Daria Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2521 Skrevet 12. april 2011 God plan -der har de dessuten et litt mer avslappet forhold til våpen. Jeg har aldri sett så mange noen gang... Fikk litt noia da vi satt og spiste i universitetskantina og de to vaktene på nabobordet reiste seg -de hadde hvert sitt lille gevær hengende over skulderen...
Rosalie Skrevet 12. april 2011 #2523 Skrevet 12. april 2011 Saksa frå bloggen til Det norske teatret: Tunga rett i munnen! Posted on 22. mars 2011 by Siren| Leave a comment Billettluka på Det Norske Teatret har det til tider moro på andres bekostning. Det er ikkje alltid like lett å hugse tittelen på stykket ein skal sjå .. Her er faktiske eksemplar på det billettluka har blitt bedt om å selge billettar til – kan du gjette kva framsyning dei eigentleg meiner? Next to Norway Next to Nothing Next to Normally Next to crazy Next to Neverland Never Normal Next to Living Den Normale Mannen (.. det dei eigentleg ville ha billett til var sjølvsagt Next to Normal!) Den Rosa Tanta Den Rosa Panteren (.. frå Oscar og den rosa dama) Never Lame Wonderland (.. Neverland!) Den Norske Hagen Den Heilage Hagen Ut i vår Hage (Den Hemmelege Hagen) Og til slutt dei aller beste eksemplarane av tungekrøll: Eg elskar deg, du har så lange armar (Eit sammensurium av “Eg elskar deg” og “Vi har så korte armar!) Katten på Sjørøverøya (Skatten på Sjørøvarøya) Ekstra Ung (Evig ung) Jesus Star Super Christ (Jesus Christ Superstar) En Rom (Enron)
Daria Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2524 Skrevet 12. april 2011 Eg elskar deg, du har så lange armar gir meg umiddelbart denne assosiasjonen. Forøvrig er det jo en problemstilling som ikke er ukjent på bibliotek heller
Daria Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2526 Skrevet 12. april 2011 -Lundteigen, er det høvisk av deg å si dette... Ole Torp -nrk-journalist som ikke lar seg prege av reality-tv-språk. *liker*
Daria Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2527 Skrevet 13. april 2011 To arbeidsdager igjen Kvelden blir nok sentrert om den uunngåelige "Hva skal jeg ha på meg/med meg"-problematikken -godt man har noe å bekymre seg over Og hvis noen synes jeg er litt enspora for tiden, har de helt rett
Rosalie Skrevet 13. april 2011 #2528 Skrevet 13. april 2011 Hå på/ha med er nok det som kjem til å kverne i meg dei neste to dagane, óg. Eg har ikkje store planar om shopping, så eg satsar på lille trille (koffert) i storleik kabinkoffert. Den er såpass utslitt, at om eg endar opp med å shoppe ein del, kan den heilt fint byttest ut med ein litt større variant. Reknar med dei sel slikt i finland, óg.
Daria Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2529 Skrevet 13. april 2011 Vi får satse på sightseeing framfor shopping -godt for både koffert og lommebok Mye spennende muséer og forslag i lille reiseboka.
Rosalie Skrevet 13. april 2011 #2530 Skrevet 13. april 2011 Du får lede an. Har du skaffa deg vimpel som eg kan gå etter? Alle reiseleiarar med respekt for seg sjølv har det!
Daria Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2531 Skrevet 13. april 2011 Tror det blir paraply -eller grorudpalme med et fargerikt skjerf i
uri Skrevet 13. april 2011 #2533 Skrevet 13. april 2011 Dere holder det gående ser jeg! Alt bare velstand?
Daria Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2534 Skrevet 13. april 2011 Her er alt bare fryd og gammen -straks påskeferie og tur til Finland
uri Skrevet 13. april 2011 #2535 Skrevet 13. april 2011 Oi, spennende med Finlandstur da Her skal det arbeides 6 dager til, og når det endelig blir ferie, skal det males- enten ute eller inne, alt etter hvordan været blir. Har du vært i Finland før eller?
Daria Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2536 Skrevet 13. april 2011 Jeg var i Helsinki sist sommer og likte meg veldig godt der, så når de setter opp et teaterstykke jeg gjerne vil se, fikk jeg jo en unnskyldning for å dra tilbake
Skravla Skrevet 13. april 2011 #2537 Skrevet 13. april 2011 Jeg var i Helsinki sist sommer og likte meg veldig godt der, så når de setter opp et teaterstykke jeg gjerne vil se, fikk jeg jo en unnskyldning for å dra tilbake Ja, man trenger alltid en grunn.... til Uri.
Daria Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2538 Skrevet 13. april 2011 Trenger og trenger -det skader jo ikke...
vimse Skrevet 13. april 2011 #2539 Skrevet 13. april 2011 Jeg synes virkelig jeg ser deg med Grorudpalme
Skravla Skrevet 13. april 2011 #2540 Skrevet 13. april 2011 Du får lede an. Har du skaffa deg vimpel som eg kan gå etter? Alle reiseleiarar med respekt for seg sjølv har det! Max skryt til Daria som reiseleder...... hun stiller alltid vel forberedt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå