Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sies jo at det er tanken som teller :jepp: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Det sies jo at det er tanken som teller :jepp: 

Det er ihvertfall en start fra å ikke engang orke å tenke på det. Håper jobbyttet fører til at jeg får litt mer enn minimumsnivå med energi tilbake.

Skrevet

:hjerter_rundt:

Jeg synes egentlig alle som mobilfilmer under forestilling burde straffes offentlig, men jeg setter jo pris på noe av det som dukker opp likevel... *dobbeltmoralist*

Skrevet

Teamsmøter - av ting jeg ikke har savnet i sommer... Men fordelen er jo at jeg kan skjære grimaser, surfe og gjøre andre ting underveis uten at noen ser meg.

Skrevet

-Vi må passe på at det til enhver tid er nok sprit på alle klasserom.

Noen setninger er forbeholdt 2020... (Man burde ikke le - men det er litt vanskelig å la være av og til :fnise: ).

• Liker 1
Skrevet

Det er jo typisk at i det jeg må tilbake på hjemmekontor, går oppussingen som har pågått i en naboleilighet i hele sommer over i en ny og mer bråkete fase...

Skrevet (endret)
På 8.8.2020 den 22.26, Daria skrev:

08.08: Tre lest, to kjøpt.

Det var jo ikke noe på tv... Sanne løgner av E. Lockhart er en ungdomsbok hvor lite er det det ser ut til å være. Historien fortelles baklengs og tar stadig nye vendinger - action-film-usannsynlig, men likevel troverdig ut fra sine forutsetninger. Om den  ikke er filmatisert allerede, vil jeg tro det kommer...

11.08: Fire lest, to kjøpt.

Hjemmekontor, finvær, oppussingsbråk - det blir jo fort lesing i parken av sånt... Jake er en 16 år gammel såpestjerne som får problemer både på hjemmebane og med karrieren I Cuckoo av Keren David. Han begynner å fortelle - dramatisere - historien sin i små youtube-filmer (han har tross alt en fanbase som bryr seg), og hvert kapittel er manuset til en av disse filmene, komplett med sceneanvisninger og seer-kommentarer. Det fungerer veldig bra, og holder tempoet oppe med få dødpunkter. Historien taper seg dessverre mot slutten, en litt mer realistisk avslutning hadde gjort dette til en virkelig god bok.

Endret av Daria
Skrevet

Allsång-båten ser nokså synkeferdig ut - godt sesongen er på hel... :ler: 

Skrevet

Gamle gardiner og ditto dusjforheng er tydeligvis kleskoden på Allsång i dag...

Skrevet

8.15 begynte oppussingsbråket, en snau time senere kom noen tenåringsgutter og slo seg ned rett nedenfor balkongen - musikk en selvfølge. Jeg har ingen klare planer for dagen, men jeg mistenker at de involverer en tur ut ganske snart...

Skrevet

OK, nå har vi fått skikkelig varme i sommer også - kan vi skru ned termostaten litt igjen nå...?

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

OK, nå har vi fått skikkelig varme i sommer også - kan vi skru ned termostaten litt igjen nå...?

Ja, takk.... Jeg trenger ikke dette i ferien min. 

Skrevet

Stort sett er det utrolig hva som dukker opp av tekst og andre minner når jeg hører på mine gamle opptakskassetter, men av og til dukker det opp sanger som overhodet ikke ringer noen bjeller - selv etter at jeg har googet og funnet både artist og video. Denne, for eksempel...

Skrevet

Altså, her har jeg sjekket bokklubbens nettsider i ukesvis for å få (forhånds)bestilt den nyeste til Ali Smith så snart som mulig, og så ser jeg plutselig på insta at den er i salg allerede - bare ikke i bokklubben, tydeligvis... :sur: :hoppendeglad:Noen skal visst på en ettermiddagstur til nærmeste bokhandel... 

Skrevet

Det er fullt diskolys og kontinuerlig buldring ute, men likevel på behørig avstand. Et sted lenger vest er noen midt i et virkelig heidundrende tordenvær 🌩️

Skrevet

Det er ganske heftig - og det trenger ikke komme nærmere...

Skrevet

Og der kom regnet...

Skrevet

Fått skikkelig sommer-ruskevær i kveld dere altså..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...