Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordelen med at pæren i taklampa på soverommet går i oktober og ikke i april, er at jeg faktisk bytter den etter to dager :fnise: Den er retro arvegods og veldig lekker, men ikke den enkleste å løsne kuppelen på og henger midt over senga, som ikke er høy nok til at jeg rekker opp til lampa når jeg står i den (ja, selvfølgelig handler dette om sengas (manglende) høyde, ikke min...), ergo krever det litt tiltakslyst å gjøre noe med det. Eventuelt motivasjonen forårsaket av høstmørke... 💡

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesongen for pledd i sofaen (særlig etter tur i regnet) er innledet. Te, kjeks og sjokolade er innen rekkevidde, og den eneste grunnen for å bevege seg vekk fra sofaen de neste timene er relatert til påfyll av noe av det (eventuelt gjøre plass til mer)...

• Liker 1
Skrevet

Te og sjokolade her også. Jeg fant igjen den andre platen jeg kjøpte forrige helg. 

Skrevet

Hjemmebakt brød og cola! *avviker fra menyen her inne "

Skrevet
5 minutter siden, Skravla skrev:

Te og sjokolade her også. Jeg fant igjen den andre platen jeg kjøpte forrige helg. 

Hadde den gjemt seg...?

Det er fest et sted i huset (man kan jo håpe at det er et vorspiel, siden de var i full gang før kl 19...) - stort sett er det ganske dempet, så eksploderer det plutselig i hopping og skråling og allsang et par minutter, før det roer seg igjen like plutselig :vetikke:

Skrevet
Akkurat nå, Cata skrev:

Hjemmebakt brød og cola! *avviker fra menyen her inne "

Avviker! Weirdo! 

Skrevet

Åh, jeg vil også synge med fullt orkester en gang *drømme* Bare det å synge med TenSing-bandet med piano, gitar, bass og trommer var jo stas...

Skrevet

Ja, den hadde gjemt seg i dårlig hukommelses-skuffen..... :ler:  Ikke så mye sjokolade der nå, men da jeg så du hadde sjokolade så fristet det.... så jeg håpet det lå noe mørk sjokolade fra nyttårshelgen der..... Og i tillegg til den ene platen med mørk sjokolade så lå det jammen en Walters mandler også. 

Skrevet

Marion Ravn? Joda, jeg vet at hun har gjort musikalroller, men...

Skrevet

Jeg kjente faktisk ikke igjen Odd René ved første øyekast, han var blitt eldre siden sist...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Marion Ravn? Joda, jeg vet at hun har gjort musikalroller, men...

1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg kjente faktisk ikke igjen Odd René ved første øyekast, han var blitt eldre siden sist...

Akkurat mine tanker....... Kjenner vi hverandre?

Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg :fnise: 

Skrevet

Han kler jo genren, selv om det blir litt stakkato og snubling i teksten :fnise: 

Skrevet

Jeg er skeptisk til låtvalget til Ingeborg - Oasis er ikke storband, uansett hvordan du arrangerer den...

Skrevet

Enig.... og det blir litt popsang over den - selv med KORK.

Skrevet

Dessuten skal hun være forsiktig med å danse så mye med den splitten - der blir det full åpning veldig fort...

Det finnes så mange bra låter hun heller kunne valgt.

Skrevet

Hvorfor skulle dirigenten bli Sinatra...?

Skrevet

Hun snakket så mye om Sinatra i introen også..... Burde kanskje sunget noe av ham da..... 

Skrevet

Ingen vil jo noensinne kunne overgå Heath Ledgers versjon av denne...

Skrevet

Kan jeg igjen få påpeke at Vegard tross alt har vært såpass aktiv på scenen før at nrk plukket ham ut til dette - han er ung, men han er ikke en tilfeldig fyr de dro inn fra gata i siste øyeblikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...