Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24862 Skrevet 6. mai 2020 Dagens panikk: I anledning overgangen til ny fylkeskommune må alt over på onedrive. Inkludert alt jeg har lagret og samlet opp på hjemmeområdet jeg har hatt alle de 13 årene jeg har jobbet her. Dette skal være gjort innen utgangen av neste uke. Npoen har en liten digital ryddejobb å gjøre...
Skravla Skrevet 6. mai 2020 #24863 Skrevet 6. mai 2020 Hektisk på hjemmekontoret - eller er det bortekontor i dag? Jeg har onedrive som skylagring og er veldig fornøyd med den. Her er "hestehale-lengde" på håret borte. Har vært hos frisøren og blitt kvitt litt hår.
Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24864 Skrevet 6. mai 2020 Bortekontor Jeg har brukt skylagring mye etter at vi fikk det. men de første ti årene var ikke det et alternativ. Mye er ikke aktuelt å ta vare på, men jeg må jo gå gjennom alt og sjekke... Mer rottehale enn hestehale, vil jeg påstå...
Skravla Skrevet 6. mai 2020 #24865 Skrevet 6. mai 2020 Mer hamsterhale - altså knapt eksisterende, men det var nok til å klare å feste en strikk i.....
Skravla Skrevet 6. mai 2020 #24866 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har lite plass i epost på jobb så jeg driver sakte men sikkert å sletter eposter jeg ikke trenger - noe som er de fleste. Men noen må være med videre og noen kan jeg arkivere i personalmapper.
Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24867 Skrevet 6. mai 2020 Oppdaget at Göteborgoperaens store musikal-nettkonsert bare ligger ute til i morgen, så da er kveldens plan spikret...
Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24869 Skrevet 6. mai 2020 Hadde en mistanke om at linken kunne være av interesse for noen...
Cata Skrevet 6. mai 2020 #24870 Skrevet 6. mai 2020 6 timer siden, Skravla skrev: Her er "hestehale-lengde" på håret borte. Har vært hos frisøren og blitt kvitt litt hår. Dagens gjøremål. Var ikke på hestehalenivå, men det er fordi jeg er maskinklippet i nakken så det klarte ikke komme seg opp ti hestehal'sk nivå. På toppen derimot...
Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24871 Skrevet 6. mai 2020 3 timer siden, Daria skrev: Oppdaget at Göteborgoperaens store musikal-nettkonsert bare ligger ute til i morgen, så da er kveldens plan spikret... De har jo faktisk med sanger som var ukjente for meg - et par til og med fra musikaler jeg ikke har hørt om
Skravla Skrevet 6. mai 2020 #24872 Skrevet 6. mai 2020 Ja, her er det ukjente ting. Og noen ikke så bra sangere (eller match mellom sang og sanger).....
Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24873 Skrevet 6. mai 2020 (endret) Det er litt varierende kvalitet, ja - men det skal vel til deres forsvar sies at de har nok ikke hatt all verden med prøvetid heller. Endret 6. mai 2020 av Daria
Skravla Skrevet 6. mai 2020 #24874 Skrevet 6. mai 2020 Nei, prøvetid ble det vel knapt med. Men det har vært en koselig kveld med mye godt og gammelt og noe nytt.
Daria Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #24875 Skrevet 6. mai 2020 Jeg vet jo om andre som godt kan gjøre noe liknende... Selvfølgelig kan jeg stille meg behjelpelig med å sette opp settliste om nødvendig, bare for å være hjelpsom
Skravla Skrevet 7. mai 2020 #24876 Skrevet 7. mai 2020 Fordelen med hjemmekontor er at det er så kort vei hjem. Her er det vasket leilighet inkl. støvsuge sofa og spist middag på et par timer. Nå er det helg... eller blir noen timer jobbing i morgen også da.
Daria Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #24877 Skrevet 7. mai 2020 Fredagsfølelsen tok overhånd et øyeblikk? Har gått ettermiddagstur, nå er det direktesendt åpningsmarkering fra Den Nationale Scene.
Skravla Skrevet 7. mai 2020 #24878 Skrevet 7. mai 2020 Nei, ikke så mye fredagsfølelse, men et ønske om å slippe å gjøre det etter jobb i morgen. Pleide alltid å ta helgevasken på torsdag før og det er jo s deilig å slippe på fredag Åpningen står på her også
Daria Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #24879 Skrevet 7. mai 2020 Jeg sliter litt med dialektbrukt i diktlesning - når skuespilleren sier hue i stedet for hode i et Hamsun-dikt skjærer det i ørene... Men lesningen av Gryttens Naudbluss var veldig bra - det var enda mer gripende i denne versjonen enn i kollektiv-utgaven til Det Norske.
Daria Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #24880 Skrevet 7. mai 2020 39 minutter siden, Skravla skrev: Nei, ikke så mye fredagsfølelse, men et ønske om å slippe å gjøre det etter jobb i morgen. Pleide alltid å ta helgevasken på torsdag før og det er jo s deilig å slippe på fredag Hel-ge-vask? *henter fremmedordboka*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå