Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Virker nesten usannsynlig at hun ikke har gjort dette før

...skriver nrks anmelder om Ingeborg. Han har ikke fått med seg at dette er hjemme-genren hennes...?

Litt som at Vegard er amatøren blant deltakerne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ærlig talt, Knut Marius - kunne du gjort et kjedeligere valg? Den er gjort av så mange så mange ganger og er det ultimate plankevalget for en mann med hans stemme. Ikke at den er lett å synge, men det er like fullt et pinglevalg...

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Litt som at Vegard er amatøren blant deltakerne. 

De er jo håndplukket hele gjengen...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Men ærlig talt, Knut Marius - kunne du gjort et kjedeligere valg? Den er gjort av så mange så mange ganger og er det ultimate plankevalget for en mann med hans stemme. Ikke at den er lett å synge, men det er like fullt et pinglevalg...

Det er jo så mange han kunne valgt med den stemmen...... 

Og det blir kjedelig bra.... 

Skrevet

Jeg har hørt Phillip Jalmelid og Josh Groban gjøre denne live - det skal litt til å nå opp dit...

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Og det blir kjedelig bra.... 

Jammen...jammen, bra er BRA.

*skrudde opp lyden *

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg har hørt Phillip Jalmelid og Josh Groban gjøre denne live - det skal litt til å nå opp dit...

Jeg har hørt den live med Tommy Kørberg..... (og dine to) og de har litt mer kraft i denne. 

Skrevet
Akkurat nå, Cata skrev:

*skrudde opp lyden *

Det er bra - men jeg har så mange bedre å sammenlikne med... Hadde han valgt en litt mindre ihjelsunget sang, ville han hatt så mye bedre utgangspunkt for å imponere.

Skrevet
Akkurat nå, Cata skrev:

*skrudde opp lyden *

Hadde det vært en konsert så hadde det vært bra..... men det er jo en konkurranse, tross alt. 

Han har jo en tendens til å velge kjedelig, tross alt. 

Skrevet

Vel Daria.... hvem går ut i kveld? Forrige helg var hadde du jo rett både på de 3 og på den som gikk ut. 

Skrevet

I dag er jeg adskillig mer i tvil... Egentlig kan alle ryke i dag, det har vært såpass jevnt. Vegard valgte en ukjent musikallåt han ikke sang spesielt bra, det kan bli hans bane.

Skrevet

Sandras skjebne kan avhenge av hvorvidt alle de små Disney-prinsessene der ute har tilgang på mobiltelefon :fnise: 

Skrevet

Emil mot Sandra - da må jo Sandra ryke...? :pls: 

Skrevet

Sandra var mer sjokkert enn Emil.... 

Rent personlig synes jeg at Vegard burde røket snart. 

Skrevet

Stadionrock og årets hits? Neste uke blir neppe en höjdare... Men det er jo litt interessant i år at mange av de ukjente henger med så lenge - av de fire som står igjen er det jo bare Sandra som har hatt noe som kan ligne et kjent navn på landsbasis på forhånd.

Skrevet

Hm, det var på en måte litt rettferdig at Emil røk i dag for han var den som dro med seg minst skuespill inn (noe som jeg oppfattet var et poeng i både storband og selvsagt musical), men jeg kommer til å savne'n, 

*minner meg selv om at jeg er umusikalsk og dermed ikke liker opera heller *

Skrevet

Det forsvant mye sjarm med Emil... Spørsmålet er jo om Didrik nå gnir seg i hendene - han kom tross alt helt til finalen :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...