Daria Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #28641 Skrevet 1. mai 2021 Jeg måtte søke opp Bulgaria-bidraget Ingeborg snakket om fra 2017, og dermed sendte youtube meg hodestups inn i eurovision-grotten (den er glitrende. Ikke send hjelp med det første...) Denne er jo fortsatt en av tidenes beste på alle måter.
Daria Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #28642 Skrevet 1. mai 2021 Mannen med kula, sånn apropos estlendere verdt å se på. Men har du først lagt merke til hvor aktivt han bruker øyenbrynene sine, er det vanskelig å se bort...
Cata Skrevet 1. mai 2021 #28643 Skrevet 1. mai 2021 Daria skrev (49 minutter siden): Husker du ikke reality-tv-bandet Cape fra 20 år tilbake, altså? Nope, men for 20 år siden hadde jeg heller ikke TV....
Daria Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #28645 Skrevet 1. mai 2021 Cata skrev (2 minutter siden): Nope, men for 20 år siden hadde jeg heller ikke TV.... Og muligens ikke den store interessen for middelmådig popmusikk heller? Jeg fulgte ikke med på serien, men det var jo umulig å unngå dem andre steder en periode. De varmet til og med opp for Westlife i Vallhall...
Skravla Skrevet 1. mai 2021 #28646 Skrevet 1. mai 2021 Daria skrev (2 timer siden): Forbrukerinformasjon: Adresse Rotterdam begynner allerede kl 19.50 i dag Godt jeg oppdaget det i tide, jeg har vafler å steke... Her ble det zoomskravling i kveld.
Skravla Skrevet 1. mai 2021 #28648 Skrevet 1. mai 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Bare vær sånn, du Husket adresse Rotterdam først da jeg så aktiviteten her.....
Daria Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #28649 Skrevet 1. mai 2021 Stemmen til han med brillene - det ulmer i peisen...
Daria Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #28650 Skrevet 1. mai 2021 Denne hadde jeg het glemt - den var jo kul (selv om lysshowet var i overkant slitsomt...).
Daria Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #28651 Skrevet 1. mai 2021 Jeg er stadig imponert over at hun faktisk klarte å synge rent mens hun svaiet rundt - et sceneshow det skal litt til å toppe, Og med det avsluttes kveldens kavalkade...
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2021 #28652 Skrevet 2. mai 2021 Daria skrev (18 timer siden): Jeg vet at det er første mai i dag. Jeg har gledet meg over synet av flagg på buss og trikk, og ikke på noe tidspunkt vært i tvil om at butikkene er stengt. Likevel var det først nå jeg innså hvorfor avisen ikke lå på dørstokken da jeg sto opp... Du og eselet Han satt ved frokostbordet og kommenterte balkongflaggene i naboblokka. Men han måtte ned til postkassa før han skjønte at det ikke var avis i går
Cata Skrevet 2. mai 2021 #28653 Skrevet 2. mai 2021 Sauen Shaun skrev (15 minutter siden): Du og eselet Han satt ved frokostbordet og kommenterte balkongflaggene i naboblokka. Men han måtte ned til postkassa før han skjønte at det ikke var avis i går Equal minds...
Daria Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #28654 Skrevet 2. mai 2021 Jeg synes det er litt spesielt (og stadig vanskeligere å la være å kommentere) her jeg sitter i en by som har vært nedstengt i snart et halvår, med strenge restriksjoner og oppfordringer om å holde seg mest mulig i eget lokalområde, ikke reise rundt i utrengsmål og særlig ikke ut av byen, å se i SoMe at utenbys venninner stadig er på hyggetur til Oslo bare for å vandre rundt (og gjerne på tider og steder hvor det er ikke akkurat minimalt med folk fra før). Selv kan jeg telle på en hånd de gangene jeg har vært lenger hjemmefra enn gangavstand uten at det har vært nødvendig de siste månedene, da er det litt provoserende å se andre komme reisende utenfra for å farte byen rundt... 1
Daria Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #28655 Skrevet 2. mai 2021 Lunsj! Ja, det er mulig at dagen startet litt sent... Har gått søndagstur - en av mine korte standardturer som vanligvis tar rundt 20 minutter i radig tempo. Fot tre måneder siden tok den en drøy time med staver og tre pauser, i dag bruke jeg snaut 40 minutter, uten staver og med en "nesten ikke nødvendig, men jeg blir så sliten og ustø uten"-pause. Dessuten kom jeg gjennom hele treningsprogrammet da jeg kom hjem, så jeg føler jeg har oppnådd mye i dag Burde-listen er fortsatt omfattende, da, så muligheten for mer selvskryt i løpet av dagen er til stede Vaksinearmen er fortsatt litt øm, men ellers er alt av bivirkninger borte. Et døgn med litt ubehag er ikke noe å klage over, når man vet hva man får for det...
Daria Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #28656 Skrevet 2. mai 2021 -Dronningen kommer på prøven i morgen, og hun har med seg sin mann... Når Lise Davidsen spiller inn konsert på Oscarshall Jeg ler jo også litt av at hennes reaksjon når hun ikke visse helt hvor og hvordan hun skulle få det til var å ringe nrks Arild Erikstad. Greit å ha kontakter både her og der...
Daria Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #28657 Skrevet 2. mai 2021 (endret) Det har vært den store årstidskiftedagen. Sommerjakker og -sko er hentet opp fra kjelleren og delvis på plass i klesskapet, og sommerdynen har kommet ut av skapet og inn i senga. I sommersengetøy - kreppet bomull med sommerfugler hører like lite hjemme om vinteren som flanell med reinsdyr gjør om sommeren... Endret 2. mai 2021 av Daria
Daria Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #28658 Skrevet 2. mai 2021 Jeg zappet innom Mamma Mia - det er en film som virkelig ikke tåler at man et øyeblikk tenker over plottet. Søt og morsom, men absolutt ingenting henger sammen eller er en anelse troverdig, logisk eller tidsmessig mulig... Tror det snart blir James Bond i stedet, uten at vi skal diskutere plott og sannsynlighet der heller
Daria Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #28659 Skrevet 2. mai 2021 -Do you expect me to talk? -No, mr Bond, I expect you to die! Muligens min favoritt-replikksveksling fra en Bond-film Minneverdig gjentatt av Frank KJosås i Hair, naturlig nok...
Daria Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #28660 Skrevet 3. mai 2021 Butikktur unnagjort og første ladning klesvask igangsatt - ikke så verst for en mandag formiddag. Særlig ikke med tanke på at det bare er to timer siden jeg sto opp... Yr varsler gråere dager, det burde kunne innebære økt innsats i heimen. Selv jeg stort sett kommer meg ut på tur (nesten) uansett vær, er det sjelden jeg slår meg ned for å lese underveis...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå