Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

God plan -der har de dessuten et litt mer avslappet forhold til våpen. Jeg har aldri sett så mange noen gang... Fikk litt noia da vi satt og spiste i universitetskantina og de to vaktene på nabobordet reiste seg -de hadde hvert sitt lille gevær hengende over skulderen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saksa frå bloggen til Det norske teatret:

Tunga rett i munnen!

Posted on 22. mars 2011 by Siren| Leave a comment

Billettluka på Det Norske Teatret har det til tider moro på andres bekostning. Det er ikkje alltid like lett å hugse tittelen på stykket ein skal sjå .. Her er faktiske eksemplar på det billettluka har blitt bedt om å selge billettar til – kan du gjette kva framsyning dei eigentleg meiner? :)

Next to Norway

Next to Nothing

Next to Normally

Next to crazy

Next to Neverland

Never Normal

Next to Living

Den Normale Mannen

(.. det dei eigentleg ville ha billett til var sjølvsagt Next to Normal!)

Den Rosa Tanta

Den Rosa Panteren

(.. frå Oscar og den rosa dama)

Never Lame

Wonderland

(.. Neverland!)

Den Norske Hagen

Den Heilage Hagen

Ut i vår Hage

(Den Hemmelege Hagen)

Og til slutt dei aller beste eksemplarane av tungekrøll:

Eg elskar deg, du har så lange armar (Eit sammensurium av “Eg elskar deg” og “Vi har så korte armar!)

Katten på Sjørøverøya (Skatten på Sjørøvarøya)

Ekstra Ung (Evig ung)

Jesus Star Super Christ (Jesus Christ Superstar)

En Rom (Enron)

:rulle:

Skrevet

:skratte:

Eg elskar deg, du har så lange armar gir meg umiddelbart denne assosiasjonen. :fnise:

Forøvrig er det jo en problemstilling som ikke er ukjent på bibliotek heller :ler:

Skrevet

-Lundteigen, er det høvisk av deg å si dette...

Ole Torp -nrk-journalist som ikke lar seg prege av reality-tv-språk. *liker*

Skrevet

To arbeidsdager igjen :hoppe:

Kvelden blir nok sentrert om den uunngåelige "Hva skal jeg ha på meg/med meg"-problematikken -godt man har noe å bekymre seg over :fnise:

Og hvis noen synes jeg er litt enspora for tiden, har de helt rett :jepp::ler:

Skrevet

Hå på/ha med er nok det som kjem til å kverne i meg dei neste to dagane, óg. Eg har ikkje store planar om shopping, så eg satsar på lille trille (koffert) i storleik kabinkoffert. Den er såpass utslitt, at om eg endar opp med å shoppe ein del, kan den heilt fint byttest ut med ein litt større variant. Reknar med dei sel slikt i finland, óg.

Skrevet

Vi får satse på sightseeing framfor shopping -godt for både koffert og lommebok :ler: Mye spennende muséer og forslag i lille reiseboka.

Skrevet

Du får lede an. Har du skaffa deg vimpel som eg kan gå etter? Alle reiseleiarar med respekt for seg sjølv har det!

Skrevet

Tror det blir paraply -eller grorudpalme med et fargerikt skjerf i :fnise:

Skrevet

:vinke:

Dere holder det gående ser jeg! Alt bare velstand?

Skrevet

Her er alt bare fryd og gammen -straks påskeferie og tur til Finland :hoppe:

Skrevet

Oi, spennende med Finlandstur da :) Her skal det arbeides 6 dager til, og når det endelig blir ferie, skal det males- enten ute eller inne, alt etter hvordan været blir.

Har du vært i Finland før eller?

Skrevet

Jeg var i Helsinki sist sommer og likte meg veldig godt der, så når de setter opp et teaterstykke jeg gjerne vil se, fikk jeg jo en unnskyldning for å dra tilbake :nigo:

Skrevet

Jeg var i Helsinki sist sommer og likte meg veldig godt der, så når de setter opp et teaterstykke jeg gjerne vil se, fikk jeg jo en unnskyldning for å dra tilbake :nigo:

Ja, man trenger alltid en grunn.... :fnise:

:vinke: til Uri.

Skrevet

Trenger og trenger -det skader jo ikke... :fnise:

Skrevet

Jeg synes virkelig jeg ser deg med Grorudpalme :hoho:

Skrevet

Du får lede an. Har du skaffa deg vimpel som eg kan gå etter? Alle reiseleiarar med respekt for seg sjølv har det!

Max skryt til Daria som reiseleder...... hun stiller alltid vel forberedt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...