Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte at det var siste vi så i november, men det stemmer - du tok den for oss begge da. :ler: 

Vi så vel Dylan-forestillingen tidligere samme uke...

Skravla skrev (1 minutt siden):

Operaen kommer med program til uken, men det skal visst være ballett på taket en av dagene. 

:danser: 

Filharmoni-sesongen er allerede over - der var siste abonnementsdato tidligere i mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (16 minutter siden):

Det var den siste jeg så i november

Men, men, skal du se noe om igjen som du alt har sett? :klo: 

Skrevet
Cata skrev (Akkurat nå):

Ja...? Det er helt normalt i min verden - rekorden er samme forestilling 11 ganger på under fem måneder... :fnise:  Det er mulig jeg er paranoid, men det er også mulig at skuespillerne etter hvert lo da de så meg :plystre:  

• Liker 1
Skrevet

Det skal også sies at akkurat nå hadde jeg bestilt til første tilgjengelige forestilling helt uavhengig av hva det var...

Skrevet

Men vi ville jo sett den senere om det ikke var den første som kom. 

Skrevet

Hm, vel, det hender jo man leser bøker om igjen 3-4-5 ganger så det blir vel samme sak. Hilsen madam Aldriværtpåteaterihelesittliv. 

Skrevet
Cata skrev (9 minutter siden):

Dette er et ukjent konsept for meg. Jeg ser at det gjelder film og statiske ting.... men du verden så  mye som er forskjellig fra forestilling til forestilling på teater. 

Skrevet
Cata skrev (3 minutter siden):

Hm, vel, det hender jo man leser bøker om igjen 3-4-5 ganger så det blir vel samme sak. Hilsen madam Aldriværtpåteaterihelesittliv. 

Da synes jeg jo det er på tide... *noterer at Cata skal være med neste gang det blir teatertur på de kanter*

Skravla skrev (3 minutter siden):

Dette er et ukjent konsept for meg. Jeg ser at det gjelder film og statiske ting.... men du verden så  mye som er forskjellig fra forestilling til forestilling på teater. 

Jeg har et par ganger sett samme forestilling to dager på rad, og det er jo hele tiden små endringer og forskjeller og mer eller mindre uforutsette småting som skjer. Dessuten - både med teater og bøker - er jo en del av opplevelsen det en selv bringer med seg også, av erfaringer og dagsform og oppmerksomhet og fokus.

Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Da synes jeg jo det er på tide... *noterer at Cata skal være med neste gang det blir teatertur på de kanter*

:vinke:

Jeg tror den eneste teaterforestillingen jeg har sett mer enn en gang er Book of Mormons, men den var til gjengjeld SÅ verdt det! :fnise:

Konserter derimot... :sjenert: Har blitt noen konserter i løpet av en turné. :plystre:

Skrevet

Vi har alle våre prioriteringer :ler: Men det er jo det samme der - to konserter er ikke like selv om det er samme artist på samme turné.

Skrevet

Jeg vil og på teater og konsert igjen... :jepp: 

Skrevet
Daria skrev (9 minutter siden):

Vi har alle våre prioriteringer :ler: Men det er jo det samme der - to konserter er ikke like selv om det er samme artist på samme turné.

Veldig sant. Mange artister kjører tilnærmet samme setlist hver konsert på samme turné, allikevel er det forskjeller på konsertene. Andre (Mr. Springsteen i særdeleshet) snur opp ned på det meste fra en kveld til en annen og man skulle ikke tro det var samme turné i det hele tatt. :strix:

Skrevet

Jeg har bakt (og prøvesmakt :sikle: ) - det er jo finale i kveld :danser: Kommet meg gjennom en treningsøkt har jeg også, så nå skal jeg holde sofaen med selskap en stund...

Er i gang med å skrive aktivitetslogg i forbindelse med arbeidsevneavklaringen - hva gjør jeg, hva gjør det med meg og hva føler jeg etterpå. Egentlig ganske interessant, for da må jeg være litt ekstra bevisst på hva jeg blir sliten av og hvorfor og se litt sammenhenger. Om ikke annet kan jeg jo få litt selvinnsikt ut av dette...

Skrevet

Beste naboen og jeg har lurt eselet.  Så da blir det pizza og mgp hos naboen i kveld. :bolledeig: Eselet hørte bare pizza han :rulle:

Skrevet

Det gjelder å lokke med mat? :rulle:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (40 minutter siden):

Beste naboen og jeg har lurt eselet.  Så da blir det pizza og mgp hos naboen i kveld. :bolledeig: Eselet hørte bare pizza han :rulle:

Har Eselet samme syn på MGP som jeg? :fnise: 

Skrevet

Her ble det et besøk til venninne og skravlings i sofaen. Ingen TV på, så får verken sett finalen i Kompani Lauritzen (men har den på opptak) eller Eurovision. Men det går helt greit kjenner jeg. Koselig å være litt sosial! :strix:

Skrevet (endret)

Såå skuffet at de ikke spiller Jaja DIng Dong! *Island* 
:hoho: 

(Bare kjapt innom. :nigo: )

Endret av loffen
Skrevet

Huh? Ingen rapport fra ESC??? Hadde gledet meg til flere sider med @Daria - kommentarer nå, selv om jeg ikke så finalen selv. (Vennligst overse orddelingen - måtte jukse når jeg skulle tagge. )

Skrevet
Daria skrev (12 timer siden):

Det gjelder å lokke med mat? :rulle:

Tydeligvis 🤣 

Cata skrev (12 timer siden):

Har Eselet samme syn på MGP som jeg? :fnise: 

Jepp :ler: Men han holdt ut til siste sekund av sendinga :nigo: 

Cata skrev (26 minutter siden):

Huh? Ingen rapport fra ESC??? Hadde gledet meg til flere sider med @Daria - kommentarer nå, selv om jeg ikke så finalen selv. (Vennligst overse orddelingen - måtte jukse når jeg skulle tagge. )

Jeg gledet meg og til å lese kommentarene fra Daria, men her var det ingen  :sukk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...