loffen Skrevet 7. april 2011 #2481 Skrevet 7. april 2011 Det blir hopprenn for kvinner i neste OL Endelig! Komm ikke hit -jeg mistenker at det følger ulykke med dere... Er det mulig å ha sånn uflaks! For en fantastisk historie.
Daria Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2482 Skrevet 8. april 2011 Jepp det blir han... ikke "29" lenger nå. Det toget har nok gått for en stund siden... :tog Her blir det også sengen snart...... sløvet på sofaen i en time og blir jo ikke våken. Jeg blir sjelden våken av å sløve, tro det eller ei Er det mulig å ha sånn uflaks! For en fantastisk historie. Jeg tror jeg ville begynt å ta det personlig
Daria Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2483 Skrevet 8. april 2011 (endret) Så det er med glede jeg kan starte denne nye trenden: Elitistiske hatbøker mot folkekulturen, sier Agnes Ravatn. Yes, please Tror absolutt jeg må lese den nye boka hennes -Folkelesnad. Noen av essayene leste jeg da de sto i Dag og Tid -jeg gleder meg til resten Endret 8. april 2011 av Daria
Skravla Skrevet 8. april 2011 #2484 Skrevet 8. april 2011 Jepp det blir han... ikke "29" lenger nå. Men mottoet er fremdeles "flesk og moro"
Daria Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2486 Skrevet 8. april 2011 Lenge siden sist Nytt på nytt har vært så morsomt Thorbjørn Røe Isaksen har jo humor -og selvironi. -Det er ikke forbudt å demonstrere og spise kanapéer samtidig
Daria Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2487 Skrevet 8. april 2011 (endret) Hva er det med disse stygge bestefar-jakkene som ellers relativt oppegående unge menn insisterer på å iføre seg i tide og utide? Nå sist Henrik Thodesen på Senveld -jakken i seg selv er fæl, og sammen med den skjorten... Endret 8. april 2011 av Daria
kamela Skrevet 9. april 2011 #2488 Skrevet 9. april 2011 Det er moderne! Blir hverken pent eller stilig av den grunn.
Daria Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2489 Skrevet 9. april 2011 (endret) Snart på tide for meg og sølvstøvlene å finne en bussfortog og komme seg innover mot byen. Fellesnevneren for kulturaktivitetene mine denne uka er "kor venninner synger i", og i dag er det lunsjjazzkonsert. (Ha, se det, ord med dobbel j er sjeldne ) Dessuten er det operakino i kveld, får se hva jeg rekker. Siden jeg synes det er så fantastisk at det tilbudet har kommet hit og så gjerne vil beholde det neste sesong også, føler jeg en viss forpliktelse for å møte opp når jeg kan og bidra til å få publikumstallet opp i tosifret gjennomsnitt... Endret 9. april 2011 av Daria
loffen Skrevet 9. april 2011 #2490 Skrevet 9. april 2011 Kos deg i byen! Lunsjjazzkonsert var ikke bare rart å skrive, men rart å si høyt også.
kamela Skrevet 9. april 2011 #2491 Skrevet 9. april 2011 Måtte si det høyt et par ganger før det satt
Rosalie Skrevet 9. april 2011 #2492 Skrevet 9. april 2011 Sjå kva som går på Svenska teatern i Helsinki, da... http://www.svenskateatern.fi/sve/cabaret
Rosalie Skrevet 9. april 2011 #2493 Skrevet 9. april 2011 Og æsj, ser ut som om dei har påskeferie når vi skal dit.
Daria Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2494 Skrevet 9. april 2011 Jeg vet De har til og med en nordmann i en av hovedrollene -Erik André Hvidsten.
Daria Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2495 Skrevet 9. april 2011 Ingen operakino i dag, konserten varte for lenge. Men herlig konsert - et sett med Jazzin' Babies (jeg skjønte navnet da jeg så blåserekka )og New Orleans-jazz (deilig musikk) og to sett med babyer og kor og Andrew Sisters-låter. Jeg var litt grønn etterpå -jeg vil også synge jazz med fullt band på Gjæstgiveriet... *savner å synge o kor* Nå er det sofa og tv -kl 21 begynner den nye dramaserien om Kennedy-familien på svt
Daria Skrevet 10. april 2011 Forfatter #2497 Skrevet 10. april 2011 *gledermeggledermeggledermeg* *må huske å skrive ut alle billetter og reisedoumenter*
Daria Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2498 Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg skal ikke påstå at det er en sjeldenhet at jeg gråter på teater, eller at det aldri skjer på konserter, for den saks skyld. Derimot skal det litt til når det gjelder klassisk musikk -gåsehud, ja; tårer, sjeldent. Men Iver Kleives Requiem i går var en så sterk opplevelse at jeg både tørket tåret og slet med å finne igjen pusten etterpå. Samme kor skal framføre den i Nidarosdomen under Olavfestdagene -egentlig et par dager etter at jeg har dratt derfra, men jeg overveier å utvide ferien noen dager for å få det med meg. Endret 11. april 2011 av Daria
Daria Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2500 Skrevet 11. april 2011 ...må vente te freddan... *utålmodig*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå