Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun går jo all in på en måte som gjør at jeg tror på det hun gjør - selv om det ikke er hennes naturlige genre leker hun ikke hip-hop. Jeg kjenner ikke originalen, men det oppleves ikke som en karaokeversjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Jeg har ingen barn - jeg står ikke der i fishnet stocking, altså!

Du och jag, Maria :ler: 

Skrevet

Sliter litt jeg også. Er egentlig på Team Knut Marius pga stemmen men Sandra har som dere sier vært mer allsidig og hun har overbevist meg i de fleste genréene.

Skrevet

Han velger litt trygt og kjedelig...

Skrevet

Ja, det er det han gjør. Jeg synes stemmen hans er fantastisk, men likevel...Sandra «eide» sin låt. 

Skrevet

Maria Mena sier langt på vei det jeg tenker (og jeg elsker at hun faktisk sier det) - han kan godt roe ned litt innimellom. Det er ikke nødvendig med full gass hele tiden.

Skrevet

I den svenske versjonen synger finalistene hverandres låter - det er jo mye morsommere... Ola Salo som Casper Janebrink/Arvingarna fra første sesong, for eksempel:

Skrevet

Er det nødvendig at halve Norge skal ønske lykke til???? Går det an å lage et program uten alle disse kleine gratulasjonenen......

Skrevet

Det var da jeg fante muteknappen og Ola Salo - og Casper Janebrink...

Skrevet

Jeg synes hennes egne låt var litt kjedelig..... 

Skrevet

Det er jo den kjedeligste genren sånn generelt også - særlig når begge har helt ferske låter ingen har noe forhold til..

Skrevet

Dette var jo skikkelig muntert på en lørdagskveld...

Skrevet

Lurer på om ikke det å både skrive og fremføre bør forbeholdes Halvdan Sivertsen og Øystein Sunde? 🤔

Skrevet

Ja, skikkelig oppløftende lørdagsunderholdning..... Juhu???? No??

Skrevet

Auda Sandra, det der var surt...

Skrevet

Det var noe der som ikke var helt bra. Selv jeg hørte det. Og hvordan VAR det hun uttalte «titanium»?

Skrevet

Kan jeg stemme på Maria Mena? :pls: 

Skrevet

Åh :sukk: Men twitter er som alltid festlig - der får hun kritikk både for å være for positiv og for negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...