Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-He had enough skeletons in his closet to stock a large graveyard.

Ingen kan formulere seg som briter :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skulle man dra seg ut i finværet en tur da...? Dagens digitale møte med nav, lege og arbeidsgiver er unnagjort og overlevd - konstruktivt og nyttig, selv om min plan om jobbretur før påske er lagt på is - og det er et par timer til stafetten begynner, så da er vel en benk i sola en god plan i mellomtiden.

Skrevet

Man har jo litt vondt av Charlotte Kalla...

Skrevet

Gleden hos finnene - de hadde ikke sett for seg en medalje :ler: 

Skrevet

-Lille junior som skulle gå siste etappe... Jeg var så nervøs, men hun tok det med knusende ro. Hun er jo mer voksen i hodet enn meg...

Intervjuer med Heidi Weng er alltid underholdende :ler: 

Skrevet

Han tok av seg hjelmen og ristet på den - og ut ramlet et munnbind. Løsningsorientert hopper :ler: 

Skrevet

Jeg er litt fascinert/imponert når Alexander Stöckl roser støtteapparatet for å ta seg av det sportslige, slik at han kan fokusere på oppfølging av smittesporing og koronatiltak. Det er sikkert litt et spørsmål om språklig kompetanse også, men det sier også mye om hvor opptatt han er av å følge opp og ta seg av utøverne sine på alle måter. Man skulle jo tro at det var noe han som øverste sportslige ansvarlig heller ville delegert til andre. 

Skrevet

Fysiotime, tur og lesing på solfylt benk i Frognerparken - og hjemme på sofaen igjen før kl 11. Dagen begynte uvanlig tidlig... :Gjesp: Første time med ny fysio, så mest prat og vurderinger og litt testing. Mulig jeg skal ta et hint og legge til meg nye klesvaner for timene med det samme - jeg mistenker at når jeg måtte ta av meg skjørtet bare for å gå over gulvet så hun skulle se bedre, synes hun neppe det er mindre i veien når vi faktisk skal begynne med øvelser :fnise: For øvrig virket hun flink og hyggelig, dette skal nok gå helt fint (men jeg vil gjerne ha tilbake min søte, blide hipster-fysio likevel...). Nærmere meg i alder og sannsynligvis tilsvarende mer erfaren, selv om diagnosen min var ny for henne - dette er jo ikke en vanlig problemstilling... Konseptet årgangskrystallsyke var heller ikke noe hun hadde sett så mye av -  to overraskede oi på fem minutter når man diskuterer sykdomshistorie er muligens ikke noe å gå inn for, men noen liker jo å være litt spesielle... :filer: :ler: 

På veien videre gikk jeg forbi klosteret på Majorstua - hvor noen hadde parkert en sparkesykkel ved inngangsdøra. De mentale bildene av en munk i farta med flagrende kutte kom umiddelbart... :fnise: 

Skrevet

-Nå er det bare å legge vekk jobben og lene seg tilbake, annonserer nrks sportsanker :ler: Det er tross alt tid for herrestafetten i vm - nesten nasjonal helligdag...

Skrevet

-Dette er verre enn vm i Val di Fiemme i 1991...!

Kommentarene er bekymret - 40 sekunder bak Russland underveis på første etappe...

Skrevet

-Er det sekstett det kalles?
-Ja, hvis de er seks, så...

:fnise: 

Skrevet

-Det blir kanskje en snaps på sjøla i kveld - da synes æ synd på dem, for da blir det prating...

:hoho: Emil Iversen om sin mor, som var og så renn sammen med fanklubben hans...

Skrevet

Det taktomslaget til Kælbo er jo helt vanvittig :daane: :danser: :flagg: 

Skrevet

Fransk gledesmølje :ler: 

Skrevet

Noe sier meg at det pågår en eller annen form for sportslig arrangement... 🤔

• Liker 2
Skrevet

Du er observant :ler: Ski-VM er ikke noe registrerer på din radar? :fnise: 

Skrevet

Nope, ikke så lenge det ikke er samtaleemne på jobb. 

Skrevet

Anze Lanisek ser alltid ut som om han mediterer på bommen før han setter utfor - jeg lurer sånn på hva han tenker... I believe I can fly...? Shitshitshitshit? Dawid Kubacki og flere av de andre polakkene korser seg - full forståelse for den, jeg ville også anrop høyere makter om jeg måtte utfor en sånn bakke :fnise: 

Skrevet

Her var det mange ukjente navn....

• Liker 1
Skrevet

Følger dere ikke med, altså? :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...