Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har jo faktisk ikke vunnet i min levetid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spanjolen er av de som burde holde munn og synge...

Skrevet

Spania er også blant kveldens bedre sanger. 

Skrevet

Hva skal San Marino i finalen da.... De andre er jeg ikke uenig i. 

Skrevet

Kommer til å savne den rosa jakken min på lørdag. :fnise:

Skrevet

Jeg skiftet over til finsk tv da det var to land igjen - spenningen var stor og gleden enda større :ler: 

Skrevet

Åhkæi, jeg har ikke hørt den franske, men liker TIX best, så den finske, og den sveitsiske. :nigo:

Gleder meg til lørdag. 
:danser: 

Skrevet

Nei, da får man vel finne sengen. Skal ha lederopplæring i morgen så det er greit å se våken ut i hvertfall. 

Skrevet
Skravla skrev (3 minutter siden):

Kommer til å savne den rosa jakken min på lørdag. :fnise:

Det er jo ingen som hindrer deg i å ikle deg noe liknende... :fnise: 

Skrevet
loffen skrev (1 minutt siden):

Åhkæi, jeg har ikke hørt den franske, men liker TIX best, så den finske, og den sveitsiske. :nigo:

Gleder meg til lørdag. 

Den finske er ikke min tekopp, for å si det sånn :fnise: 

Skravla skrev (1 minutt siden):

Nei, da får man vel finne sengen. Skal ha lederopplæring i morgen så det er greit å se våken ut i hvertfall. 

Jeg skal ha veiledersamtale på Teams, så jeg bør vel også se noenlunde oppegående ut. Påkledd og nygredd, i det minste :fnise: 

Skrevet

Dagens plikter unnagjort - først veiledersamtale, så legetime for forlenget sykmelding. Dessuten har jeg lest i parken, hvor fontenen endelig var skrudd på for sesongen. Til stor glede for fuglene - og for meg, synet av entusiastisk badende spurver er jo herlig :ler: 

Skrevet (endret)

Teatrene åpner igjen! :strix: Jeg har med andakt, følelse og klump i halsen bestilt billett til første tilgjengelige forestilling på Det Norske Teatret - at det ble på bursdagen min var jo en ekstra bonus :danser: 

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Sånn, da får man tørke gledestårene og se hvilke andre gode nyheter Raymond hadde å by på. Jeg så bare punktet om åpne teatre og føk rett inn på nettsidene til Det Norske, hvor jeg bestilte først og ga beskjed til Skravla om at vi hadde planer etterpå... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Vi får gå på kafé og spise ute også - og gå på museer. Godt nytt for meg med aktivitetsbehov og tid å fylle :hoppe: 

Skrevet

Det skal sies at Skravla var i ferd med å sende sms midt i møtet for å be om at det ble kjøpt billetter til første og beste.... så hun er ingen uvillig deltaker. :ler: 

Skrevet

Jeg hadde vel en anelse... :fnise: Og så var det jo flaks at første også var den beste - gjensyn med Slåttekaren med favorittskuespillere i flere av hovedrollene er et godt sted å starte :hjerte: 

Skrevet

Det var jo siste forestilling jeg så der i mars i fjor faktisk. Ikke den siste jeg så i november, men dog.... 

Skrevet

Det var den siste jeg så i november - kjøpt som en direkte og umiddelbar følge av Raymonds pressekonferanse da også, men med helt motsatt fortegn. Da var vi vel 50 i salen, det var glissent og samtidig veldig intimt - nå blir vi bare 20, i salen med plass til over 800... 

Skrevet
Daria skrev (9 minutter siden):

Det var den siste jeg så i november - kjøpt som en direkte og umiddelbar følge av Raymonds pressekonferanse da også, men med helt motsatt fortegn. Da var vi vel 50 i salen, det var glissent og samtidig veldig intimt - nå blir vi bare 20, i salen med plass til over 800... 

Jeg tenkte at det var siste vi så i november, men det stemmer - du tok den for oss begge da. :ler: 

Skrevet

Operaen kommer med program til uken, men det skal visst være ballett på taket en av dagene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...