, for en historie fra Marius - strøm er farlige saker. Men var det da han fikk krøllene...?

Kanskje det er derfor man ikke får lov å røre krøllene?  :ler:

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte også på det. Og det har jo vært mye av den typen konsept. 

Det nådde kanskje aldri Nord-Norge...

Men Alex, det skal jo ikke minne om gammel soul når oppgaven er stadionrock...

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er derfor man ikke får lov å røre krøllene?  :ler:

Det er ikke forfengelighet, men omsorg for andre - det er fortsatt fare for støt? :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...