Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er første mai i dag. Jeg har gledet meg over synet av flagg på buss og trikk, og ikke på noe tidspunkt vært i tvil om at butikkene er stengt. Likevel var det først nå jeg innså hvorfor avisen ikke lå på dørstokken da jeg sto opp... :klaske: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du ikke ringte avisen og etterlyste den...... :fnise:

Skrevet

-Kjære Klassekampen, hvorfor har jeg ikke fått avis på første mai...? :fnise: 

Jeg tok med meg en gryende hodepine og en litt variabel kroppstemperatur (det første skal nok manglende søvn og ditto matinntak ta skylda for, det siste er nok vaksinen) og fant senga en stund, så jeg kunne ligge der og irritere meg over lydnivået på de som herjet ved bordtennisbordet utenfor :roll: Unger er en ting, det er menn i 20-åra med litt for godt utviklet konkurranseinstinkt som er verst, der brøles det uten hemninger både når det gjelder lydnivå og ordbruk. En dag kommer jeg til å være sur kjerring på balkongen og be dem dempe seg...

Skrevet

Forbrukerinformasjon: Adresse Rotterdam begynner allerede kl 19.50 i dag :opplyser: Godt jeg oppdaget det i tide, jeg har vafler å steke...

Skrevet (endret)

Else Kåss Furuset har overtenning allerede - det kan bli en lang kveld... Men jeg liker at Staysman henger seg opp i at hun både sier at hun liker hans musikk og at musikksmaken hennes stoppet da hun var 12 :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Velkommen tilbake til 80-tallet... Men Serbia får jo morsmålspoeng - og bonus for diskokuler i badekaret. I krysningspunktet mellom fengende og irriterende.

Endret av Daria
Skrevet

-Det er kanskje litt for sjelden at vi ser hjelpearbeidere med denne estetetikken... Takk til Ingeborg:rulle: Og Kevin skal jo ha for at han blir så engasjert - dette er personlig :fnise: 

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke helt ser storheten til Island, hverken i år eller i fjor. Mumlete nerder som synkrondanser i joggedresser - det gjør det ikke helt for meg.

Skrevet

I fjor slet jeg med å akseptere at jeg var så enig med Jan Thomas. I år er det Kevin Vågnes jeg er overraskende på linje med...

Skrevet

Jeg beklager, men skal du synge nostalgisk om å vokse opp må du i det minste ha passert 20...

Skrevet

Det er litt Cranberries over Australia - hvertfall til å begynne med, før den skiftet personlighet... Kynisk som jeg er, lot jeg meg ikke røre av innledningshistorien, men jeg synes det er tøft at hun viser fram armhulehårene sine.

Skrevet

Jeg er gammel - en låt som heter Tick-tock gir meg ikke assosiasjoner til en SoMe-app, men til Cape (opp med hånda alle som husker.... :fnise: )..

• Liker 1
Skrevet

Finsk rock gjør det ikke for meg i år heller...

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg er gammel - en låt som heter Tick-tock gir meg ikke assosiasjoner til en SoMe-app, men til Cape (opp med hånda alle som husker.... :fnise: )..

Cape Town? Cape Canaveral? 

:klo:

Skrevet

Estland kan funke for meg, men det avhenger av hvordan han høres ut live - stemmen hans er så overprodusert at det vanskelig å høre hvordan den egentlig er. Men jeg tror nok at Estland kan hoste opp noe mer sexy hvis de leter...

Skrevet
Cata skrev (6 minutter siden):

Cape Town? Cape Canaveral? 

:klo:

Husker du ikke reality-tv-bandet Cape fra 20 år tilbake, altså? :fnise: Det gjør visst ikke youtube heller, dette var det eneste jeg fant (og jeg tror jeg var der...)

Skrevet

Svenskene er jo som vanlig bra, selv om jeg stiller meg sterkt tvilende til at han går under navnet Tusse. Riktignok sier man at navnet skjemmer ingen, men det finnes unntak...

Skrevet

Let og du skal finne - dette var den store hiten til Cape (og jeg bruker både hit og stor med en viss ironi :fnise: )...

• Liker 1
Skrevet

Ah, Spania, jeg lurte på når årets skjønnsyngende kjekkas skulle dukke opp. Jeg er selvfølgelig helt solgt på dette :strix: 

Skrevet

Latvia hevder at the queen of the night is coming - for min del trenger hun ikke bli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...