Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drømmeprogram for deg. 👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Argh! De spiller et veldig kjent Å ja, den ja!-stykke i Kontrapunkt, men jeg klarer ikke plassere det :sur: Jeg mistenker at det er ballettmusikk, muligens Tsjajkovskij, men det kan også være noe helt annet... Men litteraturspørsmålet klarte jeg :nigo: 

Endret av Daria
Skrevet
Skravla skrev (2 timer siden):

Drømmeprogram for deg. 👍

Men jeg styrer nok unna Tore Renberg og Erlend Loe... :fnise: 

Skrevet

Jaja, så var det Mozart... :plystre: 

Skrevet

En av de i utvalgte youtube-musikalnerd-kretser høyest elskede miscast-opptredener har endelig fått en oppfølger, pandemi-style. Eller...? :fnise: 

Og om noen skulle ha fortrengt den første (til tross for at den har gjengangerstatus her i dagboka :fnise: ) - se og nyt:

Skrevet

Jeg hadde planer om en tur på biblioteket i dag, kroppen synes det har vært litt mye planer i det siste og argumenterer hardt for at en dag på sofaen er en bedre løsning. Et kompromiss som innebærer en liten tur ut med påfølgende, potensielt litt forkortet, runde på treningsmatten er et sannsynlig utfall... 

Når alt har vært nedstengt og det uansett ikke har skjedd stort har det vært nokså enkelt å  ha rolige dager på kroppens premisser uten å egentlig gjøre så mange tilpasninger. At det vil komme noen smeller nå som jeg etter hvert i større grad må aktivt balansere og avgrense lyster og plikter og muligheter og kroppens begrensninger og ikke minst finne ut hvor de faktisk ligger nå må jeg vel bare regne med...

Skrevet

Kompromissløsning gjennomført, fulgt av is og lesing på balkongen. Sol og vind er dessuten en effektiv hårtørrer, inkludert blekingseffekt. Jeg blir alltid et par nyanser blondere om sommeren (på utsiden, altså)... 

Skrevet

Lader opp til kveldens semifinale med litt fotball. Te (rooibos med krydder), eple, sjokolade og kjeks i umiddelbar nærhet.

Skrevet

Te, jordbær, sjokolade og kjeks innen rekkevidde. Klar som et egg 

Skrevet

Det må være en litt utakknemlig jobb å være åpningsnummer i et sånt show - de færreste av de som ser på bryr seg jo, vi vil bare at det egentlige showet skal begynne...

Skrevet

Kanskje San Marino hadde vært bedre om de bare hadde brukt en opphavsperson 

Skrevet

Det sceneshowet er i overkant mye for hodet mitt - og sånn generelt, egentlig. San Marino vinner vel ikke i år heller...

Skrevet

Det jeg virkelig lurer på er hva slags tvilsomme opplysninger de sitter på om Flo Rida, som gjorde at han følte seg tvunget til å være med på dette...

Skrevet

Estlands Ronan Keating... The lucky one er jo en MGP-tittel som åpner for nesten like mange dårlige vitser og potensiell ironi som In the wrong place...

Skrevet

Jojo, jeg tenkte forsåshvidt oh my God så snart jeg så den jakken, så det funker jo... Selve låta er vel mer Oh God, no...

Skrevet

Tjekkia har kanskje ikke verdens beste sang, men sceneshowet er blant de roligste i MGP. :ler2:

Skrevet

Jeg ble så distrahert av det "bare" feltet på magen hennes - jeg prøvde å finne ut hvor navlen burde vært...

Skrevet

Dette er åpenbart kvelden for de glitrende antrekk... Men den låta ligger jo for lavt for ham i versene, han sliter mer enn en som er utdannet musikalartist strengt tatt burde.

Skrevet

80-tallsestetikken hans er gjennomført, det skal han ha...

Skrevet

Moldova er vel av de som ikke lever het opp til videoen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...