Skravla Skrevet 7. april 2011 #2462 Skrevet 7. april 2011 Det var slett ikke vondt å høre på -fire av de fem solistene er faste i solistensemblet ved operaen. Det bare skurret litt i hodet mitt på forhånd Og det var ikke bare meg... Før konserten sto jeg og skravet med venninnen min som synger i koret, og jeg kommenterte at "Jeg antar at Jesus er tenoren?" (det var en tenor- og to bass-solister). Det hadde vært hennes første tanke også, så vi var helt enige om at noen (Bach) nok hadde misforstått litt der... Men hvem sang hva...Jeg regner med at YS var Pontius?????
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2463 Skrevet 7. april 2011 Smart du Magne Fremmerlid sang Jesus, Henrik Engelsviken (jeg tror vi så ham som Cavaradossi i høst) var evangelisten. I tillegg deltok Ingrid Vetlesen og Ingebjørg Kosmo i små, litt udefinerte roller.
Skravla Skrevet 7. april 2011 #2464 Skrevet 7. april 2011 (endret) Smart du Magne Fremmerlid sang Jesus, Henrik Engelsviken (jeg tror vi så ham som Cavaradossi i høst) var evangelisten. I tillegg deltok Ingrid Vetlesen og Ingebjørg Kosmo i små, litt udefinerte roller. Magne Fremmerlid har en fantastisk bassrøst. Har hørt han flere ganger som Sarastro i Tryllefløyten, men Jesus???? Skeptisk. Henrik Engelsvik så vi i høst ja. Han er jo også flott. Og Pontius var helt sikkert sikleverdig..... Endret 7. april 2011 av Skravla
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2465 Skrevet 7. april 2011 Den mannen har et blikk og en stemme som sammen kan forårsake mye ugagn... Jeg tror han ville vært fantastisk i rollen som sjarmerende bad boy. Og om noen år som Scarpia... Magne Fremmerlid sang flott, men var vel ikke visuelt helt som jeg ser for meg Jesus. Mine umiddelbare assosiasjoner gikk mer i retning sliten trøderrocker...
Skravla Skrevet 7. april 2011 #2466 Skrevet 7. april 2011 Den mannen har et blikk og en stemme som sammen kan forårsake mye ugagn... Jeg tror han ville vært fantastisk i rollen som sjarmerende bad boy. Og om noen år som Scarpia... Magne Fremmerlid sang flott, men var vel ikke visuelt helt som jeg ser for meg Jesus. Mine umiddelbare assosiasjoner gikk mer i retning sliten trøderrocker... Har han fremdeles langt pistrete hår rundt månen? (minner litt om sveisen til Terje Tysland)
Skravla Skrevet 7. april 2011 #2467 Skrevet 7. april 2011 Og Scarpia om noen år..... (au rompa mi.....)
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2468 Skrevet 7. april 2011 (endret) Jepp, han ville nok sett mye bedre ut hvis han klippet seg. Yngre også, sannsynligvis. Og en kvadratcentimeter skjeggvekst under overleppa ser ikke bra ut på noen Endret 7. april 2011 av Daria
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2469 Skrevet 7. april 2011 Og Scarpia om noen år..... (au rompa mi.....) Oppfør deg, nå -sitt pent Og å sikle etter Scarpia er vel egentlig bare feil.
Skravla Skrevet 7. april 2011 #2470 Skrevet 7. april 2011 (endret) Jepp, han ville nok sett mye bedre ut hvis han klippet seg. Yngre også, sannsynligvis. Og en kvadratcentimeter skjeggvekst under overleppa ser ikke bra ut på noen Han er ikke vakker nei..... Men jeg falt for basstemmen ved første treff... Elsker dype mannsstemmer..... Endret 7. april 2011 av Skravla
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2471 Skrevet 7. april 2011 Han er ikke vakker nei..... Men jeg falt for basstemmen ved første treff... Elsker dype mannsstemmer..... Synge kan han definitivt -og det er tross alt det viktigste når man er operasanger...
loffen Skrevet 7. april 2011 #2472 Skrevet 7. april 2011 Kommer ikke inn på VG jeg, men var det noe hopp? Noen dager når jeg skal på VG-nett, kommer jeg til en google-nettsted-side som heter Farzin! Det er så irriterende.
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2473 Skrevet 7. april 2011 Det blir hopprenn for kvinner i neste OL
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2475 Skrevet 7. april 2011 Komm ikke hit -jeg mistenker at det følger ulykke med dere...
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2477 Skrevet 7. april 2011 Lurer på om han ikke blir gammel i dag til og med...
Daria Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2478 Skrevet 7. april 2011 Ettermiddagen blir jammen kort når man sover på sofaen i halvannen time Tror jeg skal finne senga snart istedet... Ble sittende og se litt på en dokumentar om Julian Assange -helt uavhengig av hva som har skjedd og ikke skjedd der blir jeg ganske provosert av menn som mener at om en kvinne har sagt ja til å ha sex med deg tidligere på kvelden, er det bare å ta for seg når hun sover også
Skravla Skrevet 7. april 2011 #2479 Skrevet 7. april 2011 Lurer på om han ikke blir gammel i dag til og med... Jepp det blir han... ikke "29" lenger nå.
Skravla Skrevet 7. april 2011 #2480 Skrevet 7. april 2011 Her blir det også sengen snart...... sløvet på sofaen i en time og blir jo ikke våken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå