Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner et ord her og en halv setning der -nok til at jeg skjønner hvor i stykket de er og kan dermed dubbe nokså fortløpende til norsk og engelsk i salig blanding :fnise:

*begynner å få reisefeber*

Skrevet

Jeg synes jo det er litt dårlig gjort at våren ikke har kommet til Helsinki ennå, men det skal jeg nok klare å leve med :ler: Jevnlige kakaopauser hos Fazer, så ordner det seg :fnise:

Skrevet

Ja, surt og kaldt der, men det får gå. :ler:

Skrevet

Litt må man ofre -vi får kjøre mye trikk :fnise:

Jeg skal på koffertjakt i morgen, trenger en i langweekend-med-shopping-størrelse :ler:

Skrevet

Vi manglar óg mellomstørrelse på koffert. Så trur det blir bag på meg, kanskje. Får sjå. :)

Skrevet

Jeg har lyster rettet mot en snerten, knallturkis sak med fire hjul...

Skrevet

Nå er alle billetter og reisedokumenter skrevet ut :nigo: Bare huske pass og visakort nå, så ordner det meste seg...

Forøvrig kan jeg meddele at det på teateret i Helsinki ikke er lov å medbringe foto-/opptaksutstyr, flasker, is eller pistoler...

Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt bekymringsfullt at de finner det nødvendig å understreke det... :ler:

Skrevet

Ja, men det er jo ikkje noko problem. For eg foretrekk Kalashnikov, eg. :)

Skrevet

*beroliget*

Eller, forresten... Tror vi skal sjekke inn hver for oss, så slipper jeg å få turen ødelagt av at du blir stoppet i sikkerhetskontrollen :idesmil:

Skrevet

Om du vil tilbringe helga i avhør på Grademoen, er det ditt valg. Jeg foretrekker Next to normal og Savoy...

Skrevet

Håkei, då. Eg vil óg på teater og Savoy. :skravle:

Skrevet

Av og til må man prioritere... Du kan ta med kalasjnikoven på tur en annen gang.

Fortrinnsvis en gang jeg ikke skal være med :ler:

Skrevet

Ein gong vi skal til Russland, ja! Så kan den får kome heimatt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...