Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens panikk: I anledning overgangen til ny fylkeskommune må alt  over på onedrive. Inkludert alt jeg har lagret og samlet opp på hjemmeområdet jeg har hatt alle de 13 årene jeg har jobbet her. Dette skal være gjort innen utgangen av neste uke. Npoen har en liten digital ryddejobb å gjøre... :bond: 

Skrevet

Hektisk på hjemmekontoret - eller er det bortekontor i dag? Jeg har onedrive som skylagring og er veldig fornøyd med den. 

Her er "hestehale-lengde" på håret borte. Har vært hos frisøren og blitt kvitt litt hår. 

Skrevet

Bortekontor :hoppe: :ler: Jeg har brukt skylagring mye etter at vi fikk det. men de første ti årene var ikke det et alternativ. Mye er ikke aktuelt å ta vare på, men jeg må jo gå gjennom alt og sjekke...

Mer rottehale enn hestehale, vil jeg påstå... :fnise: 

Skrevet

Mer hamsterhale - altså knapt eksisterende, men det var nok til å klare å feste en strikk i..... :hoho:

Skrevet

Jeg har lite plass i epost på jobb så jeg driver sakte men sikkert å sletter eposter jeg ikke trenger - noe som er de fleste. Men noen må være med videre og noen kan jeg arkivere i personalmapper. 

Skrevet

Oooo.... Takk for tips 

Skrevet

Hadde en mistanke om at linken kunne være av interesse for noen... :fnise: 

Skrevet
6 timer siden, Skravla skrev:

Her er "hestehale-lengde" på håret borte. Har vært hos frisøren og blitt kvitt litt hår. 

Dagens gjøremål. Var ikke på hestehalenivå, men det er fordi jeg er maskinklippet i nakken så det klarte ikke komme seg opp ti hestehal'sk nivå. På toppen derimot... 

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Oppdaget at Göteborgoperaens store musikal-nettkonsert bare ligger ute til i morgen, så da er kveldens plan spikret...

De har jo faktisk med sanger som var ukjente for meg - et par til og med fra musikaler jeg ikke har hørt om :daane: 

Skrevet

Ja, her er det ukjente ting. Og noen ikke så bra sangere (eller match mellom sang og sanger).....

Skrevet (endret)

Det er litt varierende kvalitet, ja - men det skal vel til deres forsvar sies at de har nok ikke hatt all verden med prøvetid heller.

Endret av Daria
Skrevet

Nei, prøvetid ble det vel knapt med. Men det har vært en koselig kveld med mye godt og gammelt og noe nytt. 

Skrevet

Jeg vet jo om andre som godt kan gjøre noe liknende... Selvfølgelig kan jeg stille meg behjelpelig med å sette opp settliste om nødvendig, bare for å være hjelpsom :engel: 

Skrevet

Fordelen med hjemmekontor er at det er så kort vei hjem. 

Her er det vasket leilighet inkl. støvsuge sofa :daane:og spist middag på et par timer. Nå er det helg... eller blir noen timer jobbing i morgen også da. :ler:

Skrevet

Nei, ikke så mye fredagsfølelse, men et ønske om å slippe å gjøre det etter jobb i morgen. Pleide alltid å ta helgevasken på torsdag før og det er jo s deilig å slippe på fredag 

Åpningen står på her også 

Skrevet

Jeg sliter litt med dialektbrukt i diktlesning - når skuespilleren sier hue i stedet for hode i et Hamsun-dikt skjærer det i ørene... Men lesningen av Gryttens Naudbluss var veldig bra - det var enda mer gripende i denne versjonen enn i kollektiv-utgaven til Det Norske.

Skrevet
39 minutter siden, Skravla skrev:

Nei, ikke så mye fredagsfølelse, men et ønske om å slippe å gjøre det etter jobb i morgen. Pleide alltid å ta helgevasken på torsdag før og det er jo s deilig å slippe på fredag 

Hel-ge-vask? :klo: *henter fremmedordboka*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...