Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28661 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har kjøpt teaterbilletter for første gang på et halvt år Til uti juni, med håp, kryssede fingre og et hint av klump i halsen, dette er så savnet...
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28662 Skrevet 3. mai 2021 To priser utdelt og jeg har ikke sett noen av vinnerne.....
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28663 Skrevet 3. mai 2021 Ikke sant... (men har hun på seg badekåpe? Jeg måtte se et par ganger ekstra...). Musikallab har jeg stadig lystet på, men det har ikke blitt - ennå. Hun burde jo ha takket Karoline Krüger for å ha brukket hoften og gitt henne sjansen...
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28664 Skrevet 3. mai 2021 Daria skrev (2 minutter siden): Ikke sant... (men har hun på seg badekåpe? Jeg måtte se et par ganger ekstra...). Musikallab har jeg stadig lystet på, men det har ikke blitt - ennå. Hun burde jo ha takket Karoline Krüger for å ha brukket hoften og gitt henne sjansen... Og takk til Karoline kom. Men en morgenkåpe er det nærmeste man kommer en beskrivelse av antrekket. Både i farge og stil.
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28665 Skrevet 3. mai 2021 Den var jo ikke helt vellykket - en annen farge hadde vært en god start...
Multi Skrevet 3. mai 2021 #28666 Skrevet 3. mai 2021 Kan jeg be dere om å skrive litt mindre krypisk? Hvilke priser er det snakk om?
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28667 Skrevet 3. mai 2021 Multi skrev (Akkurat nå): Kan jeg be dere om å skrive litt mindre krypisk? Hvilke priser er det snakk om? Musikalpris https://www.facebook.com/Musikkteaterforum/videos/314794143352207
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28668 Skrevet 3. mai 2021 Musikkteaterprisen deles ut på nett nå - vanligvis pleier det å være stort show på Chat Noir, og man befinner seg gjerne der...
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28669 Skrevet 3. mai 2021 Og når man tenker etter.... det at jeg følger med på denne prisen er jo Ingrid Bjørnov sin fortjeneste. Hun skulle intervjues. Det er også hennes fortjeneste at jeg har hatt et langt kjærlighetsforhold til Oslo fagottkor. Hun skulle jo på Chat Noir med et eller annet kor.
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28671 Skrevet 3. mai 2021 Sanne Kvitnes, som overtok rollen som Florence i Chess noen dager før premieren fordi Karoline Krüger skadet seg fikk prisen for årets musikalartist. Musikallab - et musikalprosjekt på Oslo Nye - vant i åpen klasse
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28672 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har ført teater inn i kalenderen.... for perioden før ferien.
Multi Skrevet 3. mai 2021 #28673 Skrevet 3. mai 2021 Ah!!! Jeg har kjøleskapsdøra full av billetter fram til juni 2022, men er litt i tvil om når jeg får sjansen... teoretisk sett skal jeg på mandag...
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28675 Skrevet 3. mai 2021 Skravla skrev (1 minutt siden): Og når man tenker etter.... det at jeg følger med på denne prisen er jo Ingrid Bjørnov sin fortjeneste. Hun skulle intervjues. Det er også hennes fortjeneste at jeg har hatt et langt kjærlighetsforhold til Oslo fagottkor. Hun skulle jo på Chat Noir med et eller annet kor. Ingrid Bjørnov har ansvaret/æren for så mangt Den første prisutdelingen var jo en åpenbaring - det var litt større enn jeg så for meg... Det store høydepunktet - til tross for at Heidi Gjermundsen Broch sang fra Tenk om så tårene rant - var jo at Silje Lundblad viste fram trillingene sine...
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28676 Skrevet 3. mai 2021 Jeg gråt vel ikke akkurat.... om da ikke fordi jeg var litt skuffet etter at forventningene ble litt for høye
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28677 Skrevet 3. mai 2021 Multi skrev (Akkurat nå): Ah!!! Jeg har kjøleskapsdøra full av billetter fram til juni 2022, men er litt i tvil om når jeg får sjansen... teoretisk sett skal jeg på mandag... Jeg har bare gitt opp å kjøpe billetter i påvente av tegn på gjenåpning, men nå tok jeg sjansen - og kjøpte billetter til siste tilgjengelige dato for sikkerhets skyld. Men den dagen det kommer en konkret dato for åpning, kommer jeg til å hive meg over tastaturet umiddelbart og kjøpe det tidligste jeg kan få tak i... Skravla skrev (Akkurat nå): Den vinneren fikk jeg i hvert fall sett. En av tre må vel være godkjent, året tatt i betraktning. Og ros til Oslo Nyes teatersjef som også takker renhold og resepsjon og teaterets skjulte medarbeidere.
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28678 Skrevet 3. mai 2021 Multi skrev (2 minutter siden): Ah!!! Jeg har kjøleskapsdøra full av billetter fram til juni 2022, men er litt i tvil om når jeg får sjansen... teoretisk sett skal jeg på mandag... Ja, jeg har lagt merke til at resten av Norge har teateret seg. Jeg har et lønnlig håp om at vi skal få åpnet butikker, restauranter og teater.... selv om det ikke blir så mye som ønsket. Jeg må jo reise kollektivt for å komme til dem alle. Men jeg vil gjerne ha åpne restauranter til slutten av måneden for jeg kan godt tenke meg en maislutt-reprise på Stattholdergaarden. 1
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28679 Skrevet 3. mai 2021 Skravla skrev (2 minutter siden): Jeg gråt vel ikke akkurat.... om da ikke fordi jeg var litt skuffet etter at forventningene ble litt for høye Den traff vel ikke helt som forventet...
Skravla Skrevet 3. mai 2021 #28680 Skrevet 3. mai 2021 Daria skrev (Akkurat nå): En av tre må vel være godkjent, året tatt i betraktning. Og ros til Oslo Nyes teatersjef som også takker renhold og resepsjon og teaterets skjulte medarbeidere. Ja, han virker som en god sjef. Men hjernen min ble fullstendig forvirret. Jeg visste han var dansk, men koblet ikke når han snakker delvis dansk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå