Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Krim eller håndbok i rengjøring, eventuelt et eksistensielt drama fra svømmehallen...? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om hverken bok eller forfatter... *googler*

Skrevet

Jeg kjenner forfatteren fra før.... Ellers hadde jeg nok ikke brydd meg. Litt sånn grunderstøtte. 

Skrevet

Ah. Du leser og håper at du har noe positivt å si etterpå...?

Skrevet

En ukjent mann vandret forbi utenfor mens han plystret muntert på Hanne Krogs gamle MGP-klassiker Lykken er- jeg blir jo litt glad av sånt... :fnise: 

Skrevet

Jeg kjenner igjen en av nabolagets bikkjer på lyden - det sier litt om hvor ofte den står og bjeffer utenfor butikken i første...

Dette skulle vært dagen for årets første ballettforestilling, men så ble det streik i operaen... Gårsdagens konsert gikk heldigvis som planlagt (selv om fagforeningen mente det var streikebryteri) - Lise Davidsen er alltid en fantastisk opplevelse, og jeg klager jo ikke på at hun hadde med seg en italiensk tenor... :strix: 

Skrevet

Timingen sin - jeg skrudde på Stjernekamp i det første opptreden begynte. Stadionrock er vel ikke sjangeren jeg har mest peiling på, men man kan jo håpe at det dukker opp et par power-ballader fra 90-talet...

Skrevet

Ut fra de sangene de skal syne så er det ikke så mange power-ballader der ute. 

Skrevet

Jeg sjekker ikke på forhånd, jeg liker å bli overrasket underveis...

Skrevet (endret)

Men altså, Stage Dolls krever vel litt mer trøkk enn dette? Tamme saker...

Endret av Daria
Skrevet

Han får ikke helt tak i noen sjanger. Det blir litt pinglete. 

Skrevet

Er det ufint å antyde at denne utstrålingen til Chand som Mona maser om, ikke når ut gjennom kameraet i særlig grad...?

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Han får ikke helt tak i noen sjanger. Det blir litt pinglete. 

Og dette skal være hans sjanger - det lover ikke godt for ham videre...

Skrevet

Hun skulle være sexy og sensuell - så hun fikk seg hale...? :klo: Men fy f som hun har stemme :pls: 

Skrevet

Jeg håper hun når langt. Hun er rå....

Skrevet

Poeng til hen på twitter som antyder at det bør være forskjell på et dommerpanel og en heiagjeng. Jeg vil ha tilbake Maria Mena og Frida Ånnevik, de klarte å være konstruktivt kritiske.

Skrevet

Viktig musikkompetanse: Om man ikke vet hva man vil høre på, passer det alltid med Led Zeppelin. 

...påstår VGs anmelder. Som bibliotekar opptatt av kildekritikk vil jeg gjerne minne om at kompetanse og personlige meninger er to helt forskjellige ting...

Skrevet

Og der var vi vel på karaoke-nivå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...