Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er da skikkelig ufint - av ham som sparket selvsagt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta at det var promille involvert - og at han skammet seg dypt og inderlig da han ble edru.

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Jeg vil anta at det var promille involvert - og at han skammet seg dypt og inderlig da han ble edru.

Og når ble egentlig promille en gyldig unnskyldning for å være idiot? :klo: 

Skrevet

Det er aldri noen unnskyldning, men det hender det er en forklaring - og et (tidvis noe uklart) skille mellom å være idiot og å være psykopat.

Skrevet (endret)

-I don't want a duet - I just wanna do it!

Den brutale virkeligheten slår til igjen... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

En ungdomsvenninne jeg ikke har sett på årevis har oppdatert profilbildet sitt på fb, og jeg hadde en umiddelbar Shit, så gammel hun har blitt!-reaksjon... Ingen av mine jevnaldrende ser jo ut som om de er 20 lenger, men der noen bare blir litt udefinert voksne, blir andre så veldig demonstrativt eldre at jeg har litt vondt for å akseptere at vi er nesten like gamle (og min selvinnsikt har selvføgelig ikke noe med saken å gjøre...).

Skrevet
25 minutter siden, Daria skrev:

og jeg hadde en umiddelbar Shit, så gammel hun har blitt!-reaksjon... I

Merkelig.... Jeg tenker innimellom det samme når jeg møter mine jevnaldringer :ler: 

Skrevet

Jeg har en teori om at vi single og barnløse holder oss bedre :nigo: Jeg har også en teori om at det sikkert er best å ikke vite hva mine gamle bekjente tenkte da jeg nylig oppdaterte profilbildet mitt for første gang på dem år... :plystre: :ler: 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg har en teori om at vi single og barnløse holder oss bedre :nigo: 

Jeg stemmer for at vi oppgraderer fra "teori" til "evig sannhet". Min erfaring fra jobb er at "det en person har observert en gang må være sant". 

Skrevet

Og hvis både du og jeg, og sannsynligvis også @Skravla og @Roadrunner, har gjort den observasjonen, har vi jo et ganske godt erfaringsgrunnlag å bygge på.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Daria skrev:

Og hvis både du og jeg, og sannsynligvis også @Skravla og @Roadrunner, har gjort den observasjonen, har vi jo et ganske godt erfaringsgrunnlag å bygge på.

Jah, det er fire ganger så mye som minstekravet :Nikke:

Endret av Cata
Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Støttes 100% :jepp:

Skrevet

Da er det herved vedtatt :opplyser: 🔨  *fant ikke klubbeikon selv om jeg mener å ha sett det *

Skrevet

:rasende:Kanskje ikke sånn klubbe du tenkte på...?

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

:rasende:Kanskje ikke sånn klubbe du tenkte på...?

Nei, ikke helt det.

Skrevet

Observasjoner støttes fullt ut. :sjarmor:

Skrevet

Så overraskende :ler: 

Skrevet

Abid Raja stilte i RBK-drakt på Lerkendal tidligere i uka og i Bøde/Glimt-drakt på Aspmyra i kan. Kan noen gi kulturministeren en grunnliggende innføring i supporterkultur og at om du vil ha noe som helst troverdighet og respekt der er det lojalitet og ikke popluisme som gjelder...?

Skrevet

Tekanne for to typer te på en gang. Jeg føler et behov... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...