Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes - hovmod står for fall og alt det der... :ler: 

Men igjen er jo helsevesenet og velferdstaten ganske fantastisk. Fordi mine strengt tatt ikke så overveldende mange legebesøk i løpet av året har ført til at det dukket opp et frikort i posten for noen uker siden, ble jeg bare avkrevd den overveldende summen av kr 75 for utstyr på vei inn. Resten, planlagt og uplanlagt - inkludert et par paracet etterpå pga hodepine - var på huset.

Skrevet

Jepp, frikort er kjekt. Min kommentar i år var at det kom så sent... Jeg pleier å få mitt før mai, men i år kom det først i juli. Jeg må ha vært frisk. :fnise:

Skrevet

:ler: 

I fjor fikk jeg 18. desember eller deromkring - i grunnen helt greit at jeg ikke fikk bruk for det...

Skrevet

Tipper neste år blir senere enn i år ettersom de har slått de to frikort-typene sammen og økt egenandelstaket betraktelig. 

Skrevet

Jeg har jo i utgangspunktet som mål å ikke få, sånn egentlig...

Skrevet

Bittelille julaften, og hva er kveldens tv-planer? Siste runde i eliteserien... :ball: 

-Nå begynner det å bli på tide å få inn juleribba og så begynner Knut Risan å gaule i Tre nøtter og Reisen til julestjernen, og da er det jo litt godt å bli ferdige med dette...

FotballXtras programleder synes også sesongen har vært lang :fnise: 

Men snille RBK, jeg ønsker meg en medalje i førjulsgave... :pls: 

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Men snille RBK, jeg ønsker meg en medalje i førjulsgave... :pls: 

...men for å få til det må Enga avgi poeng, og da passer det innmari dårlig at de scorer etter 5 minutter :sukk: 

Skrevet

Ingen medalje for første gang på 12 år #2020 :sur: Hareide har en jobb å gjøre...

Skrevet

:nissevink: ?

Noe - fra en for så vidt ukjent avsender som minner om en kjent instagramkonto befant seg i min postkasse i dag. Har man noe kjennskap til slikt? 

Skrevet

Man har vel muligens en anelse... :plystre: Det gikk noen rykter om risiko for alenefeiring helt uten pakker under treet, og det kan man jo ikke ha noe av :nisseblunk:

Skrevet
Daria skrev (23 minutter siden):

Man har vel muligens en anelse... :plystre: Det gikk noen rykter om risiko for alenefeiring helt uten pakker under treet, og det kan man jo ikke ha noe av :nisseblunk:

Hoi (du må sende de hjerteligste takk til Nissen - og noen må ha "sladret" om adressen tror jeg.  ser ut som årets jul blir pakkevinnerjul. Er opptil flere som skal under treet  - når jeg bare får det på plass. 

Skrevet

Sladrehanken var gulesider.no... ;) 

Skrevet

Bruk helst andefett i rødkålen. Eyvind Hellstrøm lager julemat for folk flest...

Skrevet

For øvrig synes jeg fagottkoret gjør norskversjonen av Home for Christmas bedre enn Trygve Skaug (og ja, jeg vet at det er hans oversettelse, hvertfall før fagottsolisten ga den full dialektmetamorfose). En av de store grine-julesangene - det året et par av musikkelevene sang den på julegudstjenesten strigråt jeg...

Skrevet

*utviser stor selvbeherskelse og jule-godvilje ved å holde mine kritiske meninger om antrekkene til Stjernekamp-deltakerne for meg selv*

Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Sladrehanken var gulesider.no... ;) 

Huh...står jeg der? Jeg som trodde jeg hadde reservert meg mot alt. Jaja, når det har slike konsekvenser så er det jo for så vidt hyggelig. Trodde kanskje noen hadde breket om min adresse :fnise: .

Skrevet

Rakettjuletrær og flyvende nisser - jeg har funnet jule-underholdning på Discovery. Rocket around the Christmas tree :fnise: 

Skrevet

-Du kjenner meg - eg er for lat til å bere nag...

Du och jag, Sid :ler: (jada, i dag også :fnise: ).

Skrevet

Her er det Disney på NRK og pinnekjøtt på komfyren. Sistnevnte i gryte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...